Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syyskuun livbox

Vierailija
03.09.2014 |

Onko joku jo saanut Livboxin, mitä tuli?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun nuuhkimaan kerkesin, en tykännyt kyllä tuosta Katy Perry -tuoksusta yhtään. Sellainen perushalpistuoksu, joka on yhtä mössöä, ei erotu mitään nyansseja. Kokonaistuoksu jotenkin alleviivatun markettimainen eikä kovin miellyttävä sellaiseksikaan. Jää kyllä käyttämättä. Sama oli mielestäni sen edellisen Katy Perry -tuoksun suhteen. Harmi! No, tulipahan kokeiltua. 

17 

Vierailija
22/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostalgiaboxi, mummoni käytti Elnet hiuslakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä ole vielä edes lähetetty, että ens viikolle menee saapumiset

Vierailija
25/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna on tosiaan syyskuun LivBoxin teema. Ihan kakkosen kuvailemia tuotteita ei tullut, mutta perunantuoksuinen Pirkka-suihkugeeli kyllä :) Lisäksi tuli luomu-perunankuorinaamio, perunan uudistavia ainesosia sisältävä PotatoOilMask kuivalle iholle, perunanpesuhanskat, Mr. Potatohead -hiuspanta, perunasuklaapatukka ja sitten ekstrana pussi perunansiemeniä ja näytteitä tämän syksyn Rosamundasta. Lisäksi oli perunamunakkaan resepti! Tykkäsin <3 Tällaisia teemoja saisi olla useammin!! ;D

Vierailija
26/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää nyt myös niin että jos perustan blogin ihan vaan boxia varten ja teen kerran kuussa "avausvideon" ja arvostelut tuotteista, tulee joka kerta jotain extraa? siltä vaan näyttäs erään toiminta..

Vierailija
27/30 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi perunasuihkugeeli on muuten oikeesti hyvä! Kokeilin just saunassa käydessä, hieroin hiuksiin ennen saunaa ja heittelin vähän suolaa sekaan ja kiedoin pyyhkeen päähän, tapahtu just niinkuin toivoin: tukka tuoksuu IHAN ranskalaisille!!! Takuuvarmaa seksiä tiedossa tänä yönä siis kunhan vaan vähän leyhytän tukkaani sohvaPERUNAmieheni vieressä ;)

Vierailija
29/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin vähän pettynyt, kun paketin avasin :/ Kutosen perunaboxi kuulostaa raikkaalta, mutta mulle tosiaan tuli samanlainen ku nro 2:selle. Hammastahna lensi suoraan roskiin. Voisitteko jatkossa lähettää kaikille vähän samantyylisempiä paketteja kiitos? Suihkugeelistä iso plussa.

Vierailija
30/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:03"]

No olin vähän pettynyt, kun paketin avasin :/ Kutosen perunaboxi kuulostaa raikkaalta, mutta mulle tosiaan tuli samanlainen ku nro 2:selle. Hammastahna lensi suoraan roskiin. Voisitteko jatkossa lähettää kaikille vähän samantyylisempiä paketteja kiitos? Suihkugeelistä iso plussa.

[/quote]Aurinkoisin terveisin? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi