Miksi et tilaa ruokia netistä näin korona-aikana?
Kommentit (43)
Tilaaminen maksaa ja tykkään muutenkin käydä ruokakaupassa, kun näkee tuotteet omin silmin. Ei mitään syytä tilata netistä kun autolla ja kävellen pääsee helposti kauppaan
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaista roskaa en syö.
Olipahan ääliömäinen kommentti. Miten ruoka muuttuu roskaksi kotiin tilattuna?
Miksi tilaisin? Niin? Käyn täysin normaalisti kaupassa ja muualla, oli korona tai ei.
Haluan valita itse. Ja koen kaupassa käynnin vaivattomaksi. Enkä pelkää saavani sieltä tartuntaa, desinfioin käteni, käytän maskia ja olen täysin rokotettu.
Minä tilaan kun asun täällä landella (kirkkonummi)ja saan kuljetuksen seuraavaksi päiväksi.
Ystäväni ei tilaa . Hän asuu naapuri pitäjän puolella (espoo) saisi kuljetuksen hyvällä tuurilla 2 viikon päähän. Tässä lienee tarpeeksi syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihintaista roskaa en syö.
Olipahan ääliömäinen kommentti. Miten ruoka muuttuu roskaksi kotiin tilattuna?
Joo, ei muutu. Mutta tilaus- ja toimitusmaksun verran kalliimpaa se on.
Ohis
En halua maksaa kuljetuksesta. Haluan valita tuotteet itse. Kaveri tilaa netin kautta kun on rahaa, oli tilannut mm kuusi pakettia vaippoja lapselle. Valittu merkki oli loppunut joten nyt heillä on n. 200 lapselle sopimatonta vaippaa.
Liian kallista, kotiinkuljetus alkaen 9,90. Ahdas asunto, ei tilaa säilyttää esim. koko viikon ruuaksi riittävää satsia kerralla, nyt kun olemme etätöissä ja lapsetkin muutenkin kotona paljon, joten kaikki ateriat syödään kotona. Teinitpojat ovat pohjattomia. Ensi viikolla sentääm vähän helpottaa, kun koulut alkavat, ja saavat koululounaan… siis kunnes esikoulu alkaa taas.
Olen köyhä.
Ja haluan vähän vihreän banaanitertun, jossa on keskipitkiä banaaneja.
Moni näyttää tilaavan netistä koska nouto tai toimitusajat melko täynnä aina pari päivää eteenpäin.
Tykkään käydä kaupassa ja istua ravintolassa. Kotiin tai työpaikkaan tilaan silloin, kun haluan syödä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Olen köyhä.
Ja haluan vähän vihreän banaanitertun, jossa on keskipitkiä banaaneja.
Voit esittää kerääjälle ohjeen kerätä ostoksiisi juuri sellaisen banaanitertun kuin haluat.
Haluan ite valita mm.vihannekset ja hedelmät ja ostaa punalapputuotteita jos sopivia on. Ja verkkokauppa toimituksia ei aina ole isoissa kaupungeissa hyvin saatavilla. Käydään kerran viikossa iso hyvin suunniteltu kauppareissu, ja loppuvkosta ehkä haetaan leipäpaketti tms työmatkan varrelta. En pelkää koronaa mitenkään hirveästi ja kaksi piikkiä on jo saatuna. Isompi riski on varmaan saada korona työkaverilta kuin Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse ruokaa.
Ruoka-ainekset voi tilata netistä, kaupasta.
Koska kauppa on kahden kilsan päässä, käytän kaupassa maskia ja minut on rokotettu kahdesti.