No niin ehdotuksia, miten viettelen erään miekkosen sänkyyni?
Kumpikin on pihkassa. Flirttiä lentelee. Kumpikaan ei vaan ole vielä tehnyt aloitetta. Haluan teiltä leikkimielisiä vinkkejä, jotta saisin jotain inspistä.
Kommentit (13)
Ja taas meni pieleen. Ihan sama. AP
Ehdota anaaliseksiä, deepthroatia, ja naamalle laukeamista.
Toivottavasti ap.llä sujuu miehen kanssa paremmin kun toi kirjottaminen.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:36"]Toivottavasti ap.llä sujuu miehen kanssa paremmin kun toi kirjottaminen.
[/quote]
Mä oon nyt liian hullaantunut siitä. ;D AP
Annas kun arvaan. Olette molemmat tai toinen teistä varattuja?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:48"]Annas kun arvaan. Olette molemmat tai toinen teistä varattuja?
[/quote]
Kummatkin on sinkkuja. Luulen, ettei se kehtaa edetä flirttiä pidemmälle, koska näytän aika ujolta ja hennolta naiselta. AP
Helpointa ikinä. Miehille kelpaa sänkyyn kuka tahansa nainen.
Alapeukkujen määrästä päätellen nainen ei saa tehdä aloitetta? Selvä. AP
Ei hyvänen aika. Tosissasiko sinä tätä kyselet. Helppoa kuin heinänteko! Jos mies todella tuntee sinuun vetoa, niin kunnon suudelmasta pitäisi jo kaatua. Jos olette kovin ujoja, niin ehkä se alkuun pääseminen on sitten vaikeaa? Sinun pitää nyt vain päästä fyysisesti lähelle. Menkää vaikka tanssimaan, hierokaa toistenne hartiat, tai ehdota vaikka, että meikkaisit hänet - ihan mitä vain päähäsi pälähtää. Siitä sitten pitäisi tilanteen lähteä kehittymään, ja takaan että kehitty, jos välilläne on aitoa vetovoimaa.
Kutsu se luoksesi. Siellä saat rauhassa mennä miten lähelle vaan...
Sori ylimääräinen pilkku meni otsikossa. AP