Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi parturit leikkaavat miesten hiukset melkein aina päin vittua?

Vierailija
04.09.2014 |

Mies kävi parturis ja taas on leikattu ihan hirveäksi. Näyttää nyt 10kiloa lihavammalta.
Huomannut monessa muussakin miehessä saman parturikäynnin jälkeen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes vaan on lihava.

Vierailija
2/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:55"]Sun miehes vaan on lihava.
[/quote]

Hahahha xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 16:55"]Sun miehes vaan on lihava.
[/quote]
No ei kyl oo. Toi leikkaus vaan toi lisäkiloja naamalle.

Vierailija
4/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän miehet haluaa, vittuun.

Vierailija
5/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. trendikampaajat on leikannu mun miehen hiukset aina ihan karseesti. Käy nykyisin citymarketin yhteydessä olevassa kampaamossa ja tulee tosi hyvät. Ne ei yritä liikaa..

Vierailija
6/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa mies käymään homoseksuaalilla parturipojalla, niin menee päin mulkkua se leikkaus.

Vierailija
7/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 19:09"]Kannattaa laittaa mies käymään homoseksuaalilla parturipojalla, niin menee päin mulkkua se leikkaus.
[/quote]
Miesparturit on kyl paljon parempia. Tuo kävi kerran jollain miesparturilla ja oli oikeasti sellaiset hiukset jotka tuolle sopi.

Vierailija
8/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeen majavan oli myös mun miehelle tehneet. Siinä oli keskijakauskin.

Vierailija
9/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ne leikkaa naisiltakin. Lopetin kampaamossa käymisen, kun ei siitä paskasta kiinnosta enää maksaa itseään kipeäksi.

Vierailija
10/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos löytää sen hyvän parturin, niin ei sit kannata juosta ympäriinsä.

Vierailija
11/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne leikkaa siksi huonosti, kun ne haluaa päästä mahdollisimman nopeasti ja käyttää sitä leikkuria eikä saksia. Ei sillä leikkurilla saa hyvää jälkeä.

Mun mies kävi pitkään parturissa sellaisella vanhalla turkkilaisella parturimiehellä, joka ei osannut sanaakaan suomea, mutta joka leikkasi vanhanaikaisesti saksilla ja teki tosi hyvää jälkeä. Sitten joku oli mennyt hänelle vinkkaamaan niistä parturointikoneista ja sen jälkeen ei mies enää viitsinyt käydä siellä(kään). Nyt on löytänyt vanhemman naiskampaajan, joka leikkaa perinteisesti saksilla ja jälki on hyvä.

Itsekin käyn sellaisella yli 60-vuotiaalla kampaajalla. Heidät on vielä koulutettu tekemään leikkaukset ja kampaukset hyvin ja huolellisesti. Koulutus on muuttunut, sellaisia kunnon juttuja ei enää kampaajakoulussa opeteta, sutaisevat vaan jotain äkkiä valmiiksi. Kävi ilmi, kun etsin hääkampauksen tekijää. Ne nuoret tytöt ei osanneet tehdä kuin sotkuisen näköisiä bed head-kampauksia, jotka ei kestäneet kasassa kunnolla edes paria tuntia.

Vierailija
12/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa partureista on naisia.

Eli naiset eivät osaa tätäkään. Olette säälittäviä.

Vierailija
13/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:03"]No jos löytää sen hyvän parturin, niin ei sit kannata juosta ympäriinsä.
[/quote]
No kun se oli prisman parturis mis ei saa itse valita parturia niin ei oikeen onnistu. Nyt tuo on käynyt jossain miesten parturis. Joka ikinen kerta hiukset on vedetty niin lyhyeksi että päänahka näkyy ja muutenkin korostaa miehen pyöreitä poskia ja saa näyttämään kymmenen kiloa lihavammalta. Ei tee ees mieli katsoa miehen päälle ellei laita lippistä tai jotain päähä.

Vierailija
14/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:03"]No jos löytää sen hyvän parturin, niin ei sit kannata juosta ympäriinsä.
[/quote]
No kun se oli prisman parturis mis ei saa itse valita parturia niin ei oikeen onnistu. Nyt tuo on käynyt jossain miesten parturis. Joka ikinen kerta hiukset on vedetty niin lyhyeksi että päänahka näkyy ja muutenkin korostaa miehen pyöreitä poskia ja saa näyttämään kymmenen kiloa lihavammalta. Ei tee ees mieli katsoa miehen päälle ellei laita lippistä tai jotain päähä.
[/quote]

Voi kurja, kannattaa etsiä joku, josta voi tulla vakio. Oma mies poukkoili pitkään, nyt on pari vakipaikkaa, jotka osaa homman, toinen työpaikan, ja toinen kodin lähellä.

Vierailija
15/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:00"]Törkeen majavan oli myös mun miehelle tehneet. Siinä oli keskijakauskin.
[/quote]

Majavakin parempi kuin mun miehelle tehty kiitorata päälaelle.

Vierailija
16/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:03"]No jos löytää sen hyvän parturin, niin ei sit kannata juosta ympäriinsä.
[/quote]
[/quote]

Voi kurja, kannattaa etsiä joku, josta voi tulla vakio. Oma mies poukkoili pitkään, nyt on pari vakipaikkaa, jotka osaa homman, toinen työpaikan, ja toinen kodin lähellä.
[/quote]
No mä oon tuolle sanonu et ettii jonku paremman parturin joka osaa leikata saksilla hiukset eikä koneella. Niin tämä uskoo ennemmin parturia joka sanoo ettei saksilla saa hyvää jälkeä.

Vierailija
17/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:08"]

[/quote]

Siksi mä olenkin vain kotona.

Vierailija
18/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]

Loisit miehesi rahoilla? Ja yhteiskunnan varoilla?

Vierailija
19/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se ite leikkaa nii ei ainakaa loisi

Vierailija
20/20 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:16"]

[/quote]

[/quote]

Loisit miehesi rahoilla? Ja yhteiskunnan varoilla?

[/quote]

Siihenhän meidät on tarkoitettu. Kotiin munan ja hellan väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi