Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOKUUN TUHISIJAT** tiistai

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkoitus oli sanoa, että IHANAA kettu-äiti, HURJASTI ONNEA PLUSSASTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jännä tuo metallinmaku, mullahan on tässä kierrossa ollut sitä pahaa karvasta makua ajoittain, joka on kyllä ihan kauheaa!

Jushka: voihan tuhru, joko on kp1? Mulla sitten odotetusti pitäisi olla vasta huomenna ja niin siltä nyt näyttääkin, sillä ei ole vielä kunnon vuoto alkanut. Mulla tuli kanssa eilen kertaalleen pyyhkiessä kirkkaan vuodon joukossa sellainen tumma viiru mukana. Mutta eilen ja tänään sitten tuntuu, että koko ajan valuu ja vuoto on sellaista hyvin hailakasti väriä sellaista vaalean beessiä. Mulla ei viimeisen synnytyksen jälkeen ole juuri tuhrua ollut, ehkä tippa juuri edeltävänä päivänä. Ennen viimeistä raskautta on ollut kuitenkin runsaasti tiputteluvuotoa, jopa useita päiviä ennen kuukautisten alkua ja valitettavasti ei yhdessäkään kolmesta raskaudesta:(. No mutta taistellaan vielä ja sitten siirrytään tuonne kesäkuisille paremmalla tuurilla!!!!

Duracel: kiitos haleista:) ja tsemppiä sinnekkin, koitetaan nyt vielä taistella!!!!!!!!!

Sanna-P: Huomenna sitten sullakin h-hetki, mites oireet,tuntemukset?

Oma napa: edelleen sellaista juoksevaa juuri ja juuri beessiä vuotoa tulee, lämmöt hieman laskeneet tuosta huipusta eivät nyt vielä alhaalla . Flunssa päällä muuten ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Huomenna siis pitäisi tädin tulla.

kp 27/28 dpo 13

Vierailija
22/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilenna( kääk meniköhän nikki oikein) onnea PLUSSASTA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneks tulin,ihania uutisia plussia plussia ONNEA PALJON

KETTU-ÄITI ja ILENNA73!!!!!!Hirmu paljon onnea!!!!!=)

voi ku ihanaa,että taas niitä plussia satelee toukokuisille:)

nyt jatkamaan hommia keittiön puolelle....taas niin paljon olis tekemistä ja pakko käyttää se aika kun poika nukkuu niin kotitöille,muuten ei rauhassa saa niitäkään tehä....tää aika kyl kuluis niin mukavasti tässä koneen ääressäkin;)

mitään uutta ei tänne kuulu.....edelleen se sama tunne että kesäkuisiin siirryn,koska tuo yrityspuuhailukin on ollut vähän heikkoa just tärkeinä päivinä:( mutta kuulumisiin:) mukavaa tiistaita jokaiselle!!!!!

toymama kp19/29-32.....

Vierailija
24/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo MITÄÄN oireita, siis mitä vois ajatella raskausoireiksi. Toi eilinen ärtyisyys/kiukku on jo onneks vähän laantunu, mut semmonen aika pinna kireellä -olo on kuitenki. Ristiselkää pakottaa vieläki, mikä viittaa tädin tuloon. Jos huomenna alkaa jomottaa alavatsaa, niin selvä peli: kesäkuista lähetään sitten toivomaan.

Noista kiertopäivistä kysymys: miten ne oikeesti pitäs laskea?

Kun mulla nyt siis kp 26/27 ja torstaina odotan menkkoja alkavaksi.

Eli viimeksi mulla alkoi menkat vajaa neljä viikkoa sitten pe ja koska kierto on 27 pv, niin sillonhan ne pitäis nyt alkaa torstaina, eikö?

Kun jos kierto olis 28 pv, niin sillonhan menkat tulee aina samana viikonpäivänä eikös?

Ja eikös eka vuotopv ole kp 1? Eli sen mukaan laskettuna saan nyt ton 26/27

Pahoittelut sekavasta tekstistä.... Ehkä vähän pilkun viilausta nää mun pohdinnot ;D

Vierailija
25/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs olikin mukava aloitus päivään, ONNEA Kettu-äiti ja Ilenna73!!!!!! Kumpa me muut pääsisimme pian perästä!

Sannalla ja levinialla elellään jänniä hetkiä, kierto sen verran lopuillaan, toivottavasti kuulemme pian teiltäkin mukavia uutisia ja toivottavasti Jushkalla ja wintergirlillä olisi myös meille jännää kerrottavaa, ihan jännittää kuinka teidän käy... luotan kyllä vaistooni, että pian kuullaan mukavia uutisia!!!

Toymaman kanssa me elellään ilmeisesti kierron samassa vaiheessa, kp 19? Minkä pituinen kierto sulla normaalisti on? Jos vaikka jännättäisiin samoihin aikoihin =) Tosin, edelleen tuntuu, ettei minulla ole mitään jännättävää =(

Mukavaa tiistaita kaikille, tsapuolisesti!!!

Vierailija
26/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitkin kerennyt kirjoittaa vastauksia samaan aikaan kuin itse naputtelin omaa viestiäni =)

Meillä näyttäisi olevan saman pituinen kirtokin, minulla noin 30-34... eli samaan aikaan piinaillaan, tosin, kuten teilläkin, meilläkin on ollut melko hiljaista ja vielä hiljaisempaa tuon oviksen suhteen, silti haluaisin elätellä jotakin toivonkipinää... että voisi taas tippua korkealta ja kovaa???!!! Mitenhän sitä pitääkin aina kiusata itseään?

Mutta jos vaikka ihmeitä tapahtuisi =)

Vierailija
27/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin nyt kp 19/?? (ehkä 28). Piinaillaan sitten yhdessä. Nyt syysflunssa päällä, plääh. Meillä on touhuttu kovasti ja oviskin taisi mitä ilmeisimmin olla kp 13, joten täällä ehditään jo vaikka mitä pilvilinnoja taas rakennella. Korkeelta sitten tiputaan ja kovaa, vaikka järjellä ajateltuna eihän sen nyt niin kuukauden päälle pitäisi olla...

Vierailija
28/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-p: tuosta kiukkuisuudesta ei kannata välittää, kyllä mulla jos olen oikein kovasti kuumeillut on noissa plussakierroissa ollut pinna tosi kireällä ja kellä ei olisikaan kun niin samperisti jännittää! mä olen aina laskenut niin, että kun mulla menkat alkoi viimeksi torstaina eli kp 1 niin pe 2, la 3,su 4,ma 5, ti 6 ja ke 7 jne. eli nyt huomenna on mulla kp 28. Ja sulla jos menkat alkoi perjantaina ilm. 4.8 niin huomenna on sulla kp 27 ja to 28.Kuukautiskierto lasketaan aina ensimmäisestä vuotopäivästä seuraavien kuukautisten ensimmäiseen vuotopäivään, joka sitten muuttuu uuteen kiertoon kp 1.ksi. tai näin mä olen aina laskenut, eihän sillä laskutavalla nyt kauheasti väliä ole,kunhan itse tietää milloin menkkoja odottaa!!!!!!!!!!

Vierailija
29/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa, että meitä on muitakin samassa vaiheessa. Jännätään sitten yhdessä.

Tuo on totta, että eihän sen niin kuukauden päälle pitäisi olla, kun vaan aina muistaisi =) Pitääkin koittaa ajatella niin, jos se helpottaisi siirtymistä tuonne kesäkuisiin... huomaatte, olen jo toivoni menettänyt, vaikka sitä koitankin pitää yllä =(

Vierailija
30/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ei millaan silmat aukeis!

Kahviakaan en oo viel keittany, ei ihme kylla oikein tekis mielikaan?! Kylla se silti juotua tulee...

Kattelin yolla laakarisarjaa, nimi ei tuu mieleen, ja siina nainen sai VIITOSET huh huh, kaiken huipuks silla oli ennestaan kolmoset! Aikas myllakkaa oli koko touhu, yks niista tytoista sitten kuoli; mutta etta nelja heti kolmen peraan,..." Grey' s Anatomy" on tuon laakarisarjan nimi, en tieda tuleeko jo Suomessa?

Omat navanreunaset tuntemukset onkin sitten aikas vahissa, jotenkin ainoo olo on tuo pieni kuvotus. Josko sita viela jaksais uskoo ja odottaa huomiseen ainakin? Kaikille plussanneille kuitenkin sita kuuluisaa liimaa ja hyvia vointeja...

Vierailija
31/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt " uskaltauduin" kirjoittamaan kerrankin tänne. Tulee yleensä vain luettuja muiden juttuja. Eli eli... Meilläkin ensimmäistä yritellään ja tällähetkellä vahvat raskausoikeet päällä... nännit on ollu viikon verran tosi kipeet, päivittäistä kuvotusta ja huimausta, nipistelyä alavatsassa ja valkovuotoa. Testailemaan päästään suunnilleen viikon päästä. Heinäkuussa lopetin pillerit, joten eka kiero niiden jälkeen menossa. Saa nähdä...

Vierailija
32/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussanneille!!!!!!

Aamulla kun tulin lueskelemaan, ihan hölmistyin kun oli jo niin monta kirjottajaa ollu varhain liikkeellä.

Täällä vaan mietin itsekseni että mikä mulla on. Jos kierto on tällä kertaa yhtä pitkä kuin viimeksi oviksen pitäs tulla vasta ens viikolla, toisaalta jos yhtä pitkä kuin ennen raskautta niin ovis oli eilen.... Nyt jomottaa selkää ikävästi, ja massu puolellakin tuntuu....

Kävin eilen mustikassa, kykin puolitoista tuntia marjoja. Oli hiukka vaikee oikasta itsensä sen jälkeen. Toivottavasti se ei aiheuttanut tätä selkä kipua.

Nyt esikoinen heräs. Pitää mennä laittaan sille ruokaa...

t. Wictoria, kp 13

Vierailija
33/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Kettu-äiti ja Ilenna73!!!! Kyllähän niitä plussia alkaa tulemaan!!!

Istun tässä fleecepaita päällä kun on kokoajan ihan hirveä vilu ja aamukahvikin jäi juomatta kun öklöttää... Tuntuu että aika ei kulu millään kun niin kovasti odotan sitä ensimmäistä ultraa että näkisin onko pienellä ihmisalulla kaikki hyvin ja onko vauveli ihan oikeassa paikassa!!!

Tsemppiä kaikille piinailijoille!!!!

Mammuliini79 rv 4+6

Vierailija
34/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DURACEL ja ONNELLINENMAMMA(meniköhän oikein) kiva että saan teistä piinailuseuraa ku suurinpiirtein samoihin aikoihin mennään:) ei tartte ihan yksin jännätä vaikka tosin aivan on sama tunne kuin DURACEL sulla...mutta ainahan sitä saa jännätä:) jos vaikka olis yllätys ja kaks viivaa tulis vähemmällä puuhastelulla;) tsemppiä ja peukkuja pidän molemmille teille:) mulla toi kierto oli viimeks 35 et saa nähä menee varmaan yli 30 joka tapauksessa tälläkin kertaa....vielä ei oo ihan palautunut normaaliksi ja ei oo niin päivän tarkka koskaan ollutkaan,mutta siis jännitystä jännitystä kuitenkin!!

nyt taas mentävä......siivous kutsuu ja huutava poika....iiikkss!! paljon plussia kaikille!!!!!!!

Vierailija
35/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUVANTUOKSUISET ONNITTELUT KETTU-ÄITI!! Ihanaa että yritys on nyt palkittu! Vauvaliimaa ja tarrasukkia täältä!

ILENNA myös hurrrrjasti onnitteluja ja pitoa masukille paljon!

Ihanaa lukea plussauutisia, oma taistelutahtokin vain siitä nousee.

DURACEL Kivaa jos piristin. Ja täällä ollaan kyllä peukuttelun tarpeessa todella. Toivottavasti sun aaninkin osuis mun kohdalla oikeaan. Mut en jotenkin enää uskalla toivoa kuitenkaan liikoja.

PÄIVIKK11 Voi miten toivoisinkaan että ois just sitä mitä sanoit. Koska sä sitten testasit plussan silloin? Heti pian menkkojen ollessa myöhässä?

TOYMAMA No joo siis tappiomieliala oli vallalla eilen pinoutuessa mutta illan ja tän päivän kuluessa toive on noussut uuteen lentoon.. Eli siis täti on ottanut kyllä pakkia. =)

SANNA-P Plussapeukutusta! Piinailuonnea!

WINTERGIRL No kun ei ole kp1!!!!!!!!!!! Sehän tässä ihmeellistä onkin. Se tuhru jäi tuhruksi (+ se ihme limaklimppi..) ja that´s that. Eli vielä tänään en ole siirtynyt kesäkuisiin, toivottavasti et sinäkään!!

ONNELLINENMAMMA Piinatsemppiä sinnekin hurjasti!

LEVINIALLE täältä heräämisiä, toivottavasti jo simmut alkais aueta. =)

JANAN Tervepätuloa mukaan! Sulla sama kun mullakin, heinäkuussa jäi pilsut pois ja eka kierto menossa. Toivon piiiiiiiiiitkää kiertoa sulle, sellaista yhdeksää kuukautta. ; )

Jepujee.

Sitä kuuluisaa (??) omaa napaa:

EI TÄTIÄ. Eilen illalla huomasin että side pöksyssä oli ihan turha, ei viirun viirua eikä tuhrun tuhrua, ei pyyhkiessäkään MITÄÄN, limaa vaan. Tappiomieliala alkoi vaihtua uuteen toiveen lentoon, joskin olen toppuutellut nyt itseäni varsin voimakkaasti. Täti varmaan kerää vaan voimiaan tullakseen huomenna pilaamaan mun iloni. =/

Alaselkää on juilinut inhottavasti tänään ja nyt just tässä istuessani huomaan että vasempaan nivuseen ja reiteen " tuikkii" merkillisesti. Tällaista en ole menkkakipuna ainakaan koskaan huomannut.

MITEN mä maltan olla testaamatta tänään illalla?! Huomenaamuun pitäis säästää. Toki mulla on nyt pari testiä kotona joten tänään vois ehkä... EIEIEIEI!! Huomenaamulla vasta!

Tulkaa ja köyttäkää mun moponi, se yrittää taas lähteä keulimaan.'

PLUSSAonnea kaikille, pahoittelen tädin yllättämiä.

Jushka, kp30

Vierailija
36/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä just laskin et 32 päivää viime menkkojen alkupäivästä.. edellinen kierto oli vain 25 pv mut sitä edellinen taas 35pv sitä ed. 27pv ja sit 35pv aika moisia heittoja, eli tätin mahdollisuus on vielä.. :(

en muute oo aikasemmin kiinnittäny huomiota kiertopäiviin, tosin lopetin pilsut vasta maaliskuussa et eipä niitä oo tarvinu kauaa laskeekaan.. tää palsta ns. " aukas mun silmät" tälle asialle :) kiitos siitä teille!

Vierailija
37/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lukemassa käynyt joka päivä!

Nyt oli pakko tulla hehkuttamaan että TESTASIN TÄNÄÄN PLUSSAN!

Kp nyt 30/n.32 mutta arvelinkin että ovis oli jo tosi alkuvaiheessa kiertoa. Siks uskaltauduin jo nyt testaamaan! Ja testi oli siis Aconin!

Oireita ei muita, kuin että alamahassa ollut menkka-jomotusta jo melkein viikon! Esikoisestakaan ei aikoinaan ollut muuta kuin pientä nipistelyä.. Jossain vaiheessa alkoi sitten se törkeä väsymys. Pahoinvointia ei ollut lainkaan ja toivon ettei sitä tule nytkään! Esikoinen kun on vasta 11kk ni touhua kyllä riittää koko päiväksi! Onneksi mies on auttavainen ja antaa kyllä huilata jos siltä tuntuu! =) Toivotaan vaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Mutta siis onnesta sykkyrällä, Alpukka

Ps. Kettu-äiti ja Ilenna73 Odotus-puolella tavataan!!! =)

Vierailija
38/38 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi SUUREN SUURET ONNITTELUT plussanneille, oliko kettu-äiti ja ilena. On aina ihanaa kuulla näitä plussauutisia♥

Tänään on sitten kp28/28 ja tappiomieliala päällä. Ruskeaa tuhrua tulee jonkin verran joten kaitpa se täti sieltä kaartaa vierailulle viimeistään huomenna. Inhottava tätönen kun ei tajua koska pitäisi pysyä poissa:)

Suuntaan katsetta tuonne kesäkuulle. Kyllä mulle sellainen pieni kesäkuun kullanmuru sopisi oikein hyvin.

Kaksi päivää oli ihan järkyttävä päänsärky mutta onneksi tänä aamuna kun heräsin oli särkykin kadonnut. Flunssanpoikasta yritän vielä häivyttää, mutta kovasti on sitkeä.

Eipä kait mulla muuta ihmeellistä.

Medison