***ENSIKOT TIISTAINA***
Kommentit (27)
Eilen oon näköjään sekoillu..
Makkarallehan mun piti noi sanoo mitä olin laittanu aliinalle. sori. se on tää raskaus, mun pää on pehmee. mut niin tervetuloa takaisin:)
Ja kyllähän se aliinakin sieltä takasin tuli, joten tervetulotoivotukset myös.
Täällä myös toinen, joka taitaa viettää seuraavat kuukautta telkkarin ääressä:D tai oikeastaan enemmän tietokoneen, koska pitää nyt tähän hommata se 24/7 , koska täällä uudessa asunnossa ei oo kaapelia.. Viime vuonnakin olin ihan koukussa,ja oli silloinki 24/7.. Mies vaan sanoo,et siitä tulee taas bb-leski:D heh. No ei kai sentään..
Noi canalit ja muutkin meillä on, mut disney chaneleistä ei näy enää kuin se toinen.. Se mistä ei tuu timonia ja pumbaa:/
Juu.Nyt tää tv:n orja menee poijes. höpshei.
lara rv 25+1
Alkuun pirteämpää aamulla kirjoitettua..
Piti jo eilen tulla kertomaan kuulumisia, mutta väsytti niin kauheasti.. Lauantaiset veljeni ja hänen tulevan morsiammensa polttarit loppuivat meidän osalta vaille viisi yöllä, kun saimme viimeisenkin juhlijan kotiinsa. Ja tietysti aamulla oli tullut herättyä klo 7.. Mutta päivä meni hyvin, mitä nyt aikataulut petti aika pahasti. :)
Ja asia mitä piti kertoa, vanhempani siis saivat tietää Öttiäisestä vasta torstaina kivalla runolla jonka heille lähetin. Mieheni jännitti aivan kauheasti. :) Kun sitten pääsimme perjantaina taas Savoon, menin aluksi yksin vanhempieni luokse. Äiti vain sanoi että tuollainen yllätys, kyllä hän jo viimeksi jotain epäili. Ja leikillään sitten kiusasivat miestäni kun tiesivät että oli jännittänyt. :) Äiti sitten tietysti kyseli kaiken asiaan liittyvän. Mutta loppujen lopuksi molemmat vaikuttivat hyvin onnellisilta. Ja onhan se kiva kuulla omilta vahemmiltaan että uskovat meidän suhteen kestävän, kun olemme niin rakastuneita. :D
Viikonlopun pinoista ei ole taas mitään käsitystä, ja nyttenkin (kirjoitettu klo 8.00) on kauhea väsy, kun minä innokas opiskelija en muistanut että koulu alkaa vasta klo 10, ja olin jo 7.20 lähdössä kouluun.. No, mies on kuumeessa kotona niin pitää lähteä lämmittämään hänelle lämmintä mustaherukkamehua.
Palaan sitten kommentoimaan kunhan saan univajeen nukuttua pois. :)
Juu, ei jaksa oikein vieläkään kommentoida, tuli Kelalta hylätty asumistukipäätös.. Voin sanoa ettei ensi kuun alussa riitä rahat mitenkään, ruokaan ainakaan.. Ja autoonkin menis tonni ennen talvea..
Mut nyt mököttämään ja haukkumaan kelaa..
bejpi ja öttiäinen 24+2
Paljon on taas tapahtunut, kun ei ole muutamiin päiviin päässyt nettiin. Kesiksellä oli kovat pahoinvoinnit! Lepäile aivan kaikessa rauhassa, kyllä se useimmilla helpottaa jossain vaiheessa se pahoinvointi. Syöt just sitä ruokaa mitä pystyt, vaikka pelkkää jätskiä tms. ja otat iisisti!
Niameylle kiitokset synnytyskertomuksesta! Kiva kuulla, että kaikki on sujunut kotosalla mallikkaasti :)
Kandille onnittelut uudesta kämpästä! Meillä ei vielä mietitä uutta kämppää sen kummemmin, mutta nykyisen sisustamista senkin edestä. Alkaa kyllästyttää nuo vanhat romppeet, olisi kiva saada jotain uuttakin omaan kotiin.
Jouhille onnittelut uudesta työpaikasta. Onneksi et kauaa joutunut työttömänä ihmettelemään :)
Mitä vielä... En muista, mitä kaikkea piti kommentoida. Pitää varmaan käydä lukemassa viestiketjut uudelleen läpi ja kommentoida sitten lisää.
Oma Napa: Tänään oli eka ultra. Vauva oli mallikelpoinen rakenteiltaan, koko vastasi viikkoja :) Tällä äidillä valui vedet pitkin poskia, niin liikuttavaa oli nähdä oman lapsensa liikkuvan ja heiluttavan käsiään siellä. Ihan selvästi se vilkutti äidille ja isille, meidän pikku rumpali! :) Ja sukupuolikin saatiin tietää ja kyllähän tuo minun intuitioni oli oikeassa siitä, kumpi on tulossa (tai sitten vain tosi hyvä arvaus meikältä!). Tuleva isi oli aivan ihastuksissaan ja sanoi, että jotenkin hän pystyy nyt paremmin ymmärtämään tämän raskauden. Kyllähän se raskaus konkretisoitui, kun näki oman vaavin.
Niin ihanaa kuin tuolla ultrassa olikin käydä, sain myös ikäviä uutisia. Minulla on eteisistukka, kohdun etuseinässä ja aivan kohdun suun päällä. Kontrolliultra on viikolla 25, katsovat, josko istukka olisi noussut ylemmäs kohdun kasvaessa, mutta mikäli näin ei ole, niin sektiohan minulla on edessä. Tätä en kyllä aivan ollut suunnitellut :/ Mutta näin sitä huomaa, kuinka vähän joihinkin asioihin elämässä voi oikeasti vaikuttaa tai joita voi suunnitella etukäteen.
Han ja Pööpötin 17+6
Siis minusta on tullu niin mätöpatalaiska ettei kukaan... :)
Ihan olen kärryiltä tippunu ku olen vaan selaillu pinot puolihorroksessa läpi, mutta ilmeisesti kukaan ei ole Niameyn jälkeen päässy nyytinhakuun. Paitsi että Sippuliinilla se on tainnu olla aika lähellä....?
No Kismetiä en ole tainnut toivottaa tervetulleeksi! Sitä siis nyt :)
Ja ny jäi mieleen ku Bejbi valitti Kelaa.. Yhdyn valituskuoroon, tosin huoli nyt ei aivan ole niin suuri mut kun olen oottanu äippäpakkaus-päätöstä jo 3 viikkoa! Kävin eilen sit kyselemässä et missä se kuppaa niin sanoivat et ens viikolla luultavasti tulee... Yhh. Mie niin jo haluaisin ne tavarat käsiin......
Pitihän minunki äkkiä kurkkimaan vk-puolelle et mitäs siellä onkaan sattunut ja märy siinä tuli :)
Olen nyt ollu ihan toivoton nuitten itkukohtauksien kanssa.. Sunnuntai-iltana kun tuli elokuva con-air niin ihan kamala parkuminen joka välissä, varsinki lopussa en saanu enää sanottua mitään ku huuto vain kävi :)
Viikonloppuna saatiin pinnikseen patja, reunasuojus ja yhdet lakanat sekä sitteri! Ja kaikki aivan uutukaisia kun tuleva vaari innostu shoppailemaan :) Sanoi vielä jälkeenpäin että vois sitä lisääkin jotain ostaa.. Alkaa vain jo mielikuvitus loppumaan että mitä sitä voisi hankkia... :)
Mut semmottii... Yritän olla pikkuisen ahkerampi nyt tulevaisuudessa.. Huomenna onki muuten neuvolalääkäri että niitten merkeissä sitten palailen.. :)
Fio rv 27+1
eli tänäänhän mulla on tasan 25 viikkoa! :) (olin aikasemmin näköjään jo hypänny seuraavaan päivään ahneuksissani)
Ja Kismet on pitäny jo monta kertaa toivottaa tervetulleeksi,mut en oo tainnu muistaa. Joten tervetuloa ja onnea ja iloa odotukseen:)
Jouhille myöskin onnittelut työpaikan johdosta!
Jups. Nyt on bb 24/7 koneella, joten tossa taustallahan se nytkin pyörii.. Ja koukussa ollaan taas:D
Han_lla oli hyviä ultrakuulumisia! Ja myös vähän huonompia, mutta tärkeintähän on, että vauva voi hyvin ja kaikki on kunnossa. Toivotaan kuitenkin, että se istukka sieltä nousisi..
Täytyypäs minunkin sitten mennä kurkkimaan sinne kuumepuolelle,kun ootte niin salaperäisiä.
Kauniita unia kaikille.
[color=FF00FF]Möröttimelle oli pakko tulla vastailemaan. Luin äsken sinun innoittamana esittely pinon läpi ja meitä on ainakin sinä, minä, viipuli, fiorella, ladie ja penelope keski-suomesta.
Olisi kyllä ihana tavata muita enskoja. harmittaa niin pirusti, kun toivoin sitä 2.9 vapaaksi, niin kasvain, minulla on kaikki muut lauantait vapaata, mutta juuri tuo laitettu aamu vuoroksi!! Voi prkle tuota listan tekijää=vastaava hoitaja!! Ei kyllä yhtään ajattele mitään listaa tehdessään, muutakuin että kunhan saa äkkiä sen tehtyä.
Olisin NIIn mielelläni mennyt sinne tampereelle, mutta niin kai se on, ettei kaikkea saa mitä haluaa:(
Mutta juu, minä ainakin olisin valmis näkemään muita enskoja jyväskylässä.. ei oo pitkä matka ja siellä tulee käytyä useesti ostoksilla:)
T... en kehtaa enää laittaa nicciä;) Montakohan kertaa tuun tänään vielä palstaileen=)[/color]