Eikö ole aika kornia että lasten inhoajat palstailevat täällä?
Suorastaan surkuhupaisaa ja säälittävää eikö totta?
Kommentit (13)
Suurin osa vihaajista on äitejä itsekin. Ärsyttää katsoa minkälaista perseilyä kasvatus on monissa perheissä. Tulokset sen mukaisia!
2:n kanssa hiukan eri mieltä. Nettipalstat koetetaan nimen avulla jo luoda eräänlainen käyttäjäryhmä. Itselleni ei esimerkiksi olisi tullut lapsettomana mieleen mennä Vauva lehden nettisivuille. Mutta nykyään täällä on suuri osa lapsettomia/teinejä/miehiä/provoilijoita. On paljon katkottanut ns. äiti-ihmiset pois. Itselläni onkin vanha tapa aina välillä kurkata tänne.
vauva.fi
Kai tilaatte myös nimikkolehteä? :)
Kai sitä vois mennä jonnekin koirapalstoille huutelemaan koirainhoani mutta en tee niin koska olen fiksumpi ihminen ja sen sanon ihan suoraan.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:25"]
Ööö? Nettipalsta siinä missä muutkin. Surkuhupaisa ja säälittävä aloitus.
[/quote]
Miksi on tarvetta tulla vauva-lehden ylläpitämälle palstalle huutelemaan miten inhoaa vauvoja? Joka kuvassa näkyy vauva, yökitkö täällä ollessasi. Oikeasti on se aika surkuhupaisaa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:29"]
Suurin osa vihaajista on äitejä itsekin. Ärsyttää katsoa minkälaista perseilyä kasvatus on monissa perheissä. Tulokset sen mukaisia!
[/quote]
Pelottava ajatuskin että nämä vihaajat ovat äiti-ihmisiä. Huudetaan kovaan ääneen miten vauvat inhottavat ja sitten sanotaan olevansa äiti itsekin. Huh heijaa....
Opettelepa termit. Korni on tähän tilanteeseen aika epäsopiva, ironinen taas sopivampi.
Eipä mulla muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:29"]
[/quote]
Pelottava ajatuskin että nämä vihaajat ovat äiti-ihmisiä. Huudetaan kovaan ääneen miten vauvat inhottavat ja sitten sanotaan olevansa äiti itsekin. Huh heijaa....
[/quote]
Ei minua ainakaan vauvat inhota. Perseily kylläkin.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:31"]Kai sitä vois mennä jonnekin koirapalstoille huutelemaan koirainhoani mutta en tee niin koska olen fiksumpi ihminen ja sen sanon ihan suoraan.
[/quote]
Kyllä minä ainakin menisin jos toiset ei osaa hoitaa eläimiään.
Olen itse myös miettinyt sitä. Luulen, että he ovat yksinäisiä ja täällä on vilkasta keskustelua.
Ööö? Nettipalsta siinä missä muutkin. Surkuhupaisa ja säälittävä aloitus.