Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jätti - mun vika

Vierailija
03.09.2014 |

Olin n. 2,5v parisuhteessa mielenterveysongelmaisen alkoholistin kanssa. En tiennyt mielenterveysongelmista ennen kuin oli kulunut noin vuosi. Viinan kanssa oli ylä- ja alamäkiä. Joskus meni todella hyvin, ettei juonut kuukausiin mutta joskus tuli taas viikkojen juomaputkia. 

Aluksi olin vain laastari, koska mies ei ollut päässyt yli eksästään. Kuulemma autoin häntä ja hän pääsi eksänsä yli ja rakastui muhun. Mullakin oli tunteita miestä kohtaan jo aiemmin, mutta en uskaltanut tunnustaa, olinhan vain laastari. Päätimme aloittaa suhteen, joita mulla ei ole ollutkaan aiemmin, lukuunottamatta muutamien viikkojen säätöjä. Mies oli huomioiva ja otti kokemattomuuteni huomioon. 

Ensimmäiset ongelmat alkoivat n. 6kk suhteen alettua. En kuulemma antanut miehelle tarpeeksi huomiota ja seksiä. Myönnän, en tehnyt aloitetta kovinkaan usein. Näihin aikoihin  mulla diagnosoitiin keskivaikea masennus, joten suhteessa oli nyt kaksi masentunutta ihmistä. Mies yritti tappaa itsensä kahdesti, minä "vain" kerran. Riideltiin, sovittiin, riideltiin taas... Lopulta mies petti, koska en antanut hänelle seksiä. Tämän jälkeen aloin huomioimaan miestä enemmän ja suhde pääsi taas jaloilleen. 
Molemmilla oli FB:ssä kavereita, joille pystyi juttelemaan jos siltä tuntui. Mies kuitenkin alkoi tulla liian mustasukkaiseksi enkä saanut keskustella KENENKÄÄN kanssa. Ajattelin, että hyvä on, onhan mulla sentään parisuhde vielä.

Kaverit kuitenkin alko viestittelemään ja kyselemään, että mikä on. Päätinpä sitten "salaa" fbssä vastata parille ystävälle ja siitäkös mies raivostui. Uudet "säännöt" suhteeseen, poistettiin facebookit ja muutettiin uudelle paikkakunnalle. UUsittiin puhelinnumerot, sähköpostit, kaikki. Vain siksi, ettei kukaan voi lähetellä viestejä. 
Mies oli todella ilkeä, etenkin jos joi. Hän haukkui mut läskiksi (laihdutin 20kg, olin silti läski). Ruma, aknenaama, lehmä, läskiperse, idiotti.. Kaikki muut oli kauniimpia ja parempia.

Molemmat petti suhteessa useita kertoja. Aina palattiin yhteen, koska ajateltiin, että selvitään siitä. Nyt tulee kohta, jossa voisi koko tarinan olevan puppua, mutta se ei ole. Kävin  eräällä keskustelupalstalla kysymässä vastausta kysymykseeni, sen sain ja en mennyt sivulle enää. Mies kuitenkin löysi sivuston sivuhistoriasta. Tiedättekö mitä tänä aamuna tapahtui? Olin yön töissä ja tulin aamulla kotiin. Kaikki miehen tavarat on poissa. Ei vastaa puhelimeen tai viesteihin. Keittiössä oli lappu, että otti tavarat ja kaiken mistä on maksanut (astioita, ruokaa kaapeista, pyykinpesuaineita...) ja ettei ole tulossa takaisin. Sanoi, että voin mennä takaisin kys. foorumille juttelemaan miesten kanssa. Kyseessä oli tekniikkafoorumi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, että voit nyt aloittaa oikean elämän.

Vierailija
2/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit noin sairaasta miehestä ja suhteesta eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko oikeasti onnellinen tuossa suhteessa?

Vierailija
4/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sulla kuule kävi todella elämäsi munkki! Lupaathan yrittää kömpiä ylös sieltä likaviemäristä, ja pikkuhiljalleen alkaa opetella kunnioittamaan itseäsi? Et ole ollut pelkästään laastari, vaan juoppohullun tukipilari. Älä hyvä nainen uhraa koko elämääsi!!!

Vierailija
5/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 15:59"]

Olitko oikeasti onnellinen tuossa suhteessa?

[/quote] Jos totta puhutaa, en tiedä. Silloin kun meni hyvin olin hyvinkin onnellinen, mutta silloin kun riideltiin yms. voin pahemmin kuin koskaan. 

En pysty ajattelemaan. En tiedä mitä tehdä. En usko, että kavereitakaan enää mulla on. Siks tulin tänne vuodattamaan. Kävin äsken sähköpostissani, en edes tiedä miksi. Siellä oli kaksi todella ilkeää viestiä mieheltä, jossa hän käskee minun kuolla. En aio tappaa itseäni, siitäkös mies innostuisi :/ Ahdistaa vaan niin vietävästi. AP

Vierailija
6/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi itse pettää useamminkin kuin kerran.

Vierailija
7/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetäpä kavereille tämä keskustelu, jos et muuta keksi. Ehkä ne ymmärtävätkin, ainakin jos osaat sievästi pyytää anteeksi. Ja ole hyvä ja selvitä itsellesi, miksi sinulla on madon omanarvontunto.

Vierailija
8/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kun facebookkiin takasin ja yhteys kavereihin, kerro rehellisesti miten asiat on , ilman sen suurempaa draamaa. Ne jotka on oikeita kavereita ja ystäviä palaa ja uusia tulee.

Tuollainen käytös ei ole ollut tervettä , ei se ettei saa olla ystäviä, eikä se että olet tuollaiseen suostunut.

Tsemppiä uuteen elämään, parempaan sellaiseen.

Vierailija
9/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan sano, että haikailet sitä edelleen????? :(  Nämä kaverit ovat kuin kulkutauti, palaavat aina takaisin. Kyllä sä saat kokea noita adrenaliinipiikkejä ihan kunnollisenkin miehen kianssa, älä sitä murehdi.

Vierailija
10/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:10"]

Älä nyt vaan sano, että haikailet sitä edelleen????? :(  Nämä kaverit ovat kuin kulkutauti, palaavat aina takaisin. Kyllä sä saat kokea noita adrenaliinipiikkejä ihan kunnollisenkin miehen kianssa, älä sitä murehdi.

[/quote] En tiedä haikailenko. Kaipaan, jos totta puhutaan. AP

Vierailija
11/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:10"]

[/quote] En tiedä haikailenko. Kaipaan, jos totta puhutaan. AP

[/quote]

Usko pois, on paljon parempi näin. Jo ihan oman terveytesi kannalta. Tuollainen äijä saisi jo kenet tahansa onnettomaksi, saati sitten ihmisen jolla jo ennestään on masennusta. Nyt keskity vain pitämään itsestäsi huolta ja hoidata masennustasi ja pidä mielesi avoinna ystävien ja muiden tukiverkkojen suhteen. :) Nyt ehkä näyttää synkeältä, mutta edessä siintää kirkas tulevaisuus. :)

Vierailija
12/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haethan nyt apua. Kai sinulla on jokin hoitotaho? Olet masennustaustainen ja itsemurhaakin  yrittänyt, joten tarvitset keskusteluapua ja ehdottomasti apua saada itsesi jaloillesi. Sinun on saatava nyt itsetuntosi kuntoon, jotta et ole ottamassa tätä täysin epävakaata ja itsekeskeistä ihmistä takaisin, kun hän päättää armollisesti saapua. Pärjäät paremmin yksin ja kuten tiedät, löydät myös muita miehiä. Tosin niiden aika ei ole ennen kuin saat tuon itsetuntosi kuntoon. Et tarvitse nyt mitään säätöjä vaan ihan itseesi uppoutumista. Opi pitämään itsestäsi.

Vierailija
13/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli susta mieleen koirani pehmolelu, jota se runkkaa, riepottaa hampaissaan ja heittelee pitkin asuntoa. 

Hanki vähän itsekunnioitusta ennen kuin edes harkitset seuraavaa suhdetta!!!

Vierailija
14/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä että pääsit eroon miehestä! Ja vielä noin helpolla! Tsemppiä, tulet vielä huomaamaan miten hyvä juttu tämä oli.

Vierailija
15/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se jätti myös avaimet? Ettei tunge sisälle takaisin.

Vierailija
16/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että mulla oli huono suhde... Mutta omani ei ollut puoliksikaan yhtä paha kuin sun.
Tunnistan myös tuon "Silloin kun meni hyvin olin hyvinkin onnellinen, mutta silloin kun riideltiin yms. voin pahemmin kuin koskaan." Varsinkin jälkeenpäin ajateltuna voin sanoa, ettei ne hyvät asiat olleet sen paskan arvoisia. Oikeastaan tajusin sen jo silloin, mutta tuntematon pelotti enkä osannut päättää, haluanko erota. Varmaan asiaan vaikutti sekä mulla että sulla se, että kyseessä oli ensimmäinen kunnon suhde. Ei oikein ole vertailukohtaa eikä ole täysin varma siitä, mikä on normaalia.

Vierailija
17/28 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varot sitä miestä. Se on jo eristänyt sinut täysin ystävisäsi ja läheisistäsi ja seuraava siirto oli tuo hylkääminen, jola latistaa lisää sinun itsetuntoasi. Viimeinen niitti on yleensä hengen vieminen, joten karta! Tuota ei ole ollenkaan viisasta ottaa lähimaillekaan! Älä vastaile viesteihinsä tai puheluihinsa. Luo suhdeverkosto ja mene terapeutille kertomaan kaikki kokemuksesi.

Vierailija
18/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa :( Nyt mieheltä on tullut vartin sisään 33 whatsapp viestiä, 67 normaalia viestiä ja 10 puhelua. Tekis niiiin mieli vastata.. Mut en halua. Ap

Vierailija
19/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:25"]

Auttakaa :( Nyt mieheltä on tullut vartin sisään 33 whatsapp viestiä, 67 normaalia viestiä ja 10 puhelua. Tekis niiiin mieli vastata.. Mut en halua. Ap

[/quote] No ei oo kyllä ihan normaalia tuollainen.

Vierailija
20/28 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme