Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääks jotkut siis oikeesti enään pöytätietokoneita?

Vierailija
14.08.2021 |

Kun katoin just ku poweris niitä näköjään myytii ja viel diskovalojen kanssa, mutta onhan älyvalot keksitty... Nii siis tuli mietittyy et kuka oikeesti ostaa niitä? Läppärithän ovat nykyää paljo parempii ja ne on nopeempi, kevyempi, liikutettavii, hiljasempii ja eivät aiheuta myötähäpeää jos sattuu tulemaan vieraita kotiin.

Nii siis selkennän et puhun aikusista nyt. Voin ymmärtää jos lapsi tarvitsee sen koneen jossa näytönohjain tai ehkä joku elokuvien-editoija saattaa tarvita myös, mutta kyllä läppäreissä on hyvä se prosessorit muisti ssd ja kaikki. Näyttö myös parempi ku pöytätietokoneessa ku niissä erittäin korkee ppi ja sitä voi tuoda lähelle miten haluaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen kunnon koneen pelaamiseen. Custom peliläppäri väliaikaisessa käytössä, mutta rakennan uuden pöytäkoneen, kun asetun aloilleni. Käyttömukavuus ja tehot ovat aivan eri luokkaa, vaikka mun läppäri onkin aivan huippuluokkaa.

N30

Vierailija
22/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas pöytäkonehullu. Räplää sinä vain sitä puhelintasi ja pikkuista vehjettäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pöytäkone Mac Mini ja se on kyllä helppo ottaa mukaan. Mulla on eri kodeissa näyttö ja näppis joita btw käytän ulkoisina myös läppärin kanssa.

Vierailija
24/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäreissä paskat näppikset ja pieni näyttö, pöytäkone tottakai!

Vierailija
25/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei käyttäisi? Voihan samalla henkilöllä olla myös läppäri, jota käytetään eri tarkoitukseen tai eri paikassa.

Minä käytän yhtä läppäriä enimmäkseen kuin pöytäkonetta, on liitetty isompi näyttö, normaali näppis ja hiiri

Vierailija
26/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kirjoittaa vuonna 2021 "jotkut"?!?

Kuka kirjoittaa "ketä", kun pitäisi kirjoittaa "kuka"?

Vierailija
27/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pöytäkone Mac Mini ja se on kyllä helppo ottaa mukaan. Mulla on eri kodeissa näyttö ja näppis joita btw käytän ulkoisina myös läppärin kanssa.

Ja Mac Minissä on SSD. Eikä yhtään hävetä, vaikka muut näkevät. Johtunee siitä että olen häpeämätön vanhus.

Vierailija
28/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako joku siis oikeesti väärin sanan "enää"?

Tuo ei edes ollut tekstin suurin ongelma.

Vierailija
29/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PV!

Vierailija
30/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei käyttäisi? Voihan samalla henkilöllä olla myös läppäri, jota käytetään eri tarkoitukseen tai eri paikassa.

Minä käytän yhtä läppäriä enimmäkseen kuin pöytäkonetta, on liitetty isompi näyttö, normaali näppis ja hiiri

Ja ulkoinen äänikortti ja 2.1-kaiuttimet.

Sama.

Vierailija
31/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pöytäkone ja kannettava. Kotona liitän kannettavan ulkoiseen näyttöön ja langattomaan näppäimistö+hiiri yhdistelmään.

Vierailija
32/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostan läppärin, jos en ikinä vie tietokonetta mukanani mihinkään? Akkujen valmistaminen on vain luonnonvarojen tuhlaamista.  Tarvitsen kirjoitustyössä isoa näyttöä ja hyvää näppäimistöä. Läppäreistä kun poistetaan minulle tarpeettomat akku, pieni näyttö ja huono näppäimistö, jää jäljelle tietokone. Ostan siis pelkän keskusyksikön.

Vierailija
33/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa mitään konkreettista aikaan tableteilla enkä kannettavalla. Mun pöytäkoneella mä teen kaikkea kuvankäsittelyä ym. todellista. Tabletti ja kannettava on pelkkää netin selaamista varten, todella passivoivia värkkejä.

Vierailija
34/34 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku hei tiitseri, ihquu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi