Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raatorehelliset puheenaiheet treffeillä

Vierailija
14.08.2021 |

Mistä haluaisit OIKEASTI jutella treffeillä? Eli jos menisit treffeille täysin omana itsenäsi, ilman pienintäkään teeskentelyä, ilman huolen häivää hyvän ensivaikutelman luomisesta, niin mistäpä juttelisit?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenttaisin heti alkuun treffikumppania pitkällä listalla kysymyksiä, jotta selviäsi täyttääkö hän toiveeni elämänkumppanista. Mitäs sitä turhia kaunistelemaan. Kun on tosimielellä liikkeellä, niin suoraan asiaan!

Vierailija
2/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV.

Herpes.

Syfilis.

Skitsofrenia.

Lusittava kakku.

Ulosottosumma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Aloittaisin ehkä sanomalla, etten ole elänyt keskiluokkaista elämää, vaan kaikkea kakkaa löytyy ainakin kolmeen tuotantokauteen taivasteltavaksi. Enempää tuskin tarvitsisikaan puhua, saisi jatkaa yksinään:D

Vierailija
4/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu. Lempiaiheeni. Yleensä ei kehtaa koko aikaa tätä samaa pyöritellä... oispa mukava jos voisi.

Vierailija
5/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehen muumilaaksolaiseen samaistut eniten?

Vierailija
6/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFOT. Absolutely.

Vierailija
7/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin yhdeltä mimmiltä, et onko hänellä mt- ongelmia?

Sanotaanko näin, että hänen reaktionsa kertoi kyllä vastauksen kysymykseen...

Vierailija
8/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta seksikumppania sulla on ollut. Milloin oot viimeksi heilutellut peittoa. Mistä asennoista tykkäät. Lähdetäänkö mun luo.

Vierailija
9/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Ilmastonmuutoksen harhaluulot

Transuista naisten sarjassa olympialaisissa

Kristinusko

Suomen paskin politiikko.

Aiheita riittäis.

Vierailija
10/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin että miten hän varmistaa sen jos panee muitakin ettei tuo mukanaan sukupuolitautia. Haluaisin myös keskustella siitä viehätänkö häntä fyysisesti. Muuten jättäisin keskustelun vähemmälle ja koskettelun enemmälle.

Vierailija
11/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoista asioista kuin keskustelin puolisoni tavatessa oikeastikin. Tottakai minulla oli positiiviset odotukset tilannetta kohtaan ja toivoin mukavaa kohtaamista, joten omalta osaltani myös sellaiseen pyrin. Ei minulla ollut mitään tarvetta alkaa tentata häneltä jotain tietoja tai mielipiteitä. Minusta avaus on kaiken kaikkiaan omituinen. Ikään kuin olisi taustaoletus, että se toinen osapuoli ei ole tapaamisessa puhtain paperein vaan joku epämiellyttävä totuus paljastuisi jos vain kehtaisi alkaa tykittää.

Itse en sillä mielellä olisi treffeille edes lähtenyt.

Vierailija
12/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan omana ittenäni niin puhuttais varmaan aika paljon seksistä, kannabiksesta ja muista mielihyvää aiheuttavista.

Vierailija
13/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mustahan siis olis tietty kiva jutella miehille mun viimeisimmistä ostoksista, kuten kivat vaatteet, kengät ja asusteet, joita oon löytänyt ulkomaisista nettikaupoista, tai kosmetiikasta, eli meikeistä, hajuvesistä, ihonhoitotuotteista, tai vaiks YouTuben parhaista meikkitutoriaaleista, ja siis mun edellisestä kampaamokäynnistä et miten se meni ja mitä ehkä toivon seuraavaksi, plus sisustustrendeistä ja shoppailuista. Mut en mä usko, et kaikkii miehii kiinnostaa nää...

Vierailija
14/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisestä kaunokirjallisuudesta tai eksistentiaalisesta filosofiasta.

Vierailija
15/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999-2000 luvun alku ja vaikutukset rap & hip hop musiikissa.

Taide.

Kiintyminen ja ihastuminen ja miten hän sen kokee.

Suhde alkoholiin (itse juon hyvin harvoin).

Ötökät, oikeasti kiehtovat.

Kissan omistamisen ahaa elämykset.

Vegaanius ja syyt.

Pajauttelu.

Vierailija
16/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samoista asioista kuin keskustelin puolisoni tavatessa oikeastikin. Tottakai minulla oli positiiviset odotukset tilannetta kohtaan ja toivoin mukavaa kohtaamista, joten omalta osaltani myös sellaiseen pyrin. Ei minulla ollut mitään tarvetta alkaa tentata häneltä jotain tietoja tai mielipiteitä. Minusta avaus on kaiken kaikkiaan omituinen. Ikään kuin olisi taustaoletus, että se toinen osapuoli ei ole tapaamisessa puhtain paperein vaan joku epämiellyttävä totuus paljastuisi jos vain kehtaisi alkaa tykittää.

et oo tainnut tinderistä koskaan kuulla?

se on paikka, josta löytyy paljon tyyppejä, jotka eivät ole tapaamisessa puhtain paperein, vaan esittävät olevansa jotain muuta kuin ovat ...

Vierailija
17/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et oo tainnut tinderistä koskaan kuulla?

se on paikka, josta löytyy paljon tyyppejä, jotka eivät ole tapaamisessa puhtain paperein, vaan esittävät olevansa jotain muuta kuin ovat ...

Enpä käyttänyt Tinderiä enkä käyttäisi edelleenkään.

Vierailija
18/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen kanta, se on minulle tärkeää tietää, siitä riittäisi juttua koko treffien ajaksi, koko loppuelämäksikin, mutta aina varoitellaan ottamasta puheeksi tiettyjä aiheita uusien tuttavuuksien kanssa, ja politiikka on aina sillä nou nou -listalla.

Vierailija
19/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Minä puhun muutenkin joka mimmin kanssa autourheilusta, aina, koko treffien ajan, koska mikään muu ei meitsimandoliinia kinostele, joten sillä mennään jatkossakin.

Vierailija
20/30 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittinen kanta, se on minulle tärkeää tietää, siitä riittäisi juttua koko treffien ajaksi, koko loppuelämäksikin, mutta aina varoitellaan ottamasta puheeksi tiettyjä aiheita uusien tuttavuuksien kanssa, ja politiikka on aina sillä nou nou -listalla.

Mutta eikö ole molempien ajan tuhlausta, jos vasta myöhemmin käy ilmi, että on sovittamattomia ristiriitoja poliittisissa näkemyksissä?