Milloin teillä seksi loppui kotona?
Kommentit (95)
Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.
Meillä oli 15 vuoden ajan reipas ja mutkaton seksielämä mutta viimeisen lapsen syntymän jälkeen alkoi olla seksi kortilla.
Yritin lähestyä fyysisesti menemällä lähelle ja hyväilemällä, sitten vihjailin sanallisesti, lopulta kysyin suoraan että mikä mättää, ei kuulemma mikään, ei vaan huvita tai särki pää tai oli työstressiä. Pari vuotta odottelin ja kun asia ei korjaantunut niin hankin sitten seksiseurani muualta, kerroin toki miehelle että aion tehdä tämän koska kotona ei seksiä eikä muutakaan läheisyyttä herunut.
2 vuotta sitten. Talouspaperia on kulunut muuhunkin kuin keittiön siivoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi uhkaavasti hiipua, mutta sitten otin kovat keinot käyttöön ja aloin tarjoamaan oma-aloitteisesti kiinnostuksensa menettäneelle miehelle 2-3 viikossa suihinoton. Hän ei aluksi edes uskonut, että se on totta. Jatkoin ja jatkan päättäväisesti ja miehestä on syntynyt kuin uusi rakastaja mulle. Huomioi ja hyväilee, on kiltimpi ja kohteliaampi ja seksiä on tarjolla jo vähän yli tarpeenikin.
Nyt raimo keksit hyvän fanttasian.
Uskon, että tätä on vaikea uskoa todeksi, mieskin oli aluksi ihan ällistynyt, hyvä että housuja ymmärsi laskea, mutta totta se on. Ainakin yksi mies tässä maassa on hoidettu kunnolla.149
ihastuttavaa ylpeyttä tapu tapu ja k'ikuli suuhun... hyi helv..
Kannattaisi sunkin kokeilla niin pääsisit noista pahimmista estoistasi eroon. Mutta jos tuntuu, että ei onnistu niin sun ehkä ei kannattaisi osallistua lainkaan keskusteluihin seksistä - kaikista ei vain ole siihen. Tee jotain muuta.
Kaikista ei ole ottamaan munaa suuhun? Kiitos hyvistä nauruista. Se on tosiaan ihan ihmeellinen asia, johon vaan tosinaiset pystyy!
Miksi jollekin on noin kova pala, että joku on saanut seksielämänsä/muunkin elämänsä parempaan suuntaan, kun on hellinyt miestään sängyssä, niin että pitää tulla ilkkumaan?
Ei kai se oman miehen munan nuoleminen ole sen kummempaa, kuin jos mies nuoleskelee omaa vaimoaan? Ei se avioliittoa ainakaan huononna , jos siitä hommasta kumpikin nauttii.
Ei siihen tarvii tulla pullan leipomisia höpöttään.
ohis
Miehen helliminen kuullostaa ihan siltä, että raimo 58v haluaisi äitimamman syliin isojen maitokannujen väliin tutimaan.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi hiipumaan joskus v.2013 ja v.2015-2016 seksiä oli n.2x, viimeinen kerta 7/2017 eli juuri vietettiin 4v päivää. Syy: mies ei halua.
Täällä sama, olin parisuhteen viimeiset vuodet kokonaan ilman seksiä ja sitä ennen sain kerran tai pari vuodessa. Mies ei vaan halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi uhkaavasti hiipua, mutta sitten otin kovat keinot käyttöön ja aloin tarjoamaan oma-aloitteisesti kiinnostuksensa menettäneelle miehelle 2-3 viikossa suihinoton. Hän ei aluksi edes uskonut, että se on totta. Jatkoin ja jatkan päättäväisesti ja miehestä on syntynyt kuin uusi rakastaja mulle. Huomioi ja hyväilee, on kiltimpi ja kohteliaampi ja seksiä on tarjolla jo vähän yli tarpeenikin.
Nyt raimo keksit hyvän fanttasian.
Uskon, että tätä on vaikea uskoa todeksi, mieskin oli aluksi ihan ällistynyt, hyvä että housuja ymmärsi laskea, mutta totta se on. Ainakin yksi mies tässä maassa on hoidettu kunnolla.149
ihastuttavaa ylpeyttä tapu tapu ja k'ikuli suuhun... hyi helv..
Kannattaisi sunkin kokeilla niin pääsisit noista pahimmista estoistasi eroon. Mutta jos tuntuu, että ei onnistu niin sun ehkä ei kannattaisi osallistua lainkaan keskusteluihin seksistä - kaikista ei vain ole siihen. Tee jotain muuta.
Kaikista ei ole ottamaan munaa suuhun? Kiitos hyvistä nauruista. Se on tosiaan ihan ihmeellinen asia, johon vaan tosinaiset pystyy!
Miksi jollekin on noin kova pala, että joku on saanut seksielämänsä/muunkin elämänsä parempaan suuntaan, kun on hellinyt miestään sängyssä, niin että pitää tulla ilkkumaan?
Ei kai se oman miehen munan nuoleminen ole sen kummempaa, kuin jos mies nuoleskelee omaa vaimoaan? Ei se avioliittoa ainakaan huononna , jos siitä hommasta kumpikin nauttii.
Ei siihen tarvii tulla pullan leipomisia höpöttään.
ohis
Miehen helliminen kuullostaa ihan siltä, että raimo 58v haluaisi äitimamman syliin isojen maitokannujen väliin tutimaan.
Kyllä minä ainakin hellin miestäni silloin kun sellainen oli. Oispa joku ihana mies jota helliä. Pullaakin paistaisin.
En haluaisi puhua siitä.
Todella pitkä aika. Useita vuosia
Muista hämärästi ajan, kun minäkin vielä halusin. Meillä on kuitenkin lasta, että sen verran ainakin. Jossain vaiheessa havahduin, ettei me ikinä koskaan pussailla, halailla, silitetä toisiamme. Noita kaipaisin. Mies vain panisi aina joskus ja jatkaisi yhteiseloa etäällä toisistamme.
No, nykyään seksi ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Melko tutulta kuulostaa
Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria
Silloin kun seksi-seppo tuli kuvioihin.
Mies lakkasi antamasta kun oltiin 36 ja 40. Ajattelin olevani liian nuori seksittömään elämään ja yritin tehdä kaikkeni mutta mies ei vaan halunnut, ei huvittanut. Ero tuli ennen kuin hänen halunsa palasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko tutulta kuulostaa
Ikää viidenkympin hujakoilla molemmilla ja mies ei halua ainakaan minua vilkuilee kyllä nuoria
Onpas törppö mies :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, olin parisuhteen viimeiset vuodet kokonaan ilman seksiä ja sitä ennen sain kerran tai pari vuodessa. Mies ei vaan halunnut.
Ja meillä kanssa. Seksiä riitti 13 vuotta, sitten alkoi harventua ja minä olin ainoa, joka sitä manguin, mikä alkoi tuntua nöyryyttävältä. Nyt viimeiset 10 vuotta menty 2 x vuodessa. Paitsi edellisen kerran sain helmikuussa 2019.
Mies sanoo, ettei vaan käy koko asia mielessä. Minä olen edelleen kuuma kissa, muille kyllä kelpaisin. On käynyt mielessä, että jos sopiva mies kävelee vastaan, niin annan palaa. Kerran täällä vain eletään, perhana! Masentaa elää kuin nunna ja odotella kuivaa vanhuutta.
Varovaisesti olen alkanut minäkin ajattelemaan, että tilaisuuden tullen antaisin mennä, välillä oikein antaudun miettimään tilannetta missä olisin "pantavana" ja panisin itsekin, mutta samalla tulee mieleen, että eihän sellaista tule ikinä enää tapahtumaan, en uskaltaisi/kehtaisi tmv ja missä se tilaisuus edes tulisi, kun elämä on pelkkää arkea ja työtä, töissä ja kotitöissä, ei missään.
Jotenkin vain todella surullista, koska sen verran tiedän, että minulla kyllä olisi annettavaa, ja saatavaa varmasti myöskin, nautin seksistä silloin kun sitä oli ja olin myös "utelias" ja kuulema "ihanan pervokin" sen suhteen. Mutta paljonpa siitäkään oli hyötyä, kun viimeiset ~10v ollut tällainen tilanne.
Ikää minulla 44v.
-42-
Se päätty viimeksikin alle tunti aloittamisesta ja välillä viiskin minsaa on himmailun takana..
Vierailija kirjoitti:
Mies lakkasi antamasta kun oltiin 36 ja 40. Ajattelin olevani liian nuori seksittömään elämään ja yritin tehdä kaikkeni mutta mies ei vaan halunnut, ei huvittanut. Ero tuli ennen kuin hänen halunsa palasi.
Apua! Meillä ihan sama tilanne, tosin jaksan vielä elää toivossa että kyllä se tästä. 5v mennyt jo odotellessa ☹️
Olisi kiva tietää mistä tämä johtuu.
Tänään loppui noin klo 9:30, kun molemmat olivat saaneet orgasmin.
E-pillerien aloittamiseen loppui.
Deka749 kirjoitti:
kuin muija kävi vieraissa lakkasisesomasta
Auts. Olen juuri tuommonen muija ja meinasin just ilmoittaa että 4 vuotta sitten. Siihen kai kumppanillakin lakkasi toimimasta.
Ymmärretään. Väistämätön kai edessä.
Helmikuuhun 2001. Tuolloin mies ilmoitti, ettei seksi ole enää meidän ikäisten asia. Ikää meillä oli 38v ja 39v.
Puoliso kuoli 10/2018. Ehdimme olla naimissa 34v, josta viimeiset 17v eli puolet ilman seksiä.
Sä sait mut puolestaan nauramaan, kiitokset sinne päin! Sentään jollakin munaa nauraa munan imemiselle eikä vain vinguttaa jotain pikkusieluista hysteriaa samaan aikaan kun Afganistanissa viedään kaikilta naisilta vapaus. Mutta kyllä se mun munan imemiseni suurempi tasa-arvo kysymys on.