Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeää iskeä varattua miestä

Vierailija
14.08.2021 |

Onko teidän mielestä epärehtiä ja itsekästä iskeä varattua miestä? Jos mies osoittaa myös kiinnostusta.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattua naistako sitten ei väliä?

Vierailija
22/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää

No ei kai, ja varsinkin jos tulee sellainen fiilis, että siinä on jotain niin oikeaa 🎶🎼🎵🎙🔊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on moraalitonta ja törkeää.

Riippuu oikeastaan siitä millainen ihminen haluat olla omissa silmissäsi, omassa elämässäsi. Haluatko olla ihminen, joka tuottaa pahaa oloa tähän maailmaan vai et. Turha meidän on sinulle kertoa mitään. Vai oletko tahdoton sätkynukke?

Vierailija
24/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On törkeää

No ei kai, ja varsinkin jos tulee sellainen fiilis, että siinä on jotain niin oikeaa 🎶🎼🎵🎙🔊

Oikeaa pettämistä ja oikeita ongelmia? Kyllä.

Vierailija
25/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eiku letut levälleen vaan ja sitä torttua tyrkyttämään vapaille ja varatuille tasapuolisesti. Toivottavasti kelpaa jollekin! 

Vierailija
26/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä, mutta jossain tapauksissa ei.

Vierailija
27/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on vapaa maa, jokainen saa tehdä omat päätökset.

Vierailija
28/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä, mutta jossain tapauksissa ei.

Juuri näin.

Vierailija
29/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Noloa, epätoivoista…

Vierailija
30/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:ta seurustelut kiinnosta, haluaa itsetunnon kohotusta.

Vierailija
31/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää toisen osapuolen olevan varattu, miksi pitää tietoisesti mennä edes yrittämään ?

Aivan sama, vaikka se toinenkin osapuoli olisikin ilmaissut olevansa yhtä kiinnostunut ...

Sitä kiinnostusta ei tarvitse ruokkia omalta osaltaan ... vai tarvitseeko ... ? ...

Huono itsetunto/hyväksynnän tarve yms. ?

Entä, jos kyseessä olisi oma kumppani ?

Olisiko silloinkin vielä ok. ?

Hitto, että sylettää oman mielihyvänsä ympärillä pyörivät ***** ...

Vierailija
32/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä iskeä mutta tuskin onnistuu, kun on varattu

Vierailija
33/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saat siitä? Kunniaa? Hyvää mieltä? Itsetunnon kohottamista?

Varatuilla miehillä tuppaa olla varsinkin kännissä Euroopan leveämmät eväät. Itse olen varattujen iskuyritykset torpannut nätisti, niin ettei kummankaan tarvitse seuraavan kerran törmätessä nolostella.

Yritäpä pystytkö samaan.

Vierailija
34/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kerrotaan näistä aina kotona toisillemme ja nauretaan. Erityisesti, jos ne on jollain tapaa tuttuja ihmisiä. Kertoo paljon heidän moraalista ja suhtautumisesta elämään.

Vierailija
35/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla saa itsekkin vain paskaa silloinkin vaikka saisi sen miehen. Hänelle tulee hirveä riitaisa ero, joka vie häneltä kaiken energian vuodeksi pariksi. Jos on lapsia, ne tulee välillä teille traumoineen kiukuttelemaan. Teet uuden lapsen miehen kanssa, mutta hän tuntee syyllisyyttä vain koska ei voi olla kunnolla läsnä niille aiemmille lapsille. Mies ei käsittele missään vaiheessa myöskään niitä syitä, miksi ensimmäinen liitto lähti väärille urille ja muut alkoi kiinnostaa. Loppujen lopuksi tekee saman uudelleen tai katuu kaikkea tai molemmat. Päädytte eroon.

Hirveää draamaa monta vuotta tiedossa ja lopputuloksena päädyt yksinhuoltajaksi. En alkaisi.

Sinua on varoitettu.

Vierailija
36/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö löydä vapaata miestä? Haluat juuri tämän varatun?

Vierailija
37/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatunkin kanssa voi jutella. Ja häneen voi olla ihastunut. Mun raja menee siinä, että en koske varattuun. Enkä ala kuuntelemaan lässytystä, että mun puoliso on niin kamala. Sek siäkään ei saa jne...

Vierailija
38/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan se. Varattu on minusta ainoa joka tekee suoranaisesti moraalimielessä väärin, mutta en minä sitä tieten tahtoen varattua liehittelevää naistakaan erityisesti arvosta ja jos olisi oma kaverini niin kyllä tulisi pari kertaa mietittyä kiinnostaako jatkaa tuttavuutta. Maailmassa on aika paljon muitakin juttuja, jotka ei ole suoranaisesti pahoja ja väärin mutta jotka ei normaalien ihmisten silmissä kyllä arvostuspisteitäkään nosta.

Vierailija
39/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epärehtiä ja itsekästä käytöstä sekä mieheltä että sinulta.

Vierailija
40/82 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä äärimmäisen itsekkäänä ja harkitsemattomana, jos alkaa varattua iskemään. Toisaalta jos varattu lankeaa pettämään niin enemmän väärin se varattu tekee kuin se kolmas osapuoli, jos kolmas osapuoli on sinkku. Jos joku vosu minun miestäni alkaisi vokotella niin tuskin katsoisin hyvällä ja luultavasti moralisoisin vahvasti. Onneksi mieheni kertoo minulle näistä ainakin toistaiseksi, niin voidaan haukkua näitä kotkia yhdessä.

Minkä ikäisiä olette? En osaa kuvitella omaa puolisoani avautumassa minulle, kuinka joku yrittää häntä vikitellä, saati haukkumassa kyseistä kotkaa. Kuulostaa kovin alaluokkaiselta ja teinimeiningiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi