Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenihousut

Vierailija
03.09.2014 |

Onko kellään kumpaakaan näistä housuista :

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/grunge-tights-aqua-blue

http://www.geevoima.fi/epages/GPL.mobile/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Products/SXDCAPU

Mitä mieltä olette ? Hyvät& huonot puolet ? Onko vyötärön resori kunnollinen (eli kuminauha ei ala rullautua sen sisällä monin kerroin jne) ? :)

TAI mitä mieltä yleensäkkin noista merkeistä ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Better bodisin housuissa on ainakin ihan tooooosi matala vyötärö. Kyykätessä huono, kun valehtelematta persus vilkkuu. Muutenkin vähän ylihintaisen oloiset laatuun nähden. En ostaisi toisia.

Vierailija
2/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noi Six Deucet, en suosittele. On tosi napakat ja hyvät muuten mutta kankaan pinta rikkoontuu pienestäkn raapaisusta! Vähänkin joku karkea kun osuu pintaan niin se nukkaantuu ja nyppyyntyy. Better Bodiesin housuja mulla on useammat, ne on hyvälaatuisia mutta tosiaan matalavyötäröisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran vielä lisään että BB: ssä ainakin mulla tuo etuosan vyötärö on matala, takaa ne nousee kyllä ainakin mulla ihan ylös.

3

Vierailija
4/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Juu kun mä haluan juuri että vyötärön resori on tukeva, eikä hirveän matala. Siksi hankinnassa kalliimmat housut, jos olisivat paremmat, kun nyt muutaman vuoden sisällä ollut kolmet 20-30e housut jotka ratkeilee, venyy ja vyötärön kuminauha rullaantuu resorin sisään niin että painaa. Ap

Vierailija
5/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:18"]

Ap. Juu kun mä haluan juuri että vyötärön resori on tukeva, eikä hirveän matala. Siksi hankinnassa kalliimmat housut, jos olisivat paremmat, kun nyt muutaman vuoden sisällä ollut kolmet 20-30e housut jotka ratkeilee, venyy ja vyötärön kuminauha rullaantuu resorin sisään niin että painaa. Ap

[/quote]

Sitten unohtaisin nuo molemmat. Oletko kokeillut Bia Brazilin housuja? Ne on korkeavyötäröisiä ja ihan hemmetin hyvälaatuisia ja napakoita.

3

Vierailija
6/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six deuceista olenkin kuullut että menee helposti rikki jos esim karhea tanko osuu. Niin ja vielä bia brazileista onko kellään kokemusta ? Ap

Vierailija
7/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis itsellä yhdet Brazilit, ne on varmaan tukevimmat treenitrikoot mitkä mulla on. Niissä on yleensä semmoinen tosi leveä vyötäröresori. On kalliit kanssa mutta laadukkaat.

3

Vierailija
9/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six Deuceja olen nähnyt meidän salilla ja mun mielestä niistä näkyy todella paljon läpi...

Mulla käytössä Nike, Adidas ja Roenisch ja olen ollut todella tyytyväinen.

Vierailija
10/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:26"]Tuolla geevoimassa noita ainakin on http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Categories/Valmistajat/BIA_BRAZIL

3
[/quote]

selasin noi brazilit eikä ollut mitään oikeen mun mieleen :/ kun haluisin jotkut pirteät niinkuin juuri noissa alkuperäisissä linkeissä. Stadiumissa oli joitain saman tapaisia, soc merkkisiä kai. Voisin liikkeessä käydä kokeilemassa (jos niitä löytyy). Ap

Vierailija
11/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on H&M:n treenihousut ja ne kestää, on hyvät jalassa ja edullisetkin. Kesti jopa persmäen rullaluistimilla hajoomatta.

Vierailija
12/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mutta missä tuollaisia käytetään?

Vierailija
13/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:36"]Tyhmä kysymys, mutta missä tuollaisia käytetään?
[/quote]

Salilla. Itse käyttäisin ihan perus kollari housuja, mutta niissä jalat hikoo ja tulee kuuma. Siksi trikoot :) ap

Vierailija
14/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:36"]Mulla on H&M:n treenihousut ja ne kestää, on hyvät jalassa ja edullisetkin. Kesti jopa persmäen rullaluistimilla hajoomatta.
[/quote]

mulla oli h&m housut joista sauma ratkes ja ne löysty :D nyt gina tricotin housut, joissa on just se vyötärön kumppari resorin sisällä ihan rullalla.. rasittavaa. Ja ekana oli jotkut stadiumin halpis soc:it joista näky hiki läpi kun oli ihan norm kangasta. Ap

Vierailija
15/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä saako Suomesta, mutta itse vannon Lulu Lemonin vaatteiden nimeen. Juhani Tammisen sanoin, "Crème de la crème" mitä treenivaatteisiin tulee.

Vierailija
16/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kerran muutamaa eri mallia H&M:n pöksyjä ja niistä näkyi alkkarit läpi todella pahasti! :D Ja ihan sopivan kokoisia kokeilin, olivat jopa hieman löysät...

Vierailija
17/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 13:36"]Tyhmä kysymys, mutta missä tuollaisia käytetään? [/quote] Salilla. Itse käyttäisin ihan perus kollari housuja, mutta niissä jalat hikoo ja tulee kuuma. Siksi trikoot :) ap

[/quote]

Kerran kun vaihdat trikoot jalkaan salitreeniin tai mihin tahansa ryhmäliikuntatunnille et hirveän todennäkösesti vaihda takaisin enää mihinkään muihin vaatteisiin.

Vierailija
18/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Ap

Vierailija
19/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lululemon tai Sweaty Betty. Netistä voi tilata Suomeenkin.

Vierailija
20/22 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 16:38"]Lululemon tai Sweaty Betty. Netistä voi tilata Suomeenkin.
[/quote]

en löytänyt tuoltakaan mitään paljoa mustaa kummempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan