Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanutkaan työtä joka melkeen luvattiin

Vierailija
14.08.2021 |

Olipas iso pettymys kun paikka joka käytänössä luvattiin minulle niin menikin jollekkin toiselle.

No, siinpä olkoon, ehkä hyvä sitten näin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta parempi, että asia selvisi. Saitko selitystä, mikset saanut?

Vierailija
2/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi nuorempana niin, että olin käynyt haastattelussa ja kun sieltä ei kuulunut mitään, jatkoin työttömyyspapereiden täyttämistä. Työkkäristä sitten kyselivät perääni että mikä on homman nimi. Kerroin että kävin haastattelussa, eikä kuulunut mitään. Työkkäristä sanoivat työnantaja oli ilmoittanut että valitsivat minut. Noh, ei se työnantaja muistanut kertoa siitä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se toinen tyyppi osannut kirjoittaa?

Vierailija
4/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin että olisin päässyt palkkatuettuun työhön, menin työpaikalle sovittuna aloitusaikana mutta työnantaja sanoi että palkkatukihakemukset eivät vielä olleet menneet läpi, ilmoittavat kun työt sitten alkavat. Kuukauden odottelin, mitään ei kuulunut, jälkeenpäin kuulin että palkkatukea ei tullut koska yritys oli jättänyt veroja maksamatta.

Vierailija
5/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeen melekeen.

Vierailija
6/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi touhua nykyään, moni lupaa haastattelussa melkeen kättelyssä työpaikan mutta totuus on aivan jotain muuta.

Vierailija
7/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parempi niin. Mitä teet työnantajalla joka ei lupauksia pidä, asiat tapahtuu syystä.

Vierailija
8/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää haastatteluissa se, että kun työnantaja jotain kysyy haastattelussa ja siihen vastaa niin silti työnantaja kysyy uudestaan samaa kysymystä... ihan niinkuin odottaisi vielä jotain muuta / toisenlaista vastausta.  Eikö haastattelussa nimenomaan ole tarkoitus vastata sillä tavalla niinkuin itse ajattelee, kun sillähän sitä mitataan, että onko työhön. Ihme jankutusta.

Vierailija
9/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole varmaa, ennen kuin asiasta ilmoitetaan. Älä huoli, parempi paikka odottelee sinua jossain tulevaisuudessa. Voihan olla, että tuo paikka ei ollutkaan niin hyvä miltä vaikutti.

Ja ta:n moka lupailla jotain ennen kuin on varmaa. Yleensä valitsemassa on useampi pomoihminen ja HR. Joku on päättänyt toisin ja sillä joka lupaili on käynyt moka. Kertoo jotain johtamisesta ja viestinnän laadusta, joten ehkä hyvä näin?

Vierailija
10/10 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et menettänyt mitään, nykyään jokainen työ on huono, ja johtaminen surkeeta. Itse suosin vain määräaikaisia niin pääsee niistä joskus eroonkin. En kestä hankalia esimiehiä ja niiden kiukuttelua.