Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä riita saatiin aikaiseksi mökillä

Vierailija
14.08.2021 |

Anoppi ja appi mukana, aamusta asti anoppi piikitteli kaikesta. Lastenhoidosta, kasvatuksesta, ruoasta, jne. Appiukko säesti anoppia, mies tietty oli ihan hiljaa tapansa mukaan. Oikea mammanpoika. Onneksi lapset oli mun vanhemmilla, tarkoitus oli kerätä marjapensaista marjat, mehustaa, tehdä jotain pihahommia. Appiukko lopulta huitaisi minua kasvoihin, jolloin pillastuin, en ole koskaa kokenut fyysistä väkivaltaa. Heitin heidän uuden autonsa avaimet järveen ja poistuin itse mökiltä meidän autolla. Miten sinä toimisit, teenkö pahoinpitelystä ilmoituksen. Ilmeisesti hammas lohkesi, istun nyt autossa tien levikkeellä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
2/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitte lapset sun vanhemmille kun menitte miehen vanhemmille. Niin joo. Ja sit kävi näin.

Vierailija
4/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh.

Ei sillä, on sitä kaikenlaista koettu itsekin.

Vierailija
5/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tossa on vähän aihettakin piikitellä jos on noin hermoheikko. Miten niin ilmeisesti hammaslohkes?

Vierailija
6/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.

7/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi utelu, mutta appiukko ilman mitään syytä läimäytti naamalle niinkö?

Vierailija
8/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.

Mies taisi jo ottaa kun ei pääse edes pois mökiltä. Jos ei avioeroa niin ainakin alkoa.

Vierailija
9/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten appi toimi lyönnin jälkeen, pyysikö anteeksi? Kylläpä koit kovia...

Vierailija
10/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit auttamaan anoppilaan ja sinua piikiteltiin, eikä oltu kiitollisia avusta? Olivatko nauttineet kenties normaalit ruokajuomat?

Vierailija
11/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvitset lääkärin lausunnon vammasta varalta.

Vierailija
12/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin. Tietenkin. Jos tarina on totta, rikosilmoitus, välit poikki täysin, ja ero, jos mies ei ole mukana.

Vierailija
13/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää ja minä olisin tirvaissut appiukkoa takaisin hampaat kurkkuun. Ei muuta kuin kostat hammas hampaasta ja käyt tirvaisemassa takaisin. 

Vierailija
14/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehesi ole soittanut sinulle? Miten tilanne etenee mökillä?

Vierailija
15/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimisin niin että keksisin parempia provoja 

Vierailija
16/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mökillä olitte loppu peleissä? Jos oli omanne miksi salleiteit tapahtuman? Olisit osottanut tietä ja sanonut olkaa hyvä poistukaa.Tai itse jos olitte heidän mökillä,miksi ette häipyneet?Varmasti tiesitte heidän tyylin? Miksi pitää änkeä sama paikka? Miksi ette keskustele suoraan asioista,joiden kanssa sukset menee ristiin? Kerrotte pelinsänöt heti,jos ne ei kelpaa: Erä tauko! Te ette kykenen keskusteleemaan asioista heti, niiden oikeilla nimillä!Jos tekee selväksi pelin säännöt,ongelmia ei tule! On aina jostain kumman syystä huonoja karseita Äitejä,anoppeja tai appi ukkoja.Kyse on vain ette itse uskalla puhua ja vetää rajoja.He tuskin ovat täällä lukemassa valituksianne?

Vierailija
17/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tarvitset lääkärin lausunnon vammasta varalta.

Mitä turhaan? Kyllähän sen voi tehdä kun hammas on imeisesti lohjennut.

Vierailija
18/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen 

Vierailija
19/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi mollaa sinua yllättäen (ilman syytä?). Miehesi isä pahoinpitelee sinua ja miehesi... ei sano tai tee mitään? Suo anteeksi, mutta näillä tiedoilla ei kuulosta uskottavalta.

Vierailija
20/59 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että aloitus olisi totta. Trolli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä