Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempani ovat rutiköyhiä, haluatko kysyä jotain.

Vierailija
04.09.2014 |

Saa kysellä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko sääliä vai mitä haet takaa?

Vierailija
2/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:00"]

Haluatko sääliä vai mitä haet takaa?

[/quote]

En kaipaa sääliä mietin vaan onko kenenkään muun vanhemmat enää nykyään köyhiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se sinuun liittyy? Kuten ei pitäisi liittyä senkään, jos vanhemmat olisivat rikkaita. Mielestäni jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi seistä omilla jaloillaan eikä riippua vanhemmissaan. Minullakin on/ oli köyhät vanhemmat ja opin jo varhain itsenöiseksi. Ostin omat vaatteeni ja rahoitin menoni 14- vuotiaasta. Annoin kotiin ruokarahaa jo ekasta tilistäni. Kotoa muutin heti lukion jälkeen ja olen ollut sen jölkeen omillani.

Vierailija
5/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on rutiköyhä, ovatko he pienipalkkaisia, työttömiä, eläkeläisiä vai ihan sosiaalituilla eläviä?
Asuvatko kunnan asunnossa vai onko oma asunto tai ovatko asunnottomia.
Pystyvätkö maksamaan itse ruokansa, laskunsa, ovatko sairaita, alkoholisteja..miten ovat joutuneet rutiköyhyyteen vaan ovatko aina olleet?

Vierailija
6/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:10"]

Mutta miten se sinuun liittyy? Kuten ei pitäisi liittyä senkään, jos vanhemmat olisivat rikkaita. Mielestäni jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi seistä omilla jaloillaan eikä riippua vanhemmissaan. Minullakin on/ oli köyhät vanhemmat ja opin jo varhain itsenöiseksi. Ostin omat vaatteeni ja rahoitin menoni 14- vuotiaasta. Annoin kotiin ruokarahaa jo ekasta tilistäni. Kotoa muutin heti lukion jälkeen ja olen ollut sen jölkeen omillani.

[/quote]

Ei se liity minuun muuten kuin että isäni kerjää minulta rahaa. Ja pois olen kotoa muuttanut jo 16v ja itsestäni siitä lähtien huolehtinut.

Vierailija
7/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 10:10"]

Mikä on rutiköyhä, ovatko he pienipalkkaisia, työttömiä, eläkeläisiä vai ihan sosiaalituilla eläviä? Asuvatko kunnan asunnossa vai onko oma asunto tai ovatko asunnottomia. Pystyvätkö maksamaan itse ruokansa, laskunsa, ovatko sairaita, alkoholisteja..miten ovat joutuneet rutiköyhyyteen vaan ovatko aina olleet?

[/quote]

Toinen on kansaneläkeellä,toinen saa pientä työeläkettä. Asuvat vuokralla pienessä palvelutaloasunnossa. Ovat olleet sairaita ja jääneet eläkkeelle alle 50v eli köyhiä ovat aina olleet.

Vierailija
8/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan paljon siis ansaitsevat? Suomessa kun ei voi olla köyhä.

Vierailija
9/9 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti saa 743€/kk bruttona eläkettä ja isäni 850€/kk bruttona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi