Mies sanoi että olen kaunein nainen maailmassa
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehistäni kukaan ei ole koskaan sanonut minua kauniiksi.
Miksi olet sikojen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen aina valinnut väärin.
Enpä voisi oikein arvostaa miestä, joka sanoisi minulle tuolla tavalla. Meistä molemmat kyllä näkevät, etten ole kaunein nainen maailmassa ja olisi vain kornia edes väittää sellaista. Sen sijaan kuulen kyllä mielelläni niistä kauniista yksityiskohdista, joita minulla on. Ei hän niitäkään (esim. rintoja) kutsu maailman kauniimmiksi mutta osaa sanoa kauniita asioita niin, että tunnen itseni halutuksi.
En liioin itse voisi kuvitella sanovani miestäni maailman komeimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Enpä voisi oikein arvostaa miestä, joka sanoisi minulle tuolla tavalla. Meistä molemmat kyllä näkevät, etten ole kaunein nainen maailmassa ja olisi vain kornia edes väittää sellaista. Sen sijaan kuulen kyllä mielelläni niistä kauniista yksityiskohdista, joita minulla on. Ei hän niitäkään (esim. rintoja) kutsu maailman kauniimmiksi mutta osaa sanoa kauniita asioita niin, että tunnen itseni halutuksi.
En liioin itse voisi kuvitella sanovani miestäni maailman komeimmaksi.
Ei kauneus ole vain ulkoista...
Mun ex mies haukkui Facebook naisen rumaksi. Nyt ovat kihloissa tuon kanssa.
Ja mun mies on sanonut mulle että oon kaunein nainen, hänen prinsessansa 😄
Ole onnellinen ap. Olet löytänyt helmen. Tuollaisia miehiä saisi olla enemmänkin!
Ehkä hän tarkoittaa koko pakkausta esim. fyysisiä että psyykkisiä ominaisuuksia, yhteisiä muistoja, kannustusta, jne. Tai sitten hän lepyyttelee jostakin syystä...(mistä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän arvostaa miehessä rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän tarkoittaa koko pakkausta esim. fyysisiä että psyykkisiä ominaisuuksia, yhteisiä muistoja, kannustusta, jne. Tai sitten hän lepyyttelee jostakin syystä...(mistä)?
Niin tarkoitti. :) sanoi vaan ennen nukkumaanmenoa ja tuli hyvä mieli :) sanoi että olen suloisin ja kaunein nainen koko maailmassa. Ja eettä saan hänet aina nauramaan myös T. Ap
No et ole, mutta hän nyt vain sanoi niin.
Vierailija kirjoitti:
No et ole, mutta hän nyt vain sanoi niin.
Tuskin hän ulkoisesti tarkoitti. Mutta tuli hyvä mieli :) olen hymyillyt koko päivä
T. Ap
Se valehtelee, on siis epäluotettava. Jätä se ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mies on sanonut mulle että oon kaunein nainen, hänen prinsessansa 😄
Onko sulla ja ap:llä sama mies?
Onko miesystäväsi/puolisosi nähnyt kaikki maailman naiset?
Kuka tyytyy vain prinsessana oloon?