Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää iskeä varattua miestä

Vierailija
14.08.2021 |

Onko teidän mielestä epärehtiä ja itsekästä iskeä varattua miestä? Jos mies osoittaa myös kiinnostusta.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä äärimmäisen itsekkäänä ja harkitsemattomana, jos alkaa varattua iskemään. Toisaalta jos varattu lankeaa pettämään niin enemmän väärin se varattu tekee kuin se kolmas osapuoli, jos kolmas osapuoli on sinkku. Jos joku vosu minun miestäni alkaisi vokotella niin tuskin katsoisin hyvällä ja luultavasti moralisoisin vahvasti. Onneksi mieheni kertoo minulle näistä ainakin toistaiseksi, niin voidaan haukkua näitä kotkia yhdessä.

Minkä ikäisiä olette? En osaa kuvitella omaa puolisoani avautumassa minulle, kuinka joku yrittää häntä vikitellä, saati haukkumassa kyseistä kotkaa. Kuulostaa kovin alaluokkaiselta ja teinimeiningiltä.

Et ilmeisesti ymmärrä kärjistyksiä.

Ei se mitään, olet silti ihan ok.

Vierailija
42/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä äärimmäisen itsekkäänä ja harkitsemattomana, jos alkaa varattua iskemään. Toisaalta jos varattu lankeaa pettämään niin enemmän väärin se varattu tekee kuin se kolmas osapuoli, jos kolmas osapuoli on sinkku. Jos joku vosu minun miestäni alkaisi vokotella niin tuskin katsoisin hyvällä ja luultavasti moralisoisin vahvasti. Onneksi mieheni kertoo minulle näistä ainakin toistaiseksi, niin voidaan haukkua näitä kotkia yhdessä.

Minkä ikäisiä olette? En osaa kuvitella omaa puolisoani avautumassa minulle, kuinka joku yrittää häntä vikitellä, saati haukkumassa kyseistä kotkaa. Kuulostaa kovin alaluokkaiselta ja teinimeiningiltä.

Pitääkö puolisosi omana tietonaan, jos joku tuttu yrittää vikitellä? En osaa kuvitella omaa puolisoani salaamassa moista minulta.

Vierailija
44/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Varattu tekee sen lopullisen päätöksen kuitenkin. 

Vierailija
45/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut miehet on mun leipälaji, en halua seurustella. 😁

Vierailija
46/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta näitä naisia, jotka vonkuvat varattujen miesten perään. Ovat säälittäviä raukkoja. Eivät kelpaa näköjään sinkkumiehille, miksiköhän.  Itse en ole koskaan ollut varattujen miesten kanssa. Ovat kyllä yrittäneet tehdä tuttavuutta, olen kuitenkin sanonut että en ole kiinnostunut varatuista miehistä. On sen verran hyvä itsetunto ja kunnioitan itseäni. Kenenkään varatun miehen panopuuksi en todellakaan ala. Minua kiinnostavat vapaat miehet, minulla ei ole myöskään intressiä sotkeutua rikkomaan kenenkään perheitä. Luulenpa että nämä akat jotka haluavat varattuja miehiä, heitä kiinnostaa viedä toiselta jotain ja ovat rahan perään. Omaavat huonon itsetunnon, eivätkä kunnioita itseään.

Vierailija
47/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Miehenä arvostan tuollaista.

Läheiseni ex (mies) ei kyl suuremmin arvostanut kun sittemmin ex-paras kaverinsa korjasi mukaansa läheiseni. Tosin vasta eron jälkeen - ainakin muodollisesti, mutta nämä yhteen lyöttäytyneet exät näyttää tulevan erinomaisesti juttuun yhä vuosien jälkeen ja perhettäkin on siunautunut.

Vierailija
48/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä iskin varatun miehen. En ollut koskaan ennen häntä tavannut enkä tiennyt hänestä mitään. Hän esitti sinkkua ja oli piilottanut vihkisormuksensa taskuun. Minulle selvisi vasta seuraavana päivänä että hän on naimisissa kun itse sanoi ja samaan hengenvetoon totesi että liitto on ohi ja ero tulee muutenkin ynnä muuta peetä. Olin järkyttynyt tiedosta ja voin niin pahoin että oksensin. Ero tuli ja sain kuulla olevani hirveä ja vaimonsa syytti minua miehensä viemisestä. Mies kun oli tahdoton raukka joka ei osannut kertoa totuutta ja oli ihan vietävissä. Tosi paska kokemus, sen jälkeen olen varmistanut todella tarkkaan että mies varmasti on vapaa, meni luotto ja vain yhden mädän omenan vuoksi.

Vierailija
49/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö puolisosi omana tietonaan, jos joku tuttu yrittää vikitellä? En osaa kuvitella omaa puolisoani salaamassa moista minulta.

Toivottavasti ymmärtää pitää, jos sellaista tapahtuu. Niin pitäisin itsekin. Oli kyseessä sitten tuttu tai vieras.

Vierailija
50/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tieten tahtoen alkaa varattua vongata - sukupuolesta riippumatta - on yhtä väärillä teillä kuin se leikkiin ryhtyvä varattukin. - Ansaitsevat toisensa.

Vierailija
51/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä iskin varatun miehen. En ollut koskaan ennen häntä tavannut enkä tiennyt hänestä mitään. Hän esitti sinkkua ja oli piilottanut vihkisormuksensa taskuun. Minulle selvisi vasta seuraavana päivänä että hän on naimisissa kun itse sanoi ja samaan hengenvetoon totesi että liitto on ohi ja ero tulee muutenkin ynnä muuta peetä. Olin järkyttynyt tiedosta ja voin niin pahoin että oksensin. Ero tuli ja sain kuulla olevani hirveä ja vaimonsa syytti minua miehensä viemisestä. Mies kun oli tahdoton raukka joka ei osannut kertoa totuutta ja oli ihan vietävissä. Tosi paska kokemus, sen jälkeen olen varmistanut todella tarkkaan että mies varmasti on vapaa, meni luotto ja vain yhden mädän omenan vuoksi.

Minulla oli joitakin kuukausia seksisuhde varatun miehen kanssa. En tiennyt häntä varatuksi. Tapahtui aikana ennen kännyköitä ja somea. Molempien puolelta kyse oli vain seksistä; lähdettiin baarista yhdessä minun luokseni silloin, kun satuttiin vastakkain eikä kummallakaan ollut mitään muutakaan meneillään. Joskus hän soitteli minulle työpaikaltaan, mutta emme koskaan esimerkiksi sopineet tapaamisia, vaan rupattelimme vain niitä näitä.

Sitten hän soittikin kerran kotoaan, en tiedä miksi, ja taustalta kuului vauvan ääntä. En todellakaan voinut pahoin tai oksentanut tai muuta vastaavaa, lopetin vain tapailumme siihen. Enkä sen jälkeenkään ollut mitenkään hysteerinen sen suhteen, onko mies vapaa vai varattu. Tarkoituksella en kuitenkaan ole varattuja iskenyt.

Vierailija
52/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä saa iskeä. Sen kun iskette. Maailma on houkutuksia täynnä. Jos hän päättää lähteä toisen kelkkaan, hän lähtee. En voi häntä omistaa tai kahlita. Vielä hän on mukana ja uskollisenakin (kai) pysynyt.

Vierailija
53/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustatte väitteen ei saa muuta kuin varattua? Eiköhän lähtökohtaisesti varattu ole vaikeammin saatavilla kuin sinkku. Ei kaikki ole paskoissa suhteissa.

Vierailija
54/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on törkeää. Minulle on tehty näin. Tuotat ihmisille mielipahaa, joka välittää miehestään. En arvosta kodinrikkojia.

Kyllä se mies on ihan aikuinen ja vastuussa omista tekemisistään. Jos joku tällaisessa tapauksessa on kodinrikkoja, niin se on se mies.

Vierailija
55/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä iskeä mutta tuskin onnistuu, kun on varattu

Epärealistinen kommentti. Olet sokea sille mitä elämässä oikeasti tapahtuu, jos näin ajattelet.

Vierailija
56/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vapaata ressukkaa huoli. Ikäiseni rotumiehet ovat naimisissa. Jos haluan seksiä, isken varatun miehen. Muunlaista suhdetta en halua. Vapaus on minulle hyvin tärkeää.

Vierailija
57/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ymmärtää pitää, jos sellaista tapahtuu. Niin pitäisin itsekin. Oli kyseessä sitten tuttu tai vieras.

Siis ihan oikeasti, jos vaikka ystäväsi lähestyisi miestäsi jollain törkeällä seksiehdotuksella, niin sinäkö et tahtoisi kuulla asiasta? Tai toisinpäin, jos miehesi paras ystävä lähettäisi sinulle dickpicin niin et puhuisi puolisollesi mitään? Aika outo on teidän suhde, ei kuulosta kovin läheiseltä.

Vierailija
58/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti, jos vaikka ystäväsi lähestyisi miestäsi jollain törkeällä seksiehdotuksella, niin sinäkö et tahtoisi kuulla asiasta? Tai toisinpäin, jos miehesi paras ystävä lähettäisi sinulle dickpicin niin et puhuisi puolisollesi mitään? Aika outo on teidän suhde, ei kuulosta kovin läheiseltä.

Minulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka tuollaista tekisivät. Jos joku tuollaista tekisi, niin silloin olisi kyllä kyse ihan muusta kuin yrityksestä iskeä mieheni. Silloin olisi mt-ongelma, alkava dementia tai jotain muuta, jos ystäväni näkisivät vaivaa saadakseen käsiinsä mieheni yhteystiedot ja lähettääkseen seksiehdotuksia. Vastaavasti mieheni parhaat ystävät eivät voi minulle lähettää dickpiccejä ihan jo senkään takia, ettei heillä ole minun yhteystietojani.

Mutta jos joku ystäväni täysissä sielun- ja ruumiinvoimissaan todella lähettäisivät miehelleni törkeän seksiehdotuksen niin edelleen ajattelen, että hänen tehtävänsä olisi hoitaa itse se asia.

Vierailija
59/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieti itse. Olisiko ok jos joku yrittäisi iskeä sinun miestäsi? Mieshän se loppupeleissä on se joka pettää, jos pettää, mutta on se silti rumaa tahallisesti yllyttää toista rikkomaan parisuhteensa. Jos on kyse perheellisestä ihmisestä, on teko jo mun mittakaavassa erittäin törkeä ja halveksittava. On arvelluttavaa yrittää viedä toisen miestä, mutta lähes rikollista yrittää viedä lapsilta isää kodista!

Vierailija
60/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole sellaisia ystäviä, jotka tuollaista tekisivät. Jos joku tuollaista tekisi, niin silloin olisi kyllä kyse ihan muusta kuin yrityksestä iskeä mieheni. Silloin olisi mt-ongelma, alkava dementia tai jotain muuta, jos ystäväni näkisivät vaivaa saadakseen käsiinsä mieheni yhteystiedot ja lähettääkseen seksiehdotuksia. Vastaavasti mieheni parhaat ystävät eivät voi minulle lähettää dickpiccejä ihan jo senkään takia, ettei heillä ole minun yhteystietojani.

Mutta jos joku ystäväni täysissä sielun- ja ruumiinvoimissaan todella lähettäisivät miehelleni törkeän seksiehdotuksen niin edelleen ajattelen, että hänen tehtävänsä olisi hoitaa itse se asia.

Ei sanelemassani kuviossa ole kyse siitä, ”kuka hoitaa asian”. Mitä hoitamista siinä on? Mutta sitä ihmettelen, että et koe tarpeelliseksi jakaa puolisosi kanssa tietoa ihmisten luotettavuudesta ja siitä, haluaako joku sinulle tai teille pahaa. Se kuulostaa kovin oudolta. Jos ajattelet, että tällaista tapahtuu vain ”jossain muissa piireissä”, olet nuori tai äärettömän defensiivinen ylimielisyydessäsi. Petollisia ihmisiä on kaikissa yhteiskuntaluokissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän