Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierto niin outoa, miten tässä raskaaksi tulee...

Vierailija
03.09.2014 |

Kuukautiset alkoi 1½vkoa sitten vuoto lähes neljä viikkoa oletetun ovulaation jälkeen - mulla monesti vuoto tullut myöhässä viime aikoina. Nyt maanantaina vuodon loputtua ajattelin että alan testailla ovulaatiotestillä hyvissä ajoin milloin seuraava ovulaatio tulee (toiveissa vauva eikä ole tärpännyt, haluaisi päästä selville kierrosta) niin maanantaina aamusta ovulaatiotesti näytti aika vahvaa toista viivaa,, ei kontrolliviivan vahvuista kuitenkaan. Seksiä oli maanantaina-iltana. Tiistaina eikä tänään näyttänytkään mitään. Nyt sitten mulla iho kukkii ja tukala olo, ihan pms-olojen tyylinen olo yhtäkkiä. Meniköhän mulla ovulaatio sitten kuitenkin samoihin aikoihin kun menkkavuoto vielä oli? On kyllä outoa kun ei tiedä enää kierrostaan mitään... milloin se raskaus voi tärpätä:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti 1,5 kk pillereiden lopettamisen jälkeen että kuukautiset palasivat. Kuukautiskierto kesti ensimmäisen kerran jopa 40 päivää. Ovulaatiotuntemukset tulivat viikon myöhässä mitä piti. Seuraavasta kierrosta tikutin koska halusin saada varmuuden että edes ovuloin. Ovulaatio tapahtui tosiaan viikon myöhemmin kuin "pitäisi", tulin raskaaksi samantien ja nyt olen rv 24 :) Tsemppiä!

Vierailija
2/5 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko viime kevään vuoto vähän myöhästeli, monesti ovulaatio tuntui todella tuskaisena, melkein hiki nousi pintaan ja sitten vuoto tuli aina myöhässä. Ja taas oli sama juttu. Nyt en tiedä onko ovulaatio vielä tulossa vai eikö! Niin haluaisi jo tulla raskaaksi, aika vaan menee... Vanhempi lapsi jo 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vast. 2: Harrastitteko seksiä joka päivä silloin ovulaation aikaan vai osaatko arvioida, missä vaiheessa tärppäsi? Kun kontrolliviiva näytti vahvaa, olitteko esim. edellisenä päivänä olleet yhdynnässä vai olitteko silloin?

Vierailija
4/5 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 12:54"]

Vast. 2: Harrastitteko seksiä joka päivä silloin ovulaation aikaan vai osaatko arvioida, missä vaiheessa tärppäsi? Kun kontrolliviiva näytti vahvaa, olitteko esim. edellisenä päivänä olleet yhdynnässä vai olitteko silloin?

[/quote]

Meillä on muutenkin aktiininen seksielämä, jokatoinen- kolmas päivä seksiä normaalistikkin. Tikutin lähinnä sen vuoksi että halusin selvyyden onko tuntemukseni oikein, ovuloinko tosiaan viikon myöhässä. Seksiä oli heti kun ovistikku näytti voimistuvaa viivaa. Seuraavana päivänä ovistikku näytti plussaa ja seksiä oli muistaakseni sekä aamulla että illalla. Vielä 3 seuraavaakin päivää oli seksiä. Tiesin tulleeni heti raskaaksi koska kuume nousi, ovulaatioireet jatkuivat (rintojen arkuus ja turvotus joka menee oviksen jälkeen normaalisti ohi) ja ennen raskaustestin tekoa kokeilin ensin ovistestillä mikä näytti räikeää ovisplussaa vaikka oulaatio oli tapahtunut jo aiemmin.

Uskoisin, että kannattaa sitä seksiä olla jo aiemminkin ennen ovulaatiota, siittiöt pysyvät jemmassa ja ovat valmiita samantien hedelmöittämään kun munasolu irtoaa.

Vierailija
5/5 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä onkin, aina vaan kun mies kotona.. tekee työmatkoja ja siksikin tää niin hankalaa. Nyt vaan toivon, että ovulaatio tulisi vielä tässä kuussa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi