voiko trikoomekko olla koskaan asiallinen vaate?
jos on jo keskii-ikäinen ja käyttää paljon trikoomekkoja niin antaako ne huonon kuvan ihmisestä? Meinaan ettänäyttäkö ne joltain rytkyiltä vaan?
Kommentit (8)
Mulla on yks törkeen ihana viskoosi mekko ja seksikäs.
Hinta ratkaisee. On olemassa kalliita ja tyylikkäitä trikoomekkoja, joissa on laskostuksia yms. Sellainen ihonmyötäinen sopii vain hyvä kroppaisille.
Antaa huonon kuvan ihmisestä, jos on jo keski-ikäinen eikä peiliin katsoessaan osaa päättää onko päivän pukine hyvä vai huono.
Tässä esimerkiksi Zalandon valikoimaa: http://www.zalando.fi/naisten-premium-trikoomekot/
On tuolla ihan asiallisiakin mekkoja. Laadukkaat ei näytä rytkyiltä, varsinkin jos kroppakin on kunnossa.
Mun yksi työkaveri (aika pyöreä) osaa yhdistellä hurjan kivasti ja saa trikoomekonkin näyttämään hyvältä. Toimistotyötä, jossa käydään neuvotteluissa ja tavataan asiakkaita. Ei kuitenkaan mikään asianajotsto. Ihan kivoimpia on olleet pitkä trikoomekko ja farkkutakki -yhdistelmät.
Pitkä trikoomekko ja farkkutakki on tosi kiva yhdistelmä! Harmi, kun en itse osaisi käyttää..
Asiallinen vain yöllä. Pimeässä. Peiton alla.
Kyllähän ne vähän rytkyiltä näyttää. Vielä jos se trikoo nuolee kehon muhkuroita ja vararenkaita niin avot!