Beverly Hillsin Täydelliset Naiset neljäs kausi alkoi!
Adrianne, Camille ja Taylor poissa pelistä. Lisa, Kyle, Kim, Brandi ja Yolanda mukana vanhoista.
Britti Carlton ja puertoricolainen ex-missi Joyce uudet rouvat.
Kommentit (195)
Onkohan Kyle fanittanut Brooke Shieldsiä joskus kun tämmöinen paksutukka-paksukulmakarva lookki :D
http://www.janetcharltonshollywood.com/images/2013/04/article-0-191074870kylecut.jpg
Kyle ja NYC:n rouvien alkuperäiskokoonpanon Bethenny ovat muuten kavereita, Bethenny oli aikoinaan Paris ja Nicky Hiltonin lastenvahti :D
Brandi on kamala ja kääntyy vielä häntä puolustanutta Lisaakin vastaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:38"]
Miten se Kylen mies on kärähtänyt pettämisestä? Mikä se pettämisjuttu on?
[/quote]
Maksullisen transun kanssa :D Transu teki jonkun paljastuskirjan jossa kertoi kaikista ketkä Losin suuret tekijät olivat hänet palkanneet huvituksia varten, ilmeisesti Kylen mies oli ollut kollegoineen tämän asiakkaina.
http://images.yuku.com.s3.amazonaws.com/image/jpg/d8916d69f028ff254f7dd7324ee4f4bfcd9f2979_r.jpg
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:34"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 23:57"]
Hyi helkkari että tuo Carlton on vastenmielinen akka! Ja miksi sen pitää kokoajan esitellä sitä kuivettunutta ja elähtäneen näköstä kroppaansa?? Luuleeko oikeasti että se on jotenkin hyvännäkönen??
[/quote]
Carltonin kroppa näyttää kolkytplussalta ja "martina-aitolehtimäiseltä" tatskoineen ja on ihan timmi, mutta kasvonsa näyttävät yli viiskymppiseltä! Carlton on kuulemma VAIN 40-41 -vuotias sarjan kuvausten aikaan, eipä ainakaan näytä siltä kasvoistaan! Tai sitten valehtelee ikäänsä reippaasti alaspäin.
Brandi on 42 eli vuoden mukamas Carltonia vanhempi.
[/quote]
Brandin kasvot ovat toisaalta ilmeetön pumpattu naamio, Carltonilla ei ole täytteitä, keinotekoisia tai luontaisia.
Brandi on lapsellinen kun jaksaa vaan vihata sitä Sheanaa ja syyttää sitä kaikesta! Oma näyttelijäukkonsahan oli sanonut Sheanalle että ei ole enää Brandin kanssa ja nuori Sheana oli uskonut. Äijä petti Brandia minkä ehti! Sheana on nyt tahollaan kihloissa ja olisiko peräti jo naimisissa miehensä kanssa, miten tämä Brandi-luuseri jaksaa vieläkin vihata sitä ja puhua siitä paskaa ja vihata lisäksi Lisaa koska Sheana on Lisalla töissä ja Lisan tyttären Pandoran kaveri??!
Kylen reaktio tuosta pettämisjutusta vaikuttaa siltä että se olisi tapahtunut, kun hajoaa melkein silmissä aina kun siitä mainitaan tai siihen päin edes vähän viitataan. Muutenhan se nauraisi paskaisesti koko asialle että jaahas muka mun mies syttyy transuille ja että lehdet kirjoittaa pelkkää skeidaa. Taitaa olla niin riippuvainen miehen rahoista ja pakkomielle perheen yhdessä pysymisestä kun nuorin tytär vielä alle kouluikäinen.
Mikä tuon Yolandan silmissä on kun ne näyttää niin kokonaismustilta ilman mitään näkyvää valkuaista???
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:48"]
Brandi on lapsellinen kun jaksaa vaan vihata sitä Sheanaa ja syyttää sitä kaikesta! Oma näyttelijäukkonsahan oli sanonut Sheanalle että ei ole enää Brandin kanssa ja nuori Sheana oli uskonut. Äijä petti Brandia minkä ehti! Sheana on nyt tahollaan kihloissa ja olisiko peräti jo naimisissa miehensä kanssa, miten tämä Brandi-luuseri jaksaa vieläkin vihata sitä ja puhua siitä paskaa ja vihata lisäksi Lisaa koska Sheana on Lisalla töissä ja Lisan tyttären Pandoran kaveri??!
[/quote]
No mä taas ihmettelisin enemmän jos se EI käyttäytyisi noin. Näkeehän siitä Brandista miten epävarma ja loukattu se oikeasti on ja siksi joutuu aina hyökkäämään kaikkia vastaan ja olemaan piikit pystyssä. Ei sillä ole kaikki ok.
Yolandahan vanhempana näkee tämän lävitse ja puhui viime jaksossakin, että Brandille on tapahtunut menneisyydessä kamalia asioita, jotka vaikuttavat sen käytökseen.
Mutta esim. Joyce on sille ihan sietämätön, koska se on kauniimpi (todistetusti missikisoissa), nuorempi ja vielä käytöstavat omaava ja kaikille mukava.Siis ihan sietämätön pakkaus.
Siksi esim. Yolanda, Lisa ja muut "vanhemmat" on sille helppoja lähestyä, koska ei koe heitä "uhaksi".
Ja hauska oli seurata sitä miten Brandia ärsyttää Joycessa ne asiat, mitkä ovat hänen omia epävarmuuksiaan, esim. sanoi Yolandan tyttärelle että "Joyce kyttää tytärtä, koska ei siedä että huoneessa on häntä kauniimpi+nuorempi nainen" (Näin Brandi ajattelee itse, huomaa käytöksestä)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:51"]
Kylen reaktio tuosta pettämisjutusta vaikuttaa siltä että se olisi tapahtunut, kun hajoaa melkein silmissä aina kun siitä mainitaan tai siihen päin edes vähän viitataan. Muutenhan se nauraisi paskaisesti koko asialle että jaahas muka mun mies syttyy transuille ja että lehdet kirjoittaa pelkkää skeidaa. Taitaa olla niin riippuvainen miehen rahoista ja pakkomielle perheen yhdessä pysymisestä kun nuorin tytär vielä alle kouluikäinen.
[/quote]
Mä taas uskon että tuo on ihan pelkkää paskapuhetta.
Helppo kohde, ihan överi väittämä, toimiva suhde taustalla, joku Transu hei? c'moon!
Jopa Perez Hilton oli sitä mieltä ettei pidä paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:51"]
[/quote]
Mä taas uskon että tuo on ihan pelkkää paskapuhetta.
Helppo kohde, ihan överi väittämä, toimiva suhde taustalla, joku Transu hei? c'moon!
Jopa Perez Hilton oli sitä mieltä ettei pidä paikkaansa.
[/quote] Miten mulla on sellainen muisti, että se olis jotenkin todistettu että pettäminen oikeasti tapahtui.
Tuo Brandi puhuu kuin pahin aikuispissis vaikka yli nelikymppinen; "mä tykkään gansta rapista mutta noi tenorsit rokkasivat", "jos mä olisin kiusaaja ja kiusaisin sua niin olisin vetaissut sulta hampaat sisään jo", "mä haluun mun v-tun koiran takas, mä haluun!"
Kimin naama muistuttaa Munchin Huuto-teoksen ukkoa; lommoinen ja kalvakka ja kun siihen maalaukseen laittaisi vielä mustemmat silmät (ts. kuopat silmien kohdalle) niin olisi prikulleen sama!
Mitä se Kim teki kun rukoili polvillaan roskiksen luona kun olivat Palms Springsissä? Lisan ilme oli aivan mahtava kun tokaisi vaan itselleen siinä Kimiä katsoessaan että "en tuomitse...."
Minusta tämä Yolandan nuorempi tumma Bella-tytär on paljon kauniimpi niin hiuksista kuin kasvoista kuin se vaalea mallitytär jota Yolanda hyysää koko ajan.
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/25/article-2567676-1BD5619200000578-971_634x507.jpg
http://1.bp.blogspot.com/-BeSW-K3MERo/UzDzmm5tbDI/AAAAAAAABH4/zfSXQiJSZGE/s1600/BellaHadid_4.jpg
Tällä on selkeämmät ja klassisemmat kasvot jossa näkyy eksoottinen lähi-idän perintö, se toinen näyttää vähän taikinanaamaiselta....
Brandi on brandi, aina oma itsensä. Hoise teeskentelee ja asettelee hiuksiaan joka toinen minuutti.
Eniten pihalla on Kim.
Carlton on umpihullu siis aivan pimeä. Miten noi muut edes viitsii jutella sen kanssa kun se sekoilee ja haukkuu muita vaikka häntä haukutaan kuulemma. Vihaa Kyleä vaikka tuskin edes tuntee tätä yhtään mitenkään.
Mä odotan jo että seuraava kausi alkaa... ihan vaan sen takia ettei tarvitse enää katsoa Carltonia...YÖK!
Oliko Lisa laittanut ne lehdet Brandin laukkuun vai ei? Selvisikö Se juttu? Kumpi valehteli?
Tunna nainen joka on wicca on todella outo tyyppi (Carlton).
Kamalia ne Kylen korut. Isoja kristallikilluttimia samaan aikaan korvissa ja kaulassa. Ovat ilmeisesti hänen liikkeestään.