Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua menkat alkoi. Miten kerron tuoreelle poikaystävälle?

Vierailija
14.08.2021 |

Laitanko viestiä suoraan ennen kuin lähden? Ei pety ettei saakaan seksiä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menkat alkoi". Siinä, ole hyvä.

Vierailija
2/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi todella rakastaa sinua hän on kuin john cena alla olevassa kuvassa:

http://www.quickmeme.com/meme/3qaa59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe alle ja menoksi.

Vierailija
4/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää sunlaiset nuoret hölmöt naiset, jotka pelkää että poikaystävä pettyy kun menkkojen takia ei saakaan seksiä. Jos pettyy niin haistata sille v itut, ja kasvata itsellesi selkäranka.

Vierailija
5/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko 15v?

Kyllä aikuinen mies ymmärtää että naisella tulee kerran kuukaudessa kuukautiset.

Vierailija
6/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takiako vain näette?

Vierailija
7/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oletus että miehen pitää automaattisesti saada seksiä jos nainen tulee kylään. Entä kos sua ei huvita? Sulla ei oo mitään velvollisuutta antaa seksiä vain poikaystäväs mieliksi. Ymmärrä tämä nainen!

Vierailija
8/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 16v. Ja ollaan oltu aika vähän aikaa yhessä eikä olla puhuttu näin noloista asioista. Ehkä sanon vaan et oon kipee.

Vierailija
9/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää sunlaiset nuoret hölmöt naiset, jotka pelkää että poikaystävä pettyy kun menkkojen takia ei saakaan seksiä. Jos pettyy niin haistata sille v itut, ja kasvata itsellesi selkäranka.

Meillä menin toisin päin aina. Minä petyin kun poikaystävä räpläsikin mieluummin pelikonetta kuin mua.

Vierailija
10/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan 16v. Ja ollaan oltu aika vähän aikaa yhessä eikä olla puhuttu näin noloista asioista. Ehkä sanon vaan et oon kipee.

Et oo valmis vielä suhteeseen. Kasva vielä pari vuotta. Ihan oikeesti. Sitten ehkä osaat arvostaa itteäs enemmän.

Vierailija
11/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 16-vuotias ja iltayhdeksän jälkeen lähdössä poikaystäväsi luo. Mitenhän tämä nyt ei oikein tunnu uskottavalta.

Vierailija
12/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuukautisen estä yhdyntää. Se on vaan asennekysymys. Toisekseen, eikös nyt kuitenkin ole parempi, että ne menkat kuitenkin tulivat?

Vierailija
13/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin voit kertoa että mulla alkoi menkat.

Kyllä 16v. poika sen ymmärtää.

Ei siinä ole mitään häpeämistä.

Laita vaikka tekstarilla, että alkoi menkat ja olo vähän kipeä mutta ei kai se sua haittaa??

Rohkeasti vaan.

Vierailija
14/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakas, ei menkat oo nolo asia vaan täysin normaali. 16v pojankin sen pitäis ymmärtää.

Vierailija
15/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset kirjoittavat 16 v lapselle niin ilkeitä kommentteja...voi hyvänen aika.

Rakas 16 v, jos et uskalla sanoa, että Sulla on menkat, se on ihan ok ja ei tarkoita ettet arvosta itseäsi.

Vierailija
16/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita, että voi perse menkat alkoi tavataanko ja ollaanko vaan lusikassa ja syödään suklaata.

Vierailija
17/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on aluksi noloja asioita ottaa puheeksi. Sitten kun paremmin tutustuu niin se helpottuu. Jos oikein ahdistaa niin sano että olet kipeänä ja sulattele asiaa seuraaviin menkkoihin saakka. Tai sitten vaikka laita viesti, että kipeä olo kun menkat just alkoi. Ei nuo muillekkaan ole aina helppoja juttuja vaikka kuinka rehvakkaasti ja töykeästi kirjoittaisivat tänne.

18/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla exä halus seksiä oli menkat tai ei. Koijaako naiset tällä verukkeella vai onko kipuosastolla eroavaisuuksia?

Vierailija
19/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko 15v?

Kyllä aikuinen mies ymmärtää että naisella tulee kerran kuukaudessa kuukautiset.

Harvinaisen moni ei ymmärrä. Niitä on tältä ilmiöltä koko ikänsä suojeltu ja varjeltu, minkä vuoksi edes endometrioosia ei vieläkän diagnosoida ajoissa.

Kuten ap:sta näkyy, jotkut ylläpitävät typerää tabua.

Vierailija
20/56 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on aluksi noloja asioita ottaa puheeksi. Sitten kun paremmin tutustuu niin se helpottuu. Jos oikein ahdistaa niin sano että olet kipeänä ja sulattele asiaa seuraaviin menkkoihin saakka. Tai sitten vaikka laita viesti, että kipeä olo kun menkat just alkoi. Ei nuo muillekkaan ole aina helppoja juttuja vaikka kuinka rehvakkaasti ja töykeästi kirjoittaisivat tänne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi