Treffit-ratkaiseeko lihavuus?
Nyt aidosti mielipiteitä naiset. Onko ylipaino totaalinen nounou? Etenkin jos on liikkeellä tositarkoituksella?
Oletko itse hoikka?
Kommentit (5)
Olen hoikka enkä voisi ottaa ylipainoista koska en vain pysty kokemaan fyysistä vetoa ja seksuaalista halua vaikka haluaisin.
Ei varmaan pieni ylipaino haittaa jos muuten on terve ja synkkaa. Mutta ei siis todellakaan mitään miestissejä saa olla. Oon itse hoikka ja liikun paljon, ensisijaisesti toivoisin samaa tietysti mieheltäkin.
Ei väliö, kunhan ei ole liian laiha tai tosi lihava. Koen ihastusta sisäisten juttujen perusteella, ja sitä kautta ihastukseni tulee ulkoisestikin ihanteekseni. Itse olen kympin nainen sisäisesti ja ulkoisesti :)
Olen 5 kg ylipainoinen, mutta liikunnallinen ja energinen. Pieni ylipaino ei haittaa, jos muuten on samanhenkinen (kestävä ja jaksava). Paljon suurempi miinus olisi väsähtänyt sohvalla makailija (painoindeksistä riippumatta), jolle olisi maailmanloppu vaikkapa kävellä 10 km putkeen.
Liika on liikaa, valitettavasti. Itse olen hoikka, eikä minua haittaa ylipainoinen mies. Olen joskus seurustellutkin miehen kanssa jolla oli vähintään 30kg ylipainoa. Mutta kertoohan se jo elämäntavoista jotain, jos painoa on ylettömästi. Terveys on kuitenkin itselleni tärkeää.