Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin järkytys?

Vierailija
14.08.2021 |

Koin pari kuukautta sitten ihan kamalan asian ja tuntuu etten pääse siitä millään yli. Tiedän että pari kuukautta on vähän, mutta haluaisin silti kuulla teiltä, mitä järkyttävää olette kokeneet ja ennen kaikkea kuulla että olette päässeet siitä yli. Selviytymistarinoita siis kehiin!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöpään sairastuminen. Koulusurma omassa oppilaitoksessa.

Muitakin todella paskoja juttuja on ollut elämässä, mutta tuossa ne pahimmat. Joskus sitä vain miettii, että miks aina mä. Kyse siis asioista joihin ei ole itse voinut vaikuttaa. Ei vain aina jaksaisi kun taas jotakin paskaa osuu kohdalle. Kun menee hyvin, niin sitä on vuosien varrella oppinut, että pian taas tulee jotakin pahaa. Se on vain ilmeisesti mun elämäntarina sellainen.

Sä olet selvinnyt tuollaisista tapahtumista ja valitat surkeuttasi? Siis olisiko sinusta parempi jos sinut olisi tapet tu siellä koululla tai jos olisit menehtynyt syöpään?

Ei juma....a! Etkö osaa lukea?!? Joo olen selvinnyt vaikka mistä, mutta kyllä sitä uuden paskan tullen ajattelee, että miksi taas minä! Ei jaksaisi aina jotakin! Ja tuollaiset viisastelijat ottaa päähän! Huomaa ettei sulla ole ollut vaikeaa elämässä.

Vierailija
42/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirani kuoli koirahyökkäyksen vuoksi. Koira ei edes kuollut siihen heti, vaan sisäelimet valuivat ulos ja se lopetettiin eläinlääkärissä vasta paria tuntia myöhemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirani kuoli koirahyökkäyksen vuoksi. Koira ei edes kuollut siihen heti, vaan sisäelimet valuivat ulos ja se lopetettiin eläinlääkärissä vasta paria tuntia myöhemmin. 

Ihan kamala tilanne, tuli suru koirasi ja sinun puolesta. :( Toivottavasti aika vähän helpottaa, sitten joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan