Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti - mun vika

Vierailija
03.09.2014 |

Olin n. 2,5v parisuhteessa mielenterveysongelmaisen alkoholistin kanssa. En tiennyt mielenterveysongelmista ennen kuin oli kulunut noin vuosi. Viinan kanssa oli ylä- ja alamäkiä. Joskus meni todella hyvin, ettei juonut kuukausiin mutta joskus tuli taas viikkojen juomaputkia. 

Aluksi olin vain laastari, koska mies ei ollut päässyt yli eksästään. Kuulemma autoin häntä ja hän pääsi eksänsä yli ja rakastui muhun. Mullakin oli tunteita miestä kohtaan jo aiemmin, mutta en uskaltanut tunnustaa, olinhan vain laastari. Päätimme aloittaa suhteen, joita mulla ei ole ollutkaan aiemmin, lukuunottamatta muutamien viikkojen säätöjä. Mies oli huomioiva ja otti kokemattomuuteni huomioon. 

Ensimmäiset ongelmat alkoivat n. 6kk suhteen alettua. En kuulemma antanut miehelle tarpeeksi huomiota ja seksiä. Myönnän, en tehnyt aloitetta kovinkaan usein. Näihin aikoihin  mulla diagnosoitiin keskivaikea masennus, joten suhteessa oli nyt kaksi masentunutta ihmistä. Mies yritti tappaa itsensä kahdesti, minä "vain" kerran. Riideltiin, sovittiin, riideltiin taas... Lopulta mies petti, koska en antanut hänelle seksiä. Tämän jälkeen aloin huomioimaan miestä enemmän ja suhde pääsi taas jaloilleen. 
Molemmilla oli FB:ssä kavereita, joille pystyi juttelemaan jos siltä tuntui. Mies kuitenkin alkoi tulla liian mustasukkaiseksi enkä saanut keskustella KENENKÄÄN kanssa. Ajattelin, että hyvä on, onhan mulla sentään parisuhde vielä.

Kaverit kuitenkin alko viestittelemään ja kyselemään, että mikä on. Päätinpä sitten "salaa" fbssä vastata parille ystävälle ja siitäkös mies raivostui. Uudet "säännöt" suhteeseen, poistettiin facebookit ja muutettiin uudelle paikkakunnalle. UUsittiin puhelinnumerot, sähköpostit, kaikki. Vain siksi, ettei kukaan voi lähetellä viestejä. 
Mies oli todella ilkeä, etenkin jos joi. Hän haukkui mut läskiksi (laihdutin 20kg, olin silti läski). Ruma, aknenaama, lehmä, läskiperse, idiotti.. Kaikki muut oli kauniimpia ja parempia.

Molemmat petti suhteessa useita kertoja. Aina palattiin yhteen, koska ajateltiin, että selvitään siitä. Nyt tulee kohta, jossa voisi koko tarinan olevan puppua, mutta se ei ole. Kävin  eräällä keskustelupalstalla kysymässä vastausta kysymykseeni, sen sain ja en mennyt sivulle enää. Mies kuitenkin löysi sivuston sivuhistoriasta. Tiedättekö mitä tänä aamuna tapahtui? Olin yön töissä ja tulin aamulla kotiin. Kaikki miehen tavarat on poissa. Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin. Keittiössä oli lappu, että otti tavarat ja kaiken mistä on maksanut (astioita, ruokaa kaapeista, pyykinpesuaineita...) ja ettei ole tulossa takaisin. Sanoi, että voin mennä takaisin kys. foorumille juttelemaan miesten kanssa. Kyseessä oli tekniikkafoorumi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt siitä näin niin luin, että on tapaamassa jonkun naisen kanssa keskiviikkona. Jotenkin niin tekis mieli vaan lähettää viesti, pyytää anteeks ja pyytää uutta mahdollisuutta.. Ei. Se on vaan tän viinin syytä :/ Pitäs varmaan mennä nukkumaan. Ap

Vierailija
22/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itkettyä melkein koko yö. En saanut unta. Aamulla mies lähetti kymmeniä viestejä, en lukenut koska whatsappissa näkee olenko ollut paikalla. Kai tämä suru on normaalia. Otin ilmoitukset pois päältä joten en tiedä onko lähettänyt lisää viestejä.
Lähetin entiselle parhaalle kaverille viestin eilen illalla, ei vastausta vielä. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu nyt oikeesti. Työkaverilta tuli viesti, että miks hänelle on lähetetty musta puolialastonkuvia! Voinko tehä miehestä rikosilmoituksen? AP

Vierailija
24/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2014 klo 11:10"]

Voi vittu nyt oikeesti. Työkaverilta tuli viesti, että miks hänelle on lähetetty musta puolialastonkuvia! Voinko tehä miehestä rikosilmoituksen? AP

[/quote]

Soita poliisille ja kysy asiasta. En ole mikään asiantuntija mutta kyllähän toisten (alaston)kuvien lähettely sivullisille kiusaamistarkoituksessa TÄYTYY olla rikos!

Vierailija
25/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rohkeasti yhteyttä ystäviisi. Miehesi käytös on ollut todella kauheata. On hyvä ettet enää vastaan mihinkään viesteihin. Paljon voimia ja halauksia.

Vierailija
26/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää!! Soita poliisille! Ihme, että mies edes antoi sinun käydä töissä. Etkä sinä sitä oikeasti kaipaa, sinusta tuntuu nyt, että olet tyhjän päällä ja hävettää, että jätit kaiken muun elämästäsi kamalan miehen vuoksi. Suojele itseäsi ja pysy erossa miehestä. Ajan myötä helpottaa.

Vierailija
27/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt elämä kuntoon. Tutustu itseesi, jotta opit tietämään mitä haluat. Et varmaankaan exän kaltaista tyyppiä. Muuta takaisin sinne mistä lähdit. Ole nyt onnellinen että pääsit eroon.

Vierailija
28/28 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks oot tommonen lammas?

kunnon subi-mamma siis...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan