Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenköhän sitä oppis meikkaamaan...

Vierailija
03.09.2014 |

Oon entinen vl ja tuntuu ihan hassulta että nyt yli kolmenkympin iässä nainen opettelee tällaista. 

Teen elintarviealalla kolmivuorotyötä joten päivittäin en voi meikata. Ainoastaan vkl. 

Ripsenkääntäjää olen käyttänyt ja ripsiväriä. Peitevoidetta kans vähän tasoittamaan. Mietin vaan että täytyykö tuon meikkivoiteen alle laittaa jotakin?

Kuulostaa tosi tyhmälle. Oon ollut monesti ilman meikkiä kuin että olisin sutassut jotakin :)

Tykkäisin hillitystä. Ei mitään kauhean tummaa sotamaalausta ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkivoiteen alle välttämättä tarvitse laittaa mitään. Jos haluaa niin meikinpohjustusvoidetta voi laittaa :) YouTubesta löytyy paljon meikkitutoriaaleja!

Vierailija
2/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubea kannatan kans, etsi beauty vloggaaja joka muistuttaa eniten itseäsi ulkonäön puolesta tai vähintään sellainen, jonka meikkausjäljestä pidät!

Jos on mahdollista, niin käy meikkikoulutuksessa esim. Bobbi Brownilla tai Macilla tai vaikka Make Up Storessa. En tiedä millainen palvelu Suomessa on, mutta ulkomailla Bobbi Brownilla on ollut tosi ammattitaitoinen ja kohtelias meno eikä pakkomyyntiä. Macilla on aina tuurista kiinni, valitettavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Tuota pohjustusvoidetta mietinkin.