Järkyttävä riita saatiin aikaiseksi mökillä
Anoppi ja appi mukana, aamusta asti anoppi piikitteli kaikesta. Lastenhoidosta, kasvatuksesta, ruoasta, jne. Appiukko säesti anoppia, mies tietty oli ihan hiljaa tapansa mukaan. Oikea mammanpoika. Onneksi lapset oli mun vanhemmilla, tarkoitus oli kerätä marjapensaista marjat, mehustaa, tehdä jotain pihahommia. Appiukko lopulta huitaisi minua kasvoihin, jolloin pillastuin, en ole koskaa kokenut fyysistä väkivaltaa. Heitin heidän uuden autonsa avaimet järveen ja poistuin itse mökiltä meidän autolla. Miten sinä toimisit, teenkö pahoinpitelystä ilmoituksen. Ilmeisesti hammas lohkesi, istun nyt autossa tien levikkeellä.
Kommentit (59)
Veitte lapset sun vanhemmille kun menitte miehen vanhemmille. Niin joo. Ja sit kävi näin.
Huh huh.
Ei sillä, on sitä kaikenlaista koettu itsekin.
Ehkä tossa on vähän aihettakin piikitellä jos on noin hermoheikko. Miten niin ilmeisesti hammaslohkes?
Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.
Anteeksi utelu, mutta appiukko ilman mitään syytä läimäytti naamalle niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Teet rikosilmoituksen ja haet avioeroa jos mies ei tuomitse vanhempiensa käytöstä ja tule tueksesi.
Mies taisi jo ottaa kun ei pääse edes pois mökiltä. Jos ei avioeroa niin ainakin alkoa.
Miten appi toimi lyönnin jälkeen, pyysikö anteeksi? Kylläpä koit kovia...
Menit auttamaan anoppilaan ja sinua piikiteltiin, eikä oltu kiitollisia avusta? Olivatko nauttineet kenties normaalit ruokajuomat?
Ehkä tarvitset lääkärin lausunnon vammasta varalta.
Vierailija kirjoitti:
Näin. Tietenkin. Jos tarina on totta, rikosilmoitus, välit poikki täysin, ja ero, jos mies ei ole mukana.
Järkyttävää ja minä olisin tirvaissut appiukkoa takaisin hampaat kurkkuun. Ei muuta kuin kostat hammas hampaasta ja käyt tirvaisemassa takaisin.
Eikö miehesi ole soittanut sinulle? Miten tilanne etenee mökillä?
toimisin niin että keksisin parempia provoja
Kenen mökillä olitte loppu peleissä? Jos oli omanne miksi salleiteit tapahtuman? Olisit osottanut tietä ja sanonut olkaa hyvä poistukaa.Tai itse jos olitte heidän mökillä,miksi ette häipyneet?Varmasti tiesitte heidän tyylin? Miksi pitää änkeä sama paikka? Miksi ette keskustele suoraan asioista,joiden kanssa sukset menee ristiin? Kerrotte pelinsänöt heti,jos ne ei kelpaa: Erä tauko! Te ette kykenen keskusteleemaan asioista heti, niiden oikeilla nimillä!Jos tekee selväksi pelin säännöt,ongelmia ei tule! On aina jostain kumman syystä huonoja karseita Äitejä,anoppeja tai appi ukkoja.Kyse on vain ette itse uskalla puhua ja vetää rajoja.He tuskin ovat täällä lukemassa valituksianne?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tarvitset lääkärin lausunnon vammasta varalta.
Mitä turhaan? Kyllähän sen voi tehdä kun hammas on imeisesti lohjennut.
on ne pieniä mökkitontit porvoossa kun ihan heittämällä saa nainen avaimetkin järveen
Anoppi mollaa sinua yllättäen (ilman syytä?). Miehesi isä pahoinpitelee sinua ja miehesi... ei sano tai tee mitään? Suo anteeksi, mutta näillä tiedoilla ei kuulosta uskottavalta.
En usko että aloitus olisi totta. Trolli.
Jepjep