Tyhmä kaupunkilainen kyselee: jos mökkisaunassa on pesuvati ja siihen otetaan kylmää ja lämmintä vettä ja peseydytään sillä vedellä, NIIN
kuinka hyvin se vati pitää putsata lopuksi? Siihen on kuitenkin valunut sitä pesemisestä tullutta likavettä esim. takapuolesta jne.
Eli kun pesut on tehty, kaadetaan pesuvadista vesi pois, niin riittääkö, että siihen ottaa vähän uutta vettä ja huuhtaisee, vai pitääkö se jotenkin erityisesti pestä, jotta kakkapöpöt yms. ei tartu seuraavalle pesijällä?
Kommentit (57)
Yök ap..... Miten ihmeessä oikein peseydyt? Miten saunassakin voi peseytyä väärin?
Vierailija kirjoitti:
Peseydy hieman rauhallisemmin, jotta vesi ei roisku hanuristasi takaisin vatiin.
D: Mielikuva aloittajasta istumassa pesuvadissa ja vatkaamassa maanisesti levitellen samalla pakaroitaan käsillään.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aikoinaan pihasaunassa saunonut ja pessyt systeemillä "vatiin sekoitetaan saavista kylmää vettä ja padasta kuumaa vettä kauhalla" ja pakko myöntää, että intiimialueen peseminen kauhan avulla on hankalampaa akrobatiaa kuin käsisuihkupidikkeellä.
Ja onhan alapään pesu hygieenisempaakin suihkuttamalla.
Miten niin akrobatiaa? Kyykistyt lattianrajaan lattiakaivon kohdalle ja huitelet kauhasta vettä eteen ja taakse. Ei sitä tarvitse nahkaan kiinni laittaa, vaan kauhan voi pitää kauempana ja liruttaa kauhasta kuin olisi suihkun alla.
Itse en seiso siinä pesuvadissa niin pesuvedet ei mene sinne
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö suihkun putket puhdistaa kakkapöpöistä suihkun jälkee?
Suihkuputkiin ei mene likaista vettä takaisinpäin. Mutta vatiin menee.
Ai.
Mites te muut valmistelette peräsuolenne ennen anaaliseksiä?
En ainakaan kakkaamalla suihkuletkusta sisään.
Jos ette kerro kenellekään, niin minä voin kertoa teille, miten meillä tehdään. Saunavetenä käytetään yksinomaan järvivettä sellaisenaan. Järveen pi''vät veneilijät ja kalat, vesilinnut yms ulostavatkin sinne. Pelloille levitettävistä niin luonnon- kuin kemiallisistakin lannotteista liukenee osa valumavesien mukana tähän saunavetenä käyttämäämme arvokkaaseen nesteeseen. Näin on katajainen kansamme valtaosa tehnyt satoja vuosia. En ole kuullut kenenkään käyttävät sauna-astioitaan välillä kaupungissa huuhdeltavina klooratulla vesijohtovedellä. Järki hoi, äly, älä jätä!
P.S. Sinileväaikana tuomme löylynlyöntiveden kunnan kraanasta!
Vierailija kirjoitti:
Siis siitä vadista otetaan kauhalla vettä ja kaadetaan iholle ja hiuksiin siitä kauhasta. Kauhotaan sitä puhdasta vettä niin kauan kuin riittää. Sinne ei valutella takaisin mitään p*rsevesiä, vaan vesi menee lattialle. Eli ei tarvitse pestä sitä vatia.
En oikeastaan halua tietää miten kuvittelet sen pesun tapahtuvan.
:´´D
Pesemistä tärkeämpää on se astian kuivaaminen. Ei siitä nyt mitään haittaa ole, että mielenrauhasi vuoksi huuhtaset sen vadin, mutta ilmavaan paikkaan kuivumaan nostaminen estää minkään kasvamisen siinä.
Voi että uus avuttomuutta! No sen voi kuumalla vedellä huuhtoa ja ehkä mäntysoopalla pestä .
Kyllä minä ruukaan saunan siivouksen yhteydessä pestä pesuvadit ja saunakiulun ja kauhan ihan pesuaineen kanssa .
Saunomisen jälkeen uuniin puita, niin että sauna kuivuu. Samalla kuolee pahimmat pasiliskot.
Itseasiassa perinteinen kyykkyvatkaus on vastaus ongelmiisi, ei roisku jakkaralla olevan vadin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihka aito kaupunkilainen.... Meillä käytössä kaupunkilais vieraita varten ladattava retkisuihku.
Eipähän mitä.. nostin padasta isompaan astiaan kuuma vettä ja jäähdytin vaan vähän. Pariskunta kävi saunassa ja sanoi että ei voinut suihkua käyttää kun tuli liian kuumaa vettä. Lattialla 80 litr. Kylmä vesi saavi. 😁.
Ja oikeasti mies on kaupungilla insinöörinä.
Jaa, ei mulla ole ikinä ollut vaikeuksia peseytyä pesuvadin ja napon kans. Lapsena meillä oli ulkosauna, kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herraisä nyt taas hysteerikot! Mitenkähän ennenvanhaan pärjättiin,puuhuussi pihan perällä- pahimmat roiskeet pyyhkäistiin sarkahousun sivusaumaan tai hameenhelmaan ja joku sieltäkin jäi henkiin.
Siedätystä vaan,saa allergiatkin kyytiä
Kohtuullinen siedätys on hyvästä, liika ei.
Kyllä itse pesen mökillä alapään ulostamisen jälkeen vedellä. Ei tule puhdasta pyyhkimällä, yhtään sen paremmin kuin kaupungissakaan.
Ukko38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai.
Mites te muut valmistelette peräsuolenne ennen anaaliseksiä?
Myöpä ei olla hoomooja.
Vierailija kirjoitti:
työnnätkö sinä suihkuputkia takapuoleesi. arvaan älykkydestäsi että olet kommunisti.
Vedellä mitä käytät on moni ehtinyt pestä peppunsa vuosi miljoonien aikana. Ties aikaisemminkin jos samat alkuaineet kiertää eri planeetoilla.
Minä olen aina lopuksi pessyt vadin saippualla ja huuhtonut puhtaalla vedellä. T: Toinen tyhmä kaupunkilainen