Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

syyskuun livbox

Vierailija
03.09.2014 |

Onko joku jo saanut Livboxin, mitä tuli?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viel saanu boxii. Epäreiluu ku toiset saa ensiks ja spoilaa facebookis. Mä aion ainaki spoilaa kans heti faceen ku saan boxin. Toivottavast mul o naurisboxi eikä lanttuboxii. Ja miks kaikki saa kaikkii ylimääräsii tuotteit paitsi mä? Ja miks mä saan aina kaikist huonoimmat tuotteet. Oon joutunu ruikuttaa aina ylimääräsii. Esimerkiks kerran oli rikkinäine pahvilaatikko ja sain uuden boxin. Mut oon tosi tyytyväinen aina kaikkien boxien sisältöön, eikä mun mielest saa valittaa mistää. Paitsi mä saan. T: Maija

Vierailija
2/30 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 22:44"]Mä en viel saanu boxii. Epäreiluu ku toiset saa ensiks ja spoilaa facebookis. Mä aion ainaki spoilaa kans heti faceen ku saan boxin. Toivottavast mul o naurisboxi eikä lanttuboxii. Ja miks kaikki saa kaikkii ylimääräsii tuotteit paitsi mä? Ja miks mä saan aina kaikist huonoimmat tuotteet. Oon joutunu ruikuttaa aina ylimääräsii. Esimerkiks kerran oli rikkinäine pahvilaatikko ja sain uuden boxin. Mut oon tosi tyytyväinen aina kaikkien boxien sisältöön, eikä mun mielest saa valittaa mistää. Paitsi mä saan. T: Maija
[/quote]

Tiedätkö minusta on todella inhottavaa jos tämä ketju menee jonkun yksityishenkilön haukkumiseksi. Selvittäkää tällaiset jutut muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kenellekään vielä tänään? Mä oon ihan liian kärsimätön tähän boksiodotteluun! Tuntuu, kuin olisin joku joulupukkia odottava skidi. Tyhjä postilaatikko on ihan karsee pettymys.

Vierailija
4/30 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/30 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko kukaan mitään muuta kuraa kuin perunalootaa tai lanttulooraa? Epistä, joku kertoi saaneensa.....mustikkahuulivoidetta! Sit vielä zidukan tuoksuista hajuvettä. Kyllä nyt kelpaa.

Vierailija
6/30 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kauheasti boxin sisältö poikennut 2-viestistä... :D

Vierailija
7/30 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/30 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho sivu 2, ehimpäs ennen sitä "sivu 2"-hullua :D -27

Vierailija
9/30 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elnettin haju on aivan kamala.

Vierailija
10/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...onko kenellekään tullut? Ei-perunateemalla?

Vierailija
11/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vasta postitettu.

Vierailija
12/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ala, kun aina tulee näitä eriarvoisia bokseja. Mulla oli lanttulaatikko. Siinä oli ohje että voi käyttää kasvonaamiona tai jalkoja ravitsevana lanttukylpynä, kun upottaa jalat sinne. Lisäksi oli lantun hajuinen hajuvesinäyte (sellanen kuivattu lanttusiivu joka tuoksuu kun sitä raaputtaa, ei siis edes suihkepullossa!) ja lantun makuista hammastahnaa. Sit oli toi tummeli ja bepanthen. Ootteko te perunateemaisen laatikon saaneet jotain bloggaajia vai miks teille tuli  kun se olis olut paljon kivempi!?

Vierailija
13/30 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran niin että vatsaan sattuu!! :D Ootte te ihania

Vierailija
14/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä! Tuli: näytteet Tummelista ja Baby oilista, täysikokoinen Bepanthen, täysikokoinen Pirkka Suihkugeeli perunantuoksuisena ja avaimenperässä kuollu orava (kiva syksyinen asuste minusta!). Sit oli vielä joku X-tra hammastahna mutta siitä en oikein tykänny.

Vierailija
15/30 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Livboxilta :D. Vasta perunantuoksu alkoi epäilyttää, ei Pirkka sellasta tekis

ap

Vierailija
16/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tänään. Elnet-hiuslakka 75ml, Lumene kasvoputsari (täysikokoinen), Nivea mustikka huulivoide (täysikokoinen), L'occitane käsivoide 20ml, L'Oreal päivävoide (täysikokoinen) ja Katy Perry -hajuvesinäyte 1,2ml. 

Ihan ok-kiva boksi, joskin melkein kaikki markettikamaa, paitsi toi L'occitane. Kaikki markettituotteet kuitenkin uutuuksia, niin ihan hauska päästä kokeilemaan. Kaikki tuotteet myös sellaisia, jotka tulee otettua käyttöön. Tuntuu ihan hintansa väärtiltä, kasvoputsarille ja kasvovoiteelle olikin jo tarvetta.

Vierailija
17/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tänään ja samat kuin edelliselle (17). Samaa mieltä, ihan ok, L'occitane oli ainoa mikä herätti wow fiiliksen, koska oon merkkiä aina halunnut kokeilla. Harmitti tosin vähän, kun se kiinnostavin oli niin vähäisessä koossa. Kaikki muu ihan perusk(a)uraa, jota tulisi varmaan ostettua muutenkin. Hajuvesinäyte taas vaihteeksi, niistä ei tunnu tulevan loppua. Tää onneksi on vähän pitkäkestoisempi, kun on eau de parfume. Mutta siis yhteenvetona, ei herättänyt juuri mitään tunteita.

Vierailija
18/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös samat kuin ylläolevilla ja mielestäni paras boksi tähän mennessä! Maaliskuusta lähtien olen tilannut. Ihana päivänpiristys! :)

Vierailija
19/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin uuden putsarin! Myös huuli- ja käsivoiteita löytyy ennestään, hajuvesistä puhumattakaan. Olen toki iloinen uutukaisista, mutten viitsi hygieniasyistä avata vielä. Hiuslakkaa kuluu niin tiuhaan tahtiin, että Elnet pääsee heti käyttöön, samoin päivävoide loppui juuri sopivasti.

Mitä mieltä olette Perryn hajuvedestä? Mun koko boksi tuoksui sille, vaikkei vissiin ollu edes vuotanut. Jotenkin voimakkaan oloinen tuoksu flunssanokastani huolimatta.

Pitkälti markettituotteita siis, olisin odottanut vielä jotain "ylellisempää". Ihan ok boxi vaikkei aikojen paraskaan.

Vierailija
20/30 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettipaskaa taas boksin täydeltä. Olen tilannut alusta asti ja tämä oli kyllä viimeinen boksini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme