Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen olo,nyt kun ystäväni alkoivat seurustella

Vierailija
04.09.2014 |

Olen ollut yksin pian 3v, tai no on minulla tytär, mutta ilman parisudetta siis. Pidän elämästäni näin,mulla on ihania ystäviä ja omia juttuja joita puuhailen, se oikea tulee kun on tullakseen,en siis hakemalla hae ketään,ei ole tarve sellaiseen. Mulla on useampi läheinen ystävä,jotka kaikki olivat sinkkuina..vietimme paljon aikaa yhdessä + lastemme kanssa,kuin siskokset. Tuimme toisiamme eroissa jne. Nyt kaikki,kaikki läheiset ystäväni ovat alkaneet seurustella vakavasti ja hehkuttavat onneaan. Minulla on yksinäinen olo, yksinöinen olo ekaakertaa tämän 3vuoden aikana.. ei enää niin tiivisti aikaa ystävyydelle ja uudet puolisot tuodaan joka kylä reissulle mukaan..pitävät keskenään pariskuntien iltoja jne..tuntuu pahalta..ja kyllä,tiedän että kun yhden ihmisen elämään tulee uusi ihminen/rakkaus,se on aina aikaa pois jostain muualta..mutta..nyt on vaan kurja hetki.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi :( Ymmärrän sua hyvin ja mielestäni ystäväsi tekevät vähän kurjasti, kun pitävät pariskuntailtoja ja lisäksi vielä raahaavat sen siipan joka tapaamiseen. Mitä jos itse ehdottaisit tyttöjen iltaa? Voi olla, etteivät ystäväsi ole tulleet ajatelleeksi tilannetta sinun kannaltasi. Hyville ystäville voi kyllä mielestäni kertoa myös fiiliksistä, he kyllä ymmärtävät.

Vierailija
2/2 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks Tinder jo asennettu? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan