Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää iskeä varattua miestä

Vierailija
14.08.2021 |

Onko teidän mielestä epärehtiä ja itsekästä iskeä varattua miestä? Jos mies osoittaa myös kiinnostusta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä äärimmäisen itsekkäänä ja harkitsemattomana, jos alkaa varattua iskemään. Toisaalta jos varattu lankeaa pettämään niin enemmän väärin se varattu tekee kuin se kolmas osapuoli, jos kolmas osapuoli on sinkku. Jos joku vosu minun miestäni alkaisi vokotella niin tuskin katsoisin hyvällä ja luultavasti moralisoisin vahvasti. Onneksi mieheni kertoo minulle näistä ainakin toistaiseksi, niin voidaan haukkua näitä kotkia yhdessä.

Minkä ikäisiä olette? En osaa kuvitella omaa puolisoani avautumassa minulle, kuinka joku yrittää häntä vikitellä, saati haukkumassa kyseistä kotkaa. Kuulostaa kovin alaluokkaiselta ja teinimeiningiltä.

Pitääkö puolisosi omana tietonaan, jos joku tuttu yrittää vikitellä? En osaa kuvitella omaa puolisoani salaamassa moista minulta.

Toivottavasti ymmärtää pitää, jos sellaista tapahtuu. Niin pitäisin itsekin. Oli kyseessä sitten tuttu tai vieras.

Siis ihan oikeasti, jos vaikka ystäväsi lähestyisi miestäsi jollain törkeällä seksiehdotuksella, niin sinäkö et tahtoisi kuulla asiasta? Tai toisinpäin, jos miehesi paras ystävä lähettäisi sinulle dickpicin niin et puhuisi puolisollesi mitään? Aika outo on teidän suhde, ei kuulosta kovin läheiseltä.

Minulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka tuollaista tekisivät. Jos joku tuollaista tekisi, niin silloin olisi kyllä kyse ihan muusta kuin yrityksestä iskeä mieheni. Silloin olisi mt-ongelma, alkava dementia tai jotain muuta, jos ystäväni näkisivät vaivaa saadakseen käsiinsä mieheni yhteystiedot ja lähettääkseen seksiehdotuksia. Vastaavasti mieheni parhaat ystävät eivät voi minulle lähettää dickpiccejä ihan jo senkään takia, ettei heillä ole minun yhteystietojani.

Mutta jos joku ystäväni täysissä sielun- ja ruumiinvoimissaan todella lähettäisivät miehelleni törkeän seksiehdotuksen niin edelleen ajattelen, että hänen tehtävänsä olisi hoitaa itse se asia.

Ei sanelemassani kuviossa ole kyse siitä, ”kuka hoitaa asian”. Mitä hoitamista siinä on? Mutta sitä ihmettelen, että et koe tarpeelliseksi jakaa puolisosi kanssa tietoa ihmisten luotettavuudesta ja siitä, haluaako joku sinulle tai teille pahaa. Se kuulostaa kovin oudolta. Jos ajattelet, että tällaista tapahtuu vain ”jossain muissa piireissä”, olet nuori tai äärettömän defensiivinen ylimielisyydessäsi. Petollisia ihmisiä on kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Uskallan uskoa olevani sinua vanhempi, kohta kuusikymppinen. Enkä usko, että ystäviini kuuluu ihmisiä, jotka haluaisivat minulle tai meille pahaa. En keksi miksi kukaan sellaista haluaisi. Olen tuntenut ystäväni vuosia, lähimmät vuosikymmeniä. Miksi he yhtäkkiä haluaisivat hajottaa parisuhteeni ellei mt-syistä tai alkavan dementian takia?

Ehkä ikäsi sitten selittää näkemyksesi, kun vaikutat aika fakkiutuneelta, jos vietät aikaasi vain ystäviesi kanssa etkä koskaan tapaa ketään muuta. Etkä vietän aikaa somessa, eihän kukaan enää mitään yhteystietoja varsinaisesti tarvitse edes. Nimen tietäminen riittää.

Itse olen aktiivinen ja tapaan paljon ihmisiä ja samoin puolisoni. Jos töiden, yhteisten tuttavien tai harrastusten kautta tapaa uusia ihmisiä ja heistä tulee tuttuja, niin ei sitä voi heti aluksi tietää, millaisiin asioihin he ryhtyvät myöhemmin. On sekä minua että puolisoani yritetty yhteisten tuttavien toimesta iskeä ja mielestäni avoimeen, rehelliseen parisuhteeseen kuuluu, että nämä asiat jaetaan. Jo pelkästään siksi, että en itse esimerkiksi välitä nähdä seksiä ehdotellutta kaveria uudestaan eikä kiinnosta keksiä tekosyitä, miksi. Tekosyiden keksiminen ja valehtelu olisivat viimeisiä asioita mitä terveessä parisuhteessa olettaisin tapahtuvan.

Toimi sinä niin, minä toimin omalla tavallani. Älä kuitenkaan viitsi tehdä oletuksia minun elämäntavastani.

t. Se jolle vastasit

Vierailija
82/82 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Täällä odotan, että ymmärrän varmasti aikeesi oikein. Sitten mennään!

Olet ymmärtänyt oikein, mutta tee pliis aloite! Mä en pysty...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi