Miksi Tampere ihmiset niin hyvän näköisiä
Kommentit (24)
Nojaa, ainakaan niitä ei näkyny pari tuntia sitten paikallisessa Citymarketissa..
Mä oon sitten varmaan ollut kotona piilossa, kun sä oot ollu tampereella.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 22:08"]Nojaa, ainakaan niitä ei näkyny pari tuntia sitten paikallisessa Citymarketissa..
[/quote]
Tuuppa käymään Varalan urheilukeskuksess.
Ap
Koska ne on pohjanmaalta kotoisin. Komiaa.
Eikös Tampere ole emonuorten aluetta. Paljon mustaa meikkiä ja hiukset silmillä. Kauppojakin on paljon vähän erilaisille nuorille, toisin kuin vaikka Turussa.
Mustamakkara on nii terveellistä ja rotwallirreunallon rento istua.
ne mihin kiinnittä huomiota on se että isommissa paikoissa naiset
laittautuu enempi ja sehän miehiä kiihottaa. myös kävelytyyli on seksikäs
sekä itsevarma. hoikkasia ovat myös!
Aika jännä juttu, että olen huomannut lempääläläisenä tämän saman, tamperelaiset vanhemmat naiset ovat todella tyylikkäitä, naisellisia ja hehkeitä, nuoret naiset hoikkia, pitkähiuksisia ja nättinaamaisia. Eivät tietysti kaikki mutta missään muussa kaupungissa en ole vastaavaa nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:00"]ne mihin kiinnittä huomiota on se että isommissa paikoissa naiset
laittautuu enempi ja sehän miehiä kiihottaa. myös kävelytyyli on seksikäs
sekä itsevarma. hoikkasia ovat myös!
[/quote]Olet asian ytimessä. Asun pienellä paikkakunnalla ja täällä käydään kaupassakin kumpparit ja verkkarit jalassa.
Tottakai, kun mää oon täällä. (y)
Tampere on suomen onnellisin kaupunki. Ihmiset hehkuvat.
Kiitos! :)) Oon semiruma, mutta tykkään ajatella, että tämä koskee myös mua, koska oon tamperelainen.
Ap käynyt cross fit-salilla?
Vinkki: ne on melkeinpä jokaisen paikkakunnan vastaavalla poikkeushyvännäköisiä.
Kävin tänään Tampereella ja nimenomaan kiinnitti huomiota miten juntin näköistä wt-porukkaa. Ne normaalit ihmiset ja lisäksi siinä aseman liepeillä pyöri kaikennäköistä spurgua ja nistiä. En nähnyt muuten yhtään kaunista tai tyylikästä ihmistä vaan keskustassa näytti kun olis ollut jossain Helsingin Malmilla tai Jakomäessä. Tai Lahdessa. Ilmankos mua tuijotettiin, näkivät varmaan ekaa kertaa jollain päällään muutakin kuin mustaa. Asun siis Helsingissä mutta kotoisin olen junttilasta. En tiedä jos jollekin sysimetsästä kömpineelle tamperelaiset on kauniita, itse sain päinvastaisen vaikutelman.
[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 00:28"]
Tampere on suomen onnellisin kaupunki. Ihmiset hehkuvat.
[/quote]
Joo. :D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288358978625.html