Kuinka paljon aikaa päivässä kauneudenhoitoon?
Siinähän tuo otsikossa jo tuli. Kuinka paljon teillä suunnilleen kuluu päivässä kauneudenhoitoon, jos mukaan lasketaan myös suihkut ja hampaidenpesut?
Laskeskelin, että itselläni menisi suihkuineen, rasvauksineen, meikkauksineen, putsailuineen, sheivailuineen ja nyppimisineen suunnilleen 40-45 minuuttia päivässä. Olen omasta mielestäni aika nopea ja suurpiirteinenkin, joten olin tosi yllättynyt että mulla menee siihen noin paljon aikaa.
Kommentit (8)
Perustelen: 2 minsaa ripsivärin laitto ( en käytä meikkivoidetta) luomiväriä vähän.
Suihkussa käyn ja rasvaan itseäni sen päätteeksi
Aamulla 15 min, suihku, hiusten laitto, ripsari ja tietty pukeudunkin, illalla 5 min, iltapesu, eli 20 minsaa. Tää riittänee kun mieskin kauniiksi kehuu.
10-30min riippuu käynkö saunassa vai vaan suihkussa. Meikkaukseen 2min sillon kun jaksan.
Hampaat aamulla 2 min ripsari aamulla kotona 3 min, suihku, pukeminen, loppu meikkaus 10 min. töissä (kuljen matkan fillarilla)
Auts. Luulin olevani oikeasti nopea, mutta ilmeisesti en olekaan. :)
Eli ap:n ajankäyttö, suunnilleen
-hampaiden pesu ja lankaus aamulla ja illalla yht. 8 min
-kasvojen puhdistaminen ja rasvaus aamulla ja illalla + kulmien siistiminen yht. 5 min
-suihku + sheivaus 5-10 min
-vartalon rasvaaminen 3 min
-meikkaaminen 7 min
-hiusten kuivaaminen + jonkinlainen pikakampaus 10 min
-jalkojen rasvaaminen illalla 2 min
Kummasti noista kertyy.
Miten niin monella menee vain pari minsaa...Itsellä aamuisin hampaidenharjaukset,kasvojen pesu ja rasvaus,meikkaus,hiukset...niihin menee jo 30 min.Illalla meikkien poisto,suihku ja hampaat vie ainakin 15 min.Eli peruspäivänä 45 min ja jos ohjelmassa esim.jalkojdn epilointi,lakkauksia,naamioita tai muita niin niihin menee 30 min-1 h.Jos lähden juhliin ja kunnon laittautuminen hiuslisäkkeiden yms. kera,niin 2 h ei riitä...
10-15 min. Aamulla pikasuihku, nopea meikki ja hampaiden pesu. Tukassa hyvä leikkaus, kuivaa itsekseen. Illalla kasvojen ja hampaiden pesu.
10 min