Hei sinä tatuoitu ihminen! Vastaapa:
Tiedätkö googlaamatta, mistä Watergate-skandaalissa oli kyse?
Kommentit (38)
Mulla on tatuointeja, mutta en ole aiheesta kuullut kuin nimen. Nyt googlasin (kyllä, osaan) ja pikaluin. Ei mitenkään erityisen kiinnostavaa. Taisin jo unohtaa suurimman osan lukemastani.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:16"]
Minä tiedä googlaamattakin, että en ota tatuoituja töihin.
[/quote]
Käsketkö työntekijän olemaan nakuna työhaastattelussa?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:16"]Minä tiedä googlaamattakin, että en ota tatuoituja töihin.
[/quote] Tuskinpa pääset paljon palkkaamaankaan :). Tai no, jos kerran oot rekrytuulella niin palkkaapa minut. Täytän kaikki kriteerit, ei yhtäkään tatuointia.
[/quote]
Tarkistat jopa näiden rinnat ja alapäät ja persposket ettei sieltä vain löydy tatuointeja??! Onko se laillista toimintaa??
Mullapa onkin 8 kuvaa, voisin luikerrella sun työpaikkaan niin ettet ees tietäis...;) ja oon niin fiksu, et ulos et sais millään. Tiedän kyllä, tiedän myös kalevalan alkuriimit, Pähkinäsaaren rauhan, osaan neljää kieltä, opiskelen kahta tutkintoa ja tuun tienaamaan niiiin hyvin, ettei ees tarvis tehdä töitä sulle. Hihi;)
Onko tänä päivänä muka vielä olemassa ihmisiä joilla ei olisi yhtään tatuointia missään? Kaikilla kun näkee vähintään jotain pieniä sydämiä tai muita pieniä korumaisia juttuja esim ranteessa, nilkassa tai käsivarressa.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:16"]Minä tiedä googlaamattakin, että en ota tatuoituja töihin.
[/quote] En minäkään hittovie ota ketään lyhythiuksisia, sivistymättömyyden merkki on se! Paheellisen elämän!
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:01"]
Täällä tatuoitu koira. Emäntäni laittoi korvaani tatuoinnin että saa minut karkureissuilta takas.
En tiedä waterloosta mitään, eikä se mitenkään liity tatuointiini.
[/quote]
Waterloo on se kun koiran pissi suihkuaa kun pääsee vihdoin ulkoilemaan. Eli tiedät sinä ;D
[/quote]
No kiitos tiedosta. Uroskoirana ruikin vähän sinne sun tänne joten paljon tulee waterlootia tehtyä.
Minulla on paljon tatuointeja + tutkinto historiasta. Tiedän.
[/quote]
Ajattelitko käskeä alastomaksi että voit tsekata löytyykö tatskoja? Meinaan vaan että mullakin kaikki tatuoinnit ovat sellaisissa paikoissa, että ne saa vaatteilla piiloon.
Ap:n aiheeseen sanottava, etten ole koskaan kuullutkaan. t: tatuoimaton 21-vuotias
[/quote]
No uu.
Saanko vastata, vaikka ei ihollani minkäänlaisia räpellyksiä olekaan?
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:23"]
Onko tänä päivänä muka vielä olemassa ihmisiä joilla ei olisi yhtään tatuointia missään? Kaikilla kun näkee vähintään jotain pieniä sydämiä tai muita pieniä korumaisia juttuja esim ranteessa, nilkassa tai käsivarressa.
[/quote]
Minä olen 50 vuotias, enkä tunne yhtäkään ihmistä, jolla on tatuointi. Lapseni on rapiat 20 vuotias ja hänellä, eikä hänen tyttöystävällään/avovaimolla, eikä yhdelläkään hänen kaverillaan ole tatuointia (kaikki kerrostalolähiössä kasvaneita). Et siis ole ihan jokaisen ihmisen ranteita ja nilkkoja nähnyt. Niin ja mainittakoon vielä, että olen mies, joka on aikoinaan varsin hulvatontakin elämää viettänyt.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:21"]
Tiedätkö googlaamatta, mistä Watergate-skandaalissa oli kyse?
[/quote]
Tiedän kyllä.
Nainen 27 vuotta
Sinä ei-tatuoitu. Kerro minulle Legendren polynomeista? T. Tatuoitu FT.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:44"]
Totta kai. Itseasiassa katsoin tänään Drunk Historyn jakson aiheesta, oli ihan hauska muttei parhaimmasta päästä. Ensimmäisen kerran siitä kyllä opetettiin jo peruskoulussa. Eikä sen tapahtumien listaaminen todistaisi mitään, ne kopsaa wikistä viidessä sekunnissa.
4/10, jaksoihan tähän provoon vastata
[/quote]
Milloin te ootte oikein käynyt peruskoulun? Joskus aika lähellä tuota 70-lukua? Ehkä se on 2000-luvulla poistunut opetussuunnitelmasta, tai sitten minulta on jäänyt joku historiantunti väliin.