Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuolla somessa ku seurailee tavisten kuvia omista kodeistaan, harvalla on kaunis koti

Vierailija
14.08.2021 |

Ehkä 1/10 on yrittänyt sisustaa jotenkin. Suurimmalla osalla on kämppä täynnä sekalaista tavaraa, muodoton möhkösohva (monella vielä sininen) ja olkkarin kruununa jättimäinen telkkari. Hyllyt pursuilee epämääräistä roinaa ja vaatekasoja on siellä täällä. Monella on keittiön tasot aivan täynnä pulloja, purnukoita ja ruokapaketteja ja se näyttää olevan normaalitila. Kontrasti tämän palstan sisustus- ja siivousketjuihin joissa kaikki on olevinaan tyylitajuisia tai minimalisteja on valtava.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Itse sisustan itselleni, en muille. Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
2/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun joittenkin meistä pitää tyytyä siihen mitä on ei mulla ole varaa ostaa uutta sohvaa koska vanha ei miellytä silmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koti on siisti kun voi sukkasillaan liikkua ja ruokapaikat ja WC puhtaat.

Vierailija
4/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisyys ennen muuta. Sisustuslehdet on sisustamisen ihailua varten. Vai luuletko, että kuvauksen jälkeen kuukauden päästä on saman näköistä?

Vierailija
5/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kenenkin mielestä on kaunista?

Vierailija
6/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei keretä sisustaa. Hyvä että keritään siivota.

Vierailija
7/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne rumia, mutta mitä voi odottaa ihmisiltä joita ei kiinnosta missä elää.

Vierailija
8/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännöllisyys ennen muuta. Sisustuslehdet on sisustamisen ihailua varten. Vai luuletko, että kuvauksen jälkeen kuukauden päästä on saman näköistä?

Miten sotku on käytännöllistä? Täpötäydet tasot?

Vierailija
9/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aivan samaa! Itse sisustan kotini itseäni miellyttävästi, enkä ole minimalisti tai seuraa sisustusmuotia. Mutta aina on puhdasta, eikä todellakaan notku rojua ympäriinsä. En pystyisi elämään kodissa, jossa ei löytäisi etsimäänsä kaiken kaman keskeltä tai ei mahtuisi keittiössä syömään, kun ruokapöytä on täynnä epämääräistä tavaraa.

Vierailija
10/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuminen ja sisustaminen ovat eri asioita. Käytäntö se sanelee mitä on esillä ja missä.

Vierailija
11/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä oli kaunista jo nollabudjetilla köyhänä opiskelijana ja nyt on vielä tyylikkäämpää.

Vierailija
12/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Iso telkkari on meille mieluisa asia, kun tykätään pelata ja katsoa leffoja ja sarjoja. Ilmeisesti isoa telkkaria ei saisi omistaa, kun menee sisustus pilalle? No meidän olkkarissa ei nyt valitettavasti ole joku sisustus ihan niin tärkeä juttu, että luovuttaisiin tuosta telkasta.

Vierailija
13/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt aivan samaa! Itse sisustan kotini itseäni miellyttävästi, enkä ole minimalisti tai seuraa sisustusmuotia. Mutta aina on puhdasta, eikä todellakaan notku rojua ympäriinsä. En pystyisi elämään kodissa, jossa ei löytäisi etsimäänsä kaiken kaman keskeltä tai ei mahtuisi keittiössä syömään, kun ruokapöytä on täynnä epämääräistä tavaraa.

ok

Vierailija
14/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina valitetaan isoista telkkareista, enkä usko että kovinkaan monella on 55" (mikä siis ei ole iso) isompaa. Ja mitä vikaa isoissa telkkareissa on?

Vierailija
15/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kyllä sen etsimänsä löytää kaiken kaman keskeltäkin. Kun sitten erehtyy vähän järjestelemään niitä kamoja, niin eipä enää löydäkäön mitään mistään.

Vierailija
16/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on miten joku toinen sisustaa kotinsa, jos et ole sitä kyseistä henkilöä palkkaamassa oman kotisi sisustussuunnittelijaksi?

Vierailija
17/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei vaan ole makua! Saman näkee siinä miten ihmiset pukeutuvat -- osalla ei vaan kerta kaikkiaan ole tyylitajua vaatteissa eikä sisustuksessa, niin se vaan on.

18/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän paremmin omat tavarani, kun ne löytyvät sieltä minne olen ne jättänyt. Tämä johtaa kaaottiseen roskaröykkiön näköiseen tunkiotunneliin, jota kodikseni kutsun.

Sitten kun siivoan, samalla järjestelen, mitkä tavarat voi heittää pois, mitkä talteen, mutta pois näkyvistä jne. Tietty jos vierata tulossa käymään, niin heidän mieliksi aikastan tätä siivoamsrupeamaa ja kukaan ei osaa epäillä mitään.

Vierailija
19/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on miten joku toinen sisustaa kotinsa, jos et ole sitä kyseistä henkilöä palkkaamassa oman kotisi sisustussuunnittelijaksi?

Ei sillä niin olekaan väliä, mutta olen huomannut että näistä osan mielestä se sisustaminen ja kodin laittaminen nätiksi vaatii jotenkin kauheasti vaivaa ja rahaa ja pitävät pinnallisena jos jollain on ''sisustuslehtikoti''. 

Vierailija
20/50 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä hyvässä kunnossa? Joku fitnessmisu voi vastaavasti ihmetellä, miksi niin harva näyttää olevan hyvässä kunnossa tai edes normaalipainoinen. Miten joku pystyy elämään ylipainoisessa ja epäterveessä kropassa? On kiva näyttää hyvältä ja pystyä käyttämään kauniita vaatteita.

Ihmisillä on eri prioriteettejä. Joku tykkää siististi sisustetusta kodista ja siivoamisesta ja toinen terveellisestä syömisestä ja treenaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi