Suositelkaa hyviä keksejä kahvin kanssa:
Kommentit (40)
Piparkakut vuodenajasta riippumatta :DD
LU Bastogne. Upea paahtuneen ruskean sokerin maku eikä yhtään sellaista pahvimakua kuin Biscoffissa.
Mitä on toppaaminen? Onko jossain murteessa samaa kuin kastaminen? Eli että keksi kastetaan kahviin? Joissakin murteissa lusikalla sekoittaminen on melkuttamista 😀
Valkosuklaa-karpalokeksit joko Pirkalta tai Rainbowilta. Loistava makupari kahvin kanssa.
Jyväshyvä suolainen kinuski. Sopivan pieniä suupaloja niin ei tule ahmittua liikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Jyväshyvä suolainen kinuski. Sopivan pieniä suupaloja niin ei tule ahmittua liikaa :D
Ovat siis kaurakeksejä nämä.
Suklaapäällysteiset vohvelipalat.
Toppaaminen on boulder-kiipeämistä sitä, että saa otteen ylimmästä härpäkkeestä. Dippaaminen tai kastaminen on tutumpia termejä minulle kahvikeksien suhteen.
Tupla patukka. Ei ole keksi mutta miksi tyytyä yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Toppaaminen on boulder-kiipeämistä sitä, että saa otteen ylimmästä härpäkkeestä. Dippaaminen tai kastaminen on tutumpia termejä minulle kahvikeksien suhteen.
Ruokaan dippaillaan, kahviin kastetaan :D
Näin ainakin meillä päin!
Vanhat kunnon Wilhelmiinat. Täysjyväiset Digeatiivit ovat toinen herkku.
Sitruuna ässä.
Täällä muuten kanssa yksi joka ei koskaan ollut kuullut tuota toppaus termiä :D.
Minäkin juuri kokeilin ensimmäistä kertaa noita Biscoff- keksejä ja täytyy sanoa, että niistä tuli nyt uusi suosikkini.
En ole ikinä kuullut sanaa "toppaaminen", ja nyt tässä ketjussa ainakin 3 on käyttänyt sitä. Painakaa yläpeukkua mun viestiin, jos ihmettelette samaa 😅