Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa joka ei ymmärrä vuorotteluvapaalle jäämistä?!?

Vierailija
03.09.2014 |

En ymmärrä mikä into terveillä nuorilla (noin 30-45v) on jäädä vuorotteluvapaalle. Ok saa tehdä vähän aikaa mitä haluaa, mutta eikös elämään kuulu työssäkäynti ja muu arkinen aherrus.  Oon kyllä ihan kuutamolla, kun työpaikassani on ollut jo 5 vapaalla eikä olla edes iso työyhteisö. Oon kohta ainoa, joka ei "halua" olla kotona ja nauttia elämästä. Onkohan muita, jotka ei kaipaa ylimääräiselle vapaalle?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/42 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuorotteluvapaan maksaa veronmaksaja, ei ne rahat taivaasta tule.

Jos niin jotain vapaata haluaa niin voi ottaa lopputilin ja hake avuoden päästä uudelleen hommiin; kyllähän pätevät takaisin töihin otetaan riemusta kiljuen.

En ymmärrä myöskään; vapaalla ei pidä maksaa jeniäkään rahaa tällaisille ja työsuhde poikki."

Vuorotteluvapaalla maksajana ei ole työnantaja, eikä muutkaan veronmaksajat, vaan se maksaa itse itsensä.

Vuorotteluvapaan työntekijän tilalle palkataan työtön henkilö, joka mahdollisesti olisi jopa syrjäytymässä tai putoamassa työelämästä ja näin tuetaan työttömän ammattitaidoa ja osaamista tulevaisuuteen.

Vuorotteluvapaan ansiosta voi jopa tulla veronmaksajille säästöä, koska vuorotteluvapaan korvaus on pienempi kuin palkatun työttömän  työttömyyskorvaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla