Raatorehelliset puheenaiheet treffeillä
Mistä haluaisit OIKEASTI jutella treffeillä? Eli jos menisit treffeille täysin omana itsenäsi, ilman pienintäkään teeskentelyä, ilman huolen häivää hyvän ensivaikutelman luomisesta, niin mistäpä juttelisit?
Kommentit (30)
Julkkisjuorut vois olla yksi raatorehellinen puheenaihe seuraaville tindertreffeille. Vaikka kukaanhan ei tietenkään oikeasti juoruja lue...
Millaiset alusvaatteet naisella on päällä ja millaisia alusvaatteita hällä löytyy kotoa. Ajattelen tätä monesti samalla kun kohteliaasti keskustelen naisen kiinnostuksen kohteista, esim. lemmikeistä tai liikuntaharrastuksista.
Sairaushistoriasta voi aloittaa. Siinä menisi jo puoli päivää.
Kyllä mä voisin jutella kaikesta. Sama se mulle, koska jos olen hiemankin enemmän rehellinen niin treffit loppuisivat siihen. Parempi olisi siis täysi rehellisyys. Ei tarvitsisi yrittää teeskennellä ja hurmata, koska lopputuloksen tiedän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu. Lempiaiheeni. Yleensä ei kehtaa koko aikaa tätä samaa pyöritellä... oispa mukava jos voisi.
Sama! Toinen on elokuvat. Lähtee helposti lapasesta, kun vauhtiin pääsee.
Eli kysytäänkö tässä että ENSItreffeilläkö ?
Kaikilla (käytännössä) käymilläni treffeillä nainen on kysynyt edellisistä seurusteluista tai siitä kauanko olen ollut sinkkuna. Siinä kohtaa mun, kokemattoman miehen, on pitänyt valita raatorehellisyys tai valehtelu. Siksi olisi helpotus, jos rehellisyys muodostuisi treffeillä käymisen normaaliksi. Se veisi paineita pois ja ei tarvitsisi pitää yllä valheellista julkisivua.
Olen yrittänyt olla raatorehellinen jo ennen treffejä.
Kerron seksimieltymyksistäni, moraalikäsityksistäni yms, jotka ovat valtavirrasta poikeavat.
Kukaan ei vaan halua kuulla. Ennemmin valitsevan sen tien, että kuuntelevat tietoja tipoittain pitkin parisuhdetta..
6kk jälkeen, tykkään myös munasta..
8kk jälkeen olen pannut siskoasi...
12kk jälkeen käyn maksullisissa...
14kk jälkeen, haluaisin että kymmenen miestä käyttää sinua samalla kun katselen..
Outoa.
Kuukausipalkka ja vuosiansiot. Tilisaldo, kaikilta tileiltä. Omistukset, kaikki varallisuus.
Omat ja toisen.