Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä seksi loppui kotona?

Vierailija
14.08.2021 |

Ja miksi?

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui 2020 kevääseen. Harvakseltaan ollut tyyliin jouluna ja juhannuksena jo 10 vuoden ajan. Nuorena pantiin kuin puput. Myöhemmin hyvä, että saatiin edes lapset aikaiseksi - silloinkin piti vokotella pariin pikaiseen suoritukseen puoliväkisin.

En ymmärrä, miksi näin on. En ole rumentunut tai lihonut enkä nalkuta. Mies valittaa työstressiä, sitä, ettei koko asia käy enää nuoruuden tavoin mielessä (ollaan 43 v.), että seksi on turhaa hikistä ruumiintoimintaa (olen kyllä itsekin aktiivinen), että maailma on liian seksikeskeinen (mainokset, TV-ohjelmat ym.). En tyrkytä, mutta häntä tuntuu ahdistavan pienetkin vihjailut sinne suuntaan.

Onko tämä joku hormonihomma? Miehen vaihdevuodet? On muutenkin äreä ja väsynyt.

Vierailija
62/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon kanssa kaikki kiva, seksi mukaan lukien, loppui lasten saantiin. Esikoisen jälkeen sitä tehtiin pari kertaa ja sitten syntyi toinen ja sen jälkeen ruinasin taas pari kertaa ja syntyi kolmas. Sitten yritettiin monesti, mutta vaimo ei enää syttynyt.

Kun nuorin lapsi oli 13 meillä oli ollut 13 vuoden tauko seksistä. Jäin tuolloin kiinni pettämisestä, mikä olikin ensimmäinen kertani koskaan. Se vaan tapahtui nuorimman lapsen päiväkotiaikaisen kaverin äidin kanssa, jota näin lasten harrastusten yhteydessä.

Meille syntyi vuosi sitten toinen yhteinen lapsi ja puolen vuoden jälkeen syntymästä vaimo alkoi osoittaa merkkejä halujen palaamisesta ja nyt tässä on viime kuukaudet menty taas tavallisella noin neljä kertaa viikossa tahdilla. Eilen viimeksi eli on tässä kohta 12 tuntia sitten loppunut seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun mammat ruikuttaa ettei mies halua seksiä, niin kyllä se vaan haluaa ja pystyykin, mutta ei teidän kanssa. Teidän miehillä on salarakkaat mut te pöljät ette edes sitä tajua. Katsokaa peiliin ja miettikää tarkkaan, miksi miehiänne ei seksi teidän kanssa kiinnosta.

Vierailija
64/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä meidän kaikkien kolmi-nelikymppisten seksittömien pitää alkaa parinvaihtoon, niin alkaa seksi kiinnostaa. Miksi pitäisi erota, kun kyse on vain yhdestä tarpeesta? Pitääkö nälän tai nukkumisen takia rikkoa koko avioliitto?

Kuka perustaisi parinvaihto-baarin?

Vierailija
65/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.

Melko tutulta kuulostaa

Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria

Ihan ymmärrettävää. Naiset on 50-vuotiaana jo 70-vuotiaan näköisiä kun hormonitoiminta on hiipunut ja paikat kuivuneet ja naama ha tissit ja kaulanahka roikkuu. Miehillä hormonit hyrrää hautaan asti ja onhan nyt tietysti nuori ja kaunis nainen haluttavampi kuin ruma vanhus.

Vierailija
66/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kun mammat ruikuttaa ettei mies halua seksiä, niin kyllä se vaan haluaa ja pystyykin, mutta ei teidän kanssa. Teidän miehillä on salarakkaat mut te pöljät ette edes sitä tajua. Katsokaa peiliin ja miettikää tarkkaan, miksi miehiänne ei seksi teidän kanssa kiinnosta.

Mun mies on tylsä mielikuvitukseton plösö, joka mieluummin vetää käteen kuin jaksaa alkaa hikiseen urheilusuoritukseen, jossa syke nousee. On ihan itse sanonut tämän, kun on asiaa puitu. Silti hän ei anna minulle lupaa mennä vieraisiin. Oikeasti: käyn salilla ja saisin sieltä helposti seuraa. Minua masentaa, kun kotona on nykyisin tällainen seksitön tylsimys. Nuorempana hän oli oikea seksin ylipappi. Ehkä pitää sitten erota. Ei vain pelkän seksin takia viitsisi, kun kuitenkin ollaan kaikki yhdessä rakennettu ja lapsetkin siitä kärsii.

N48

Vierailija
67/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on haluton mies. Luulen että hänellä voisi olla jonkinlainen testosteronivajaus, kun ikää on jo yli 50 v. En ole varma olisiko hänellä lievää masennustakin tms. Olen huomannut sellaista elämänhalun hiipumista itsessänikin nyt, koronan myötä erityisesti, ja yritän ryhtyä toimiin tilanteen korjaamiseksi. Vain itseensä voi kuitenkin vaikuttaa. Kuluneella viikolla juuri havahduin siihen, ettei voi olla normaalia, että mikään ei oikein tunnu miltään. Varmaan seksittömyys on syvällisempi asia kuin vain panemisen puute, kummankin pitäisi yrittää löytää itsestä ensin halu nauttia ja tunne, että on viehättävä ja seksuaalinen ja ansaitsee hyvää sillä saralla.

Vierailija
68/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.

Melko tutulta kuulostaa

Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria

Ihan ymmärrettävää. Naiset on 50-vuotiaana jo 70-vuotiaan näköisiä kun hormonitoiminta on hiipunut ja paikat kuivuneet ja naama ha tissit ja kaulanahka roikkuu. Miehillä hormonit hyrrää hautaan asti ja onhan nyt tietysti nuori ja kaunis nainen haluttavampi kuin ruma vanhus.

Saman ikäisestä naisesta ja miehestä nainen on aina nuoremman ja paremman näköinen. Lisäksi toisin kuin mies niin nainen pystyy aina seksiin.

Vierailija
69/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sairastui vakavasti muutama vuosi sitten.

Seksiä on joskus harvoin, mutta sekin on laimeaa ja sairauden vuoksi miehelleni välillä vaikeaa.

Mieheni on toipunut niin, että on palannut töihin, mutta ei avioliittoonsa tai perheeseen.

Olen 44-vuotias ja kaipaan seksiä, mutta myös läheisyyttä, aikuisen seuraa, yhteisiä tekemisiä, edes yhdessä lenkillä käymistä tms.

Olen miehelle tukena ja apuna ja olen ymmärtäväinen ja aina perheeni tulee kaikessa ensin.

Silti kaipaisin muutakin, oma elämäni on nyt pelkkää perhe-elämää ja työntekoa.

Voi kunpa joku joskus huolehtisi minustakin, edes vähän, tekisi kanssani kivoja juttuja ja tekisi jotain kivaa minullekin.

Ja olisi seksiä, että saisin koskettaa ja tulla kosketetuksi, saisin oikein reipasta ja nautinnollista seksiä miehen kanssa, jolla kaikki toimii ja joka todella haluaisi minua.

Vierailija
70/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tuli seisokkiongelmaa tuossa neljänkympin tienoilla. Alkoi kai jotenkin jännittää sitä ja seksi on harventunut ja loppunut miltei kokonaan.

Minä taas käyn kuumana, kuumempana kuin koskaan. Parikymppisenä olin innokas, mutta epävarma kropastani ja seksi oli itsensä tarkkailua ja miehen miellyttämistä eli teatteria. Nyt keski-ikäisenä olisin itsevarma ja valmis sekä osaaava sillä saralla, mutta miehestä ei enää ole mihinkään :-(

Vierailija
71/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on haluton mies. Luulen että hänellä voisi olla jonkinlainen testosteronivajaus, kun ikää on jo yli 50 v. En ole varma olisiko hänellä lievää masennustakin tms. Olen huomannut sellaista elämänhalun hiipumista itsessänikin nyt, koronan myötä erityisesti, ja yritän ryhtyä toimiin tilanteen korjaamiseksi. Vain itseensä voi kuitenkin vaikuttaa. Kuluneella viikolla juuri havahduin siihen, ettei voi olla normaalia, että mikään ei oikein tunnu miltään. Varmaan seksittömyys on syvällisempi asia kuin vain panemisen puute, kummankin pitäisi yrittää löytää itsestä ensin halu nauttia ja tunne, että on viehättävä ja seksuaalinen ja ansaitsee hyvää sillä saralla.

Todellakin veikkaan testo-ongelmaa. Nuorilla miehillähän seisoo jo pelkästä ajatuksesta. Myös fyysinen kunto voi rapistua, verisuonet kalkkeutuu jne.

Ikävää, että (jotkut?) miehet vanhenee tässä nopeammin kuin naiset, jotka ovat seksuaalisesti elämänsä kukassa tuolloin. Se vaikuttaa väkisinkin itsetuntoon, jos ei enää kelpaa parisuhteessa. Kokee itsensä rumaksi, vastenmieliseksi ja masentuneeksi.

Vierailija
72/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä nelikymppisiä seksin ja läheisyyden puutteessa riutuvia naisia paljon...

Emmekä todellakaan ole rupsahtaneita ja elähtäneitä vielä millään mittapuulla.

Lisäksi olemme vastuuntuntoisia vaimoja ja äitejä ja työntekijöitä.

Ehkä pitäisi tehdä kuten yksi edellisistä kirjoittajista ajatteli tekevänsä, eli antaa palaa, kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
73/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui kun tuli ero.

N51

Vierailija
74/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi kokonaan loppunut, mutta harventunut ja se johtuu miehestä. Mieluummin katsoo telkkua tai on puhelimella, seksi on työlästä ja hikistä eikä kuulemma enää silleen tuu mieleen. Parisuhteessa hänen mielestään muut asiat painavat enemmän eikä seksi ole niin tärkeää. Itseä tilanne turhauttaa ja ahdistaa. Saan paljon huomiota muilta miehiltä, nuoremmilta erityisesti, ja itsellä haluja kyllä riittää. Pidän huolta ulkonäöstäni ja kropastaan, ja katseet kääntyy kyllä mun perään usein. Mies ei tahdo erota missään tapauksessa, ja tuntuu suhtautuvan seksiin kuin pakolliseen kotityöhön. Nelikymppisiä ollaan, mies alkaa olla jo lähempänä viittäkymppiä.

Vierailija
75/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut. Eikä lopu, jos se minusta on kiinni.

Vierailija
76/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se loppui siihen kun mentiin naimisiin. Vaimoa alkoi kiinnostaa koko ajan vähemmän.

Vierailija
77/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sairastui vakavasti muutama vuosi sitten.

Seksiä on joskus harvoin, mutta sekin on laimeaa ja sairauden vuoksi miehelleni välillä vaikeaa.

Mieheni on toipunut niin, että on palannut töihin, mutta ei avioliittoonsa tai perheeseen.

Olen 44-vuotias ja kaipaan seksiä, mutta myös läheisyyttä, aikuisen seuraa, yhteisiä tekemisiä, edes yhdessä lenkillä käymistä tms.

Olen miehelle tukena ja apuna ja olen ymmärtäväinen ja aina perheeni tulee kaikessa ensin.

Silti kaipaisin muutakin, oma elämäni on nyt pelkkää perhe-elämää ja työntekoa.

Voi kunpa joku joskus huolehtisi minustakin, edes vähän, tekisi kanssani kivoja juttuja ja tekisi jotain kivaa minullekin.

Ja olisi seksiä, että saisin koskettaa ja tulla kosketetuksi, saisin oikein reipasta ja nautinnollista seksiä miehen kanssa, jolla kaikki toimii ja joka todella haluaisi minua.

Voi ei, ikävä tilanne. Voin kuvitella, että kun parisuhde toisen sairastamisen tai muun takia muuttuu hoivasuhteeksi, niin seksipuoli kärsii. Toista ei enää näe eroottisesti. Ja päälle vielä pelko, ettei se satuta itseään siinä hommassa.

Vierailija
78/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi avioliittoa. Ensimmäinen kesti 20 vuotta, ja seksi loppui sinä päivänä, kun avioeropaperi kirjoitettiin. Sitä ennen pisin tauko oli lasten syntymän jälkeen se kuusi viikkoa tms.

Tämä nykyinen suhde on jatkuu yhdeksättä vuotta. Toistaiseksi pisin tauko on ollut kaksi viikkoa.

N53

Vierailija
79/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole onneksi kokonaan loppunut, mutta harventunut ja se johtuu miehestä. Mieluummin katsoo telkkua tai on puhelimella, seksi on työlästä ja hikistä eikä kuulemma enää silleen tuu mieleen. Parisuhteessa hänen mielestään muut asiat painavat enemmän eikä seksi ole niin tärkeää. Itseä tilanne turhauttaa ja ahdistaa. Saan paljon huomiota muilta miehiltä, nuoremmilta erityisesti, ja itsellä haluja kyllä riittää. Pidän huolta ulkonäöstäni ja kropastaan, ja katseet kääntyy kyllä mun perään usein. Mies ei tahdo erota missään tapauksessa, ja tuntuu suhtautuvan seksiin kuin pakolliseen kotityöhön. Nelikymppisiä ollaan, mies alkaa olla jo lähempänä viittäkymppiä.

Meillä sama, miehelle se näyttää todella olevan pakollinen kotityö, joka ei huvittaisi, mutta pakko hoitaa pois.

Minuakin turhauttaa ja ahdistaa, haluaisin miestäni, joka vielä viisikymppisenäkin on silmissäni seksikäs ja hyvännäköinen mies, mutta mies ei halua, ei jaksa, ei huvita.

Voihan hänellä kyllä olla vaikka toinen, mistäs minä tiedän, ties vaikka panisi (pun intended) energiansa toiseen.

Mutta erota ei halua ja vapaansa nyhjää kyllä kotona.

Minä kuitenkin vielä nelikymppisenä saan huomioita muilta miehiltä, mutta haluaisin sen huomion omaltani.

Ehkä tuhlaan omia energioitani tässä ja minun pitäisi panna ne muualle tai muualla.

Vierailija
80/95 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut. Välillä saa miestä toppuutella kun ei malta näppejään erossa pitää.

Lapset juuri lentäneet pesästä.

Yhdessä 30 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi