Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä seksi loppui kotona?

Vierailija
14.08.2021 |

Ja miksi?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas meitä nelikymppisiä seksin ja läheisyyden puutteessa riutuvia naisia paljon...

Emmekä todellakaan ole rupsahtaneita ja elähtäneitä vielä millään mittapuulla.

Lisäksi olemme vastuuntuntoisia vaimoja ja äitejä ja työntekijöitä.

Ehkä pitäisi tehdä kuten yksi edellisistä kirjoittajista ajatteli tekevänsä, eli antaa palaa, kerranhan täällä vain eletään.

:D Joo, varokaa vaan miehet, täältä tulee Ninat, Kirsit, Sarit, Minnat ja Annat, nuo vastuuntuntoiset työntekijät ja puutteiset puumatädit! Rrrräyh!

Vierailija
82/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kaksi avioliittoa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, ja seksi loppui sinä päivänä, kun avioeropaperi kirjoitettiin. Sitä ennen pisin tauko oli lasten syntymän jälkeen se kuusi viikkoa tms.

Tämä nykyinen suhde on jatkuu yhdeksättä vuotta. Toistaiseksi pisin tauko on ollut kaksi viikkoa.

N53

Kysymys sulle: saatko itse helposti ja vaivatta orgasmin? Veikkaan, että saat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siitä muutama vuosi on. Ongelma on minun mielestäni ollut siinä, että koen, että mies ei ole yhtään kiinnostunut minusta. Ei puhu mitään, ei tee mitään yhdessä, ei helli tai katso himoiten. Sitten olisi yhtäkkiä illalla halunnut seksiä. Seksissäkin koin, että mies yritti vaan saada nopeasti asian hoidettua. Hinkkasi klitorista niin kovin, että sattui, kun kuvitteli, että kovemmin painamalla tulen nopeammin. Yhdynnässä laukesi tosi nopeasti eikä koskaan halunnut ottaa toista kierrosta perään. Tuntui, että mies tyydytti minua vain saadakseen vastapalveluksia eikä sen takia, että olisi halunnut nähdä minun nauttivan. Koitin puhua asiasta ja kerroin, että minun on vaikea päästä tunnelmaan. Jossain vaiheessa hän lopetti aloitteiden tekemisen.

Vierailija
84/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 26 vuotta, olemme 48 vuotiaita. Nyt lomalla seksiä on ollut lähes joka päivä, eli seksi ei ole loppunut vielä. Arki hieman aina harventaa seksikertoja, sillä työt/työstressi, lapsen harrastukset, meidän harrastukset yms vie aikaa, mutta kyllä n. kolmen viikon väli on maksimi.

Vierailija
85/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kaksi avioliittoa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, ja seksi loppui sinä päivänä, kun avioeropaperi kirjoitettiin. Sitä ennen pisin tauko oli lasten syntymän jälkeen se kuusi viikkoa tms.

Tämä nykyinen suhde on jatkuu yhdeksättä vuotta. Toistaiseksi pisin tauko on ollut kaksi viikkoa.

N53

Kysymys sulle: saatko itse helposti ja vaivatta orgasmin? Veikkaan, että saat...

En. Ensimmäisessä avioliitossani en saanut useinkaan. Nykyään minulla on aina lelu käytössä. Silloin saan nopeasti.

Miksi sitten harrastin seksiä ensimmäisessä liitossani? Koska kyllä minun teki kuitenkin mieli, toisinaan monta kertaa viikossa tahti rasitti. Ja koska mies halusi. Katson, että parisuhde vaatii komromisseja, eli toiselle tehdään häntä miellyttäviä asioita, vaikka ei itseä kiinnostaisi.

Vierailija
86/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun mammat ruikuttaa ettei mies halua seksiä, niin kyllä se vaan haluaa ja pystyykin, mutta ei teidän kanssa. Teidän miehillä on salarakkaat mut te pöljät ette edes sitä tajua. Katsokaa peiliin ja miettikää tarkkaan, miksi miehiänne ei seksi teidän kanssa kiinnosta.

Haista sinä p**a, minun miestä ei kyllä kukaan edes huolisi. On 30kg ylipainoa, ei tukkaa ja henki haisee, minulle olis kelvannut, mutta häntä ei kiinnosta. Minulle olisi ottajia enemmän kuin tarpeeksi ja nyt olen valinnut niistä sen jonka haluan, tule hakemaan vain toi joka tästä irtoaa. Sillä on kyllä lompakko kunnossa!

Vierailija
87/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu.

Vierailija
88/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun mammat ruikuttaa ettei mies halua seksiä, niin kyllä se vaan haluaa ja pystyykin, mutta ei teidän kanssa. Teidän miehillä on salarakkaat mut te pöljät ette edes sitä tajua. Katsokaa peiliin ja miettikää tarkkaan, miksi miehiänne ei seksi teidän kanssa kiinnosta.

Haista sinä p**a, minun miestä ei kyllä kukaan edes huolisi. On 30kg ylipainoa, ei tukkaa ja henki haisee, minulle olis kelvannut, mutta häntä ei kiinnosta. Minulle olisi ottajia enemmän kuin tarpeeksi ja nyt olen valinnut niistä sen jonka haluan, tule hakemaan vain toi joka tästä irtoaa. Sillä on kyllä lompakko kunnossa!

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin tuokin möhömaha löytää 25-vuotiaan kaunottaren alta aikayksikön ja lemppaa vaimonsa.

Vierailija
89/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin niin tuokin möhömaha löytää 25-vuotiaan kaunottaren alta aikayksikön ja lemppaa vaimonsa.[/quote

Hahahaaaa, sitä olen kuule odottanut ja toivonut, vaan ei tule tapahtumaan ikinä, ei edes sitten kun lähden tästä!

Vierailija
90/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.

Melko tutulta kuulostaa

Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria

Ihan ymmärrettävää. Naiset on 50-vuotiaana jo 70-vuotiaan näköisiä kun hormonitoiminta on hiipunut ja paikat kuivuneet ja naama ha tissit ja kaulanahka roikkuu. Miehillä hormonit hyrrää hautaan asti ja onhan nyt tietysti nuori ja kaunis nainen haluttavampi kuin ruma vanhus.

Harmi vaan että yhtälailla ne miehet ovat rumia vanhuksia :D Miksi joku nuori  neito haluaisi vanhan kurpan? Siinä ei paljon auta vaikka vanhan miehen hormonit kuinka hyrräävät.

Vierailija
91/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole loppunut missään suhteessani. Jos suhde on loppunut, niin sitten on loppunut seksikin.

Vierailija
92/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.

Melko tutulta kuulostaa

Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria

Ihan ymmärrettävää. Naiset on 50-vuotiaana jo 70-vuotiaan näköisiä kun hormonitoiminta on hiipunut ja paikat kuivuneet ja naama ha tissit ja kaulanahka roikkuu. Miehillä hormonit hyrrää hautaan asti ja onhan nyt tietysti nuori ja kaunis nainen haluttavampi kuin ruma vanhus.

Harmi vaan että yhtälailla ne miehet ovat rumia vanhuksia :D Miksi joku nuori  neito haluaisi vanhan kurpan? Siinä ei paljon auta vaikka vanhan miehen hormonit kuinka hyrräävät.

Hahhah. Kyllä ne miehet tosiaan ihan yhtälailla vanhenevat. Yksi ilta oltiin miehen kanssa syömässä ja katselin yhtä 50+ pariskuntaa siinä. Mies ihan ympäripäissään, lihava, epäsiisti, röyhtäili. Just kaikkea mitä itse pidän hyvin vastenmielisenä. Nainen siististi pukeutunut ja nuorekas, hyvätapainen ja yritti siinä hyssytellä miestään. Kävelin vessaan siitä ohi, niin mies alkoi siinä jotain härskiä heittää. Ei jumalauta, jos oma äijä käyttäyisi noin, niin ois kyl hyvin äkkiä entinen. Ja nainen vaan kiltisti kuunteli. Varmaan ikuisuuden ollut tuon possun kanssa yhdessä.

Itse kysymykseen en pysty vastaamaan, koska seksi ei ole loppunut. Toki alun 3x päivässä vähentynyt 3-5x viikossa.

Vierailija
93/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oltiin saatu lapsi. Vaimoni ja minä olemme molemmat aseksuaaleja ja harrastimme seksiä vain sen takia että saisimme lapsen. Lapsen syntymän jälkeen emme ole kertaakaan sitä harrastaneet.

Vierailija
94/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamaton kirjoitti:

Meillä loppui 2020 kevääseen. Harvakseltaan ollut tyyliin jouluna ja juhannuksena jo 10 vuoden ajan. Nuorena pantiin kuin puput. Myöhemmin hyvä, että saatiin edes lapset aikaiseksi - silloinkin piti vokotella pariin pikaiseen suoritukseen puoliväkisin.

En ymmärrä, miksi näin on. En ole rumentunut tai lihonut enkä nalkuta. Mies valittaa työstressiä, sitä, ettei koko asia käy enää nuoruuden tavoin mielessä (ollaan 43 v.), että seksi on turhaa hikistä ruumiintoimintaa (olen kyllä itsekin aktiivinen), että maailma on liian seksikeskeinen (mainokset, TV-ohjelmat ym.). En tyrkytä, mutta häntä tuntuu ahdistavan pienetkin vihjailut sinne suuntaan.

Onko tämä joku hormonihomma? Miehen vaihdevuodet? On muutenkin äreä ja väsynyt.

Miehelläni laski testosteronitaso 45-vuotiaana. Se aiheutti haluttomuutta joka elämän alueella. Sai siihen lääkityksen.

Vierailija
95/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran kaikki yli 50 v on rumia ja kamalia eikä kelpaa kenellekään parisuhteeseen eikä vissiin töihinkään enää niin eikö ne sitten olis viisainta viedä vaan ladon taakse ja n-i-r-r-i pois. Maailma muuttuis kaikella lailla paremmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan