Katkaisee välit tai ei vastaa tunteisiin: mies alkaa ilkeäksi?
Tapahtunut kaksi kertaa. Ensimmäisellä kerralla en ollut varma miehen tunteista, kenties olisin voinut uskoa hänen olevan kiinnostunut jos itsetuntoni olisi normaali, mutta kun ei mieheltä koskaan aloitetta tullut aloin ignooraamaan täysin -> huonoa kohtelua.
Toisella kerralla juttu, ihastuin mieheen ja kun kerroin asiasta hänelle, niin omien sanojensa mukaan ei tuntenut samoin. Halusi kuitenkin jatkaa puhumista (olimme pitkäaikaisia nettituttavia). Kuitenkaan en pystynyt jatkamaan puhumista vain kavereina, joten sanoin että lopetan yhteydenpidon -> ilkeitä kommentteja. En tarkoita ilkeillä kommenteilla/huonolla kohtelulla mitään suoria haukkumasanoja, vaan piilovittuilua yms.
Oliko noi miehet loukkaantuneita kun en antanutkaan enää huomiota? Mutta miksi, kun kerta kumpaakaan ei kiinnostanut sen ihmeemmin?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:20"]
Huono itsetunto miehillä.
[/quote]
Aijaa. Vähän alkaa itseä mietityttää mikä minussa on miesten mielestä vialla, kun saan aika jotain ihmekohtelua sen jälkeen oli "jättäjänä" minä tai ne miehet :( Tosi inhottavaa.
Noissa ja parissa muussa jutussa olen jotenkin ajatellut, että koska suhteenyritykset lähti kaveripohjalta siihen palattaisiin takaisin ns. pidemmän hairahduksen jälkeen kun kerta mieskin niin on sanonut. Mutta omalla kohdalla ei kyllä onnistu, sillä jos ei pillua noi saa niin ei niitä myöskään kaveruus mun kanssa ainakaan kiinnosta. Kiitos ja heippahei. Ap.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:32"]Noissa ja parissa muussa jutussa olen jotenkin ajatellut, että koska suhteenyritykset lähti kaveripohjalta siihen palattaisiin takaisin ns. pidemmän hairahduksen jälkeen kun kerta mieskin niin on sanonut. Mutta omalla kohdalla ei kyllä onnistu, sillä jos ei pillua noi saa niin ei niitä myöskään kaveruus mun kanssa ainakaan kiinnosta. Kiitos ja heippahei. Ap.
[/quote]
Mä sain sellaisen kuvan, että miehet halusivat jatkaa kavereina, sinä et.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 15:32"]Noissa ja parissa muussa jutussa olen jotenkin ajatellut, että koska suhteenyritykset lähti kaveripohjalta siihen palattaisiin takaisin ns. pidemmän hairahduksen jälkeen kun kerta mieskin niin on sanonut. Mutta omalla kohdalla ei kyllä onnistu, sillä jos ei pillua noi saa niin ei niitä myöskään kaveruus mun kanssa ainakaan kiinnosta. Kiitos ja heippahei. Ap. [/quote] Mä sain sellaisen kuvan, että miehet halusivat jatkaa kavereina, sinä et.
[/quote]
Niin siis aivan noissa aloituksen jutuissa näin oli, kahdessa muussa tapauksessa taas ei :D Kirjoitin epäselvästi.
Niissä jutuissa, missä olisin halunnut jatkaa kavereina ei mulla ollut niin suuria tunteita, että ei olisi onnistunut. Mutta miehet ei taas halunneet. Aina menee väärinpäin. Ap.
Huono itsetunto miehillä.