Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden äänestäjänä pidän Purraa loistovalintana! Koulutettu, kulutuskriittinen kasvissyöjä, ympäristöä arvostava.

Vierailija
14.08.2021 |

Hyvä hyvä, peruspersuille hieman pureksittavaa! Onnea Riikalle.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmistolaisena kannatin Purraa!

Kannatus mitataan puoluekokouksen vaaleissa. Kannatitko siis Seinäjoella?

Eiköhän jokainen normijärjellä varustettu ymmärtänyt tuon kommentin niin, että kannatti "hengessä" eli toivoi, että puheenjohtajaksi valittaisiin nimenomaan Purra. Niin toivoin itsekin ja olen Vihreä.

Vierailija
22/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt sopii persuille jos kerran naisten ajattelu perinteisesti on pelkkää tunnehöttöä?

Olen persu enkä koskaan ole ajatellut noin. En tunne ketään muutakaan persua joka ajattelisi noin. Puhutko nyt omista päänsisäisistä olkiukoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra on hyvä.valinta ja esimerkkinä muillekin persuille. Ei aja autoa, ei ole edes ajokorttia, kasvissyöjä, kaksikielinen, koska puoliso on Ylen ruotsinkielisen kanavan toimituksessa ja lapset ruotsinkielisessä koulussa.

Vierailija
24/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryn nyt persujen äänestäjäksi!

Vierailija
25/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulttuurikodissa skoolataan tänään kalliimmalla samppanjalla. Suomella on toivoa kämyukkojen viimeinen linnake alkaa murtumaan.

Vierailija
26/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra on hyvä.valinta ja esimerkkinä muillekin persuille. Ei aja autoa, ei ole edes ajokorttia, kasvissyöjä, kaksikielinen, koska puoliso on Ylen ruotsinkielisen kanavan toimituksessa ja lapset ruotsinkielisessä koulussa.

Uusi normaali tuli kylään ja rikastuttaa kulttuuria!

Vierailija
27/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno homma!

Vierailija
28/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites persujen kenttäväki on ottanut tämän Purran vihreän menneisyyden?

Hyvin. Meitä on monia, jotka ovat aikoinaan nuoruudessaan kannattaneet vihreitä, nykyään persuja.

Vierailija
29/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nyt sopii persuille jos kerran naisten ajattelu perinteisesti on pelkkää tunnehöttöä?

Olen persu enkä koskaan ole ajatellut noin. En tunne ketään muutakaan persua joka ajattelisi noin. Puhutko nyt omista päänsisäisistä olkiukoistasi?

Tämä ketju itsessään on osoitus naisten tunneajattelusta. Purra ei eroa mielipiteiltään yhtään HA:sta, nyt kuitenkin naiset ovat täällä hehkuttamassa ihanaa valintaa.

Minulle miehenä on se ja sama onko PJ Halla-aho vai Purra.

Vierailija
30/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Att erkänna fakta är början till all visdom!

Vierailija
31/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin. Meitä on monia, jotka ovat aikoinaan nuoruudessaan kannattaneet vihreitä, nykyään persuja.

Eipä tuo siirtymä näy todellisuudessa. Demareista on valunut ps-leiriin prosentuaalisesti merkittävästi, kärttyisiä eläkeläisiä, kuten sinäkin.

Vierailija
32/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kulttuurikodissa skoolataan tänään kalliimmalla samppanjalla. Suomella on toivoa kämyukkojen viimeinen linnake alkaa murtumaan.

SDP:n murtuminen on alkanut jo aikoja sitten. Purran valinta on tämän päälle vakava isku demarien linnanmuuriin.

Vierailija
33/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju itsessään on osoitus naisten tunneajattelusta. Purra ei eroa mielipiteiltään yhtään HA:sta, nyt kuitenkin naiset ovat täällä hehkuttamassa ihanaa valintaa.

Muuten sama mutta toiselta puuttuu munat ja asperger.

Vierailija
34/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkittäisitkö tänne joitakin Purran kirjoituksia, joissa hän toivoisi että homo hakattaisiin ja muuta vastaavaa, kiitos.

Vierailija
35/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin naisten tunneajattelusta? Minä olen floodannut 80% tämän ketjun viesteistä.

T. m

Vierailija
36/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo siirtymä näy todellisuudessa. Demareista on valunut ps-leiriin prosentuaalisesti merkittävästi, kärttyisiä eläkeläisiä, kuten sinäkin.

Perussuomalaiset on menettänyt jopa 15 prosenttiyksikköä matalammin koulutetuilta, mutta samalla onnistunut paikkaamaan menetystä keskiasteen koulutuksen, ammattikorkeakoulututkinnon ja yliopistokoulutuksen suorittaneilla äänestäjillä.

IL

En ole lähelläkään eläkeikää. 😊

Vierailija
37/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään valinnasta, nut persut kutistuu automaattisesti tasolleen mihin kuuluukin.

Vierailija
38/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkittäisitkö tänne joitakin Purran kirjoituksia, joissa hän toivoisi että homo hakattaisiin ja muuta vastaavaa, kiitos.

I rest my case.

Vierailija
39/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään valinnasta, nut persut kutistuu automaattisesti tasolleen mihin kuuluukin.

Ps-siniset-vkk-?

Jatkumo on pysyvää.

Vierailija
40/93 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan tapaan kuin sen että Halla-aho on nuoruudessan äänestänyt vihreitä. Ovat kauhusta kankeana ja äänestävät seuraavissa vaaleissa kostoksi rkp:ta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan