Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotetaanko teidän 12-15v koronaa vastaan

Vierailija
14.08.2021 |

Täällä ollaan vähän kahden vaiheilla, kummin tehdään.
Kummassakin on puolensa, rokotteessa, ja sen ottamatta jättämisessä. Lapsen/nuoren kohdalla.

Kommentit (900)

Vierailija
801/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen rokotusta kannattaa kuunnella ensin tämä:

Suurin osa rokotetuista kuolee 3 vuodessa

Kanadalainen lääkäri Charles Hoffe kertoo tällä tekstittämällämme videolla 6.7.2021 todella hälyttävistä havainnoista potilaidensa osalta siitä, miten mRNA-rokotteet tukkivat heidän verisuonia niin, että siitä aiheutuu heille keuhkovaltimoiden hypertensio. Lääkäri Hoffe arvioi tästä syystä suurimman osan rokotetuista kuolevan 3 vuoden sisällä. Hän tutki omia potilaitaan D-dimeeritestillä ja havaitsi 62%:lla rokotetuista löytyvän todisteita mikroskooppisista verihyytymistä.

Hän on vain yksi kymmenistä tuhansista lääkäreistä ympäri maailmaa jotka varoittavat näistä pistoksista.

https://is.gd/O9zBlT

Kaikki jolla on kotona tulostin, tehkää A4:lle muutama printti tästä ja jakakaa kaikkien lähialueenne lapsiperheiden postilaatikkoon/luukkuun, niin että kaikilla olisi ainakin mahdollisuus miettiä mitä päättävät rokotuksen suhteen. Iltasanomissa juuri suomalaislääkäri kertoi, että lapset harvoin sairastuvat koronaan, ja jos sairastuvat niin saavat lieviä oireita. 99,98% alle 70-vuotiaista selviää, ja sitä  vanhemmistakin yli 99%. Koronaan kuolleiden mediaani-ikä n 83 v. ja heillä on kaikilla ollut vähintään yksi vakava perussairaus ja huono yleiskunto. Tämän takia ei kannata riskeerata. Rokotukset aiheuttavat lapsille pahemmat vauriot kuin aikuisille, tämä on tutkimuksissa jo todettu.

Lisäksi jätetään huomiotta, että nuoremmista sairastuneista suurin osa on ylipainoisia, joka on todellinen vaaratekijä insuliiniresinstensseineen.

Tuskin tuo viisi vuotias oli ylipainonen.

Vierailija
802/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden vastustajat pyrkivät estämään ja viivyttämään rokotteiden ottamista täysin absurdin ja kuvitellun uhan varjolla, "koska ehkä joskus tulevaisuudessa saattaa mahdollisesti olla vähäinen mahdollisuus, että..."

Rokote on hyvin tunnettu ja sen vaikutusteho on nopea.

Korona alkaa myös olla hyvin tunnettu, ja sillä on lukuisia vaikeita, tuhoisia ja pitkäaikaisia vaikutuksia.

Eiköhän syyt ole jo käsitelty tässäkin keskustelussa moneen kertaan. Itse pidän mahdollisena, että rokote on ihan ok ja pidän mahdollisena, että rokottamattomuus on ok. Eli en voi olla satavarma kummastakaan, eikä mielestäni kenenkään tulisi olla.

Kallistuin itse rokottamattomuuteen todennäköisyyksien valossa, mutta jokainen päättää itse ja se on täysin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomuudessa on sekin hyvä puoli, että jos nyt muuttaisikin mielensä, niin ovi liittyä joukkoon harmaaseen. Rokotettu ei voi enää peruuttaa rokotusta.

No nyt tähän joku keittiötiedemies keksii, että sitten se on myöhäistä, kun korona iskee. No ei ole. Katsotaan tilastoja ja seurataan tilannetta.

Vierailija
804/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden vastustajat pyrkivät estämään ja viivyttämään rokotteiden ottamista täysin absurdin ja kuvitellun uhan varjolla, "koska ehkä joskus tulevaisuudessa saattaa mahdollisesti olla vähäinen mahdollisuus, että..."

Korona alkaa myös olla hyvin tunnettu, ja sillä on lukuisia vaikeita, tuhoisia ja pitkäaikaisia vaikutuksia.

Eiköhän syyt ole jo käsitelty tässäkin keskustelussa moneen kertaan. Itse pidän mahdollisena, että rokote on ihan ok ja pidän mahdollisena, että rokottamattomuus on ok. Eli en voi olla satavarma kummastakaan, eikä mielestäni kenenkään tulisi olla.

Kallistuin itse rokottamattomuuteen todennäköisyyksien valossa, mutta jokainen päättää itse ja se on täysin ok.

Jos se koskisi vain itseä, olisi ok, että kukin päättää, mitä sattuu. Mutta kun päätös vaikuttaa muihinkin. Rokottamattomat joutuvat rokotettuja useammin sairaalahoitoon, ja jonkun muun hoitoa lykätään siksi. Rokottamattomien takia yhteiskunnassa pidetään rajoituksia ja sulkuja, jotka ainakin vielä koskevat kaikkia. Rokottamattomien sairaspäivärahat maksetaan yhteisistä rahoista.

Vierailija
805/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomuudessa on sekin hyvä puoli, että jos nyt muuttaisikin mielensä, niin ovi liittyä joukkoon harmaaseen. Rokotettu ei voi enää peruuttaa rokotusta.

No nyt tähän joku keittiötiedemies keksii, että sitten se on myöhäistä, kun korona iskee. No ei ole. Katsotaan tilastoja ja seurataan tilannetta.

Kaikki koululaiset sairastuvat kahden kuukauden sisällä koronaan, jos viruksen annetaan levitä kouluissa ilman rajoituksia (maskit, tuuletus, ilmanpuhdistimet, ruokailu ulkona jne.). Ei voi kauan miettiä, ottaako koronan vastaan rokotesuojan kanssa vai ilman sitä.

Vierailija
806/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se koskisi vain itseä, olisi ok, että kukin päättää, mitä sattuu. Mutta kun päätös vaikuttaa muihinkin. Rokottamattomat joutuvat rokotettuja useammin sairaalahoitoon, ja jonkun muun hoitoa lykätään siksi. Rokottamattomien takia yhteiskunnassa pidetään rajoituksia ja sulkuja, jotka ainakin vielä koskevat kaikkia. Rokottamattomien sairaspäivärahat maksetaan yhteisistä rahoista.

Kohtahan tossa on jo 70% rokotettuja kahteen kertaan. Lapset ei joudu sairaalaan ja lopuistakin valtaosa menee kotihoidolla, joten mikä ongelma? Miksi Israelissa porukkaa sairaalassa, vaikka kaikki alkaa olla rokotettuja? Joku tässä yhtälössä ei nyt täsmää, ja aivan turha yrittää kaataa vastuuta rokottamattomien niskaan, vaikka se syntipukki onkin niin mukava jostain aina löytää.

Vierailija
807/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktan tarkistus syncytin-proteiinista ja hedelmättömyydestä by Reuters:

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN2A42…

Vierailija
808/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan tossa on jo 70% rokotettuja kahteen kertaan. Lapset ei joudu sairaalaan ja lopuistakin valtaosa menee kotihoidolla, joten mikä ongelma? Miksi Israelissa porukkaa sairaalassa, vaikka kaikki alkaa olla rokotettuja? Joku tässä yhtälössä ei nyt täsmää, ja aivan turha yrittää kaataa vastuuta rokottamattomien niskaan, vaikka se syntipukki onkin niin mukava jostain aina löytää.

Teille ei koulussa opetettu OIKEASTI prosenttilaskua, niin että ymmärtäisit, miksi maassa, jossa suurin osa väestöstä on rokotettu, myös läpilyöntitartuntojen osuus joukosta on suuri... Miten tyhmiä ihmiset ovat!

Jos maassa olisi rokotettu koko väestö, ihan kaikki, silloin sairastuneiden osuus rokotetuista olisi 100 %.

Kai sen tyhmäkin tajuaa. Pitäisi tajuta.

Vierailija
809/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoidon tarve on kasvussa. Se nousee suhteessa tartuntoihin. Rokottamattomia on edelleen pari miljoonaa. Siitä tulee mojovat tehohoitoluvut, nyt kun tartunnat kasvavat tätä tahtia.

Vierailija
810/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme erikoisia aikoja. Mitä väliä sillä on muille, kenenkä lapset ovat rokotettuja, tahi onko itse rokotettu? Jos rokote kerran suojaa vakavalta tautimuodolta, niin eikö maalaisjärjen mukaan olisi kohtuullista olla haukkumatta rokottamattomia? Jospa vain rakastettaisiin niitä lähimmäisiä ja toisiamme niinkuin ennenkin, eikä pidettäisi ketään uhkana toisillemme? Tauteja tulee ja menee, oma suhtautumisemme lienee tärkeintä kaine? Ajatus vain, jonka jakaa halusin tänne. Jaksakaa älkääkä peljätkö turhia. Olkaa rohkeita rakkaat kansalaiset :)

En ymmärrä miksi osa ihmisistä ei ymmärrä, että rokotteet vähentävät myös todennäköisyyttä, että ihminen levittää tautia eteenpäin. Siksi se rokottautuminen on tärkeää myös yhteiskunnallisesti.

Vierailija
811/900 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teille ei koulussa opetettu OIKEASTI prosenttilaskua, niin että ymmärtäisit, miksi maassa, jossa suurin osa väestöstä on rokotettu, myös läpilyöntitartuntojen osuus joukosta on suuri... Miten tyhmiä ihmiset ovat!

Jos maassa olisi rokotettu koko väestö, ihan kaikki, silloin sairastuneiden osuus rokotetuista olisi 100 %.

Kai sen tyhmäkin tajuaa. Pitäisi tajuta.

Kivasti taas hyökkäät. Ei ole opetettu mitään ja tyhmiä ollaan jne jne.

Jos puolet sairaalahoidossa on silti rokotettuja, niin kyllä se vahvasti näyttää siltä, ettei tällä rokotuksella tautia estetä, eikä vältetä sairaaloiden kuormitusta. Tokihan tässä on jo "heikoimmat" tippuneet muutenkin pois puolentoista vuoden aikana, niin se luonnollisesti vähentää sairaalaan joutujia.

Vierailija
812/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan huvittavaa tämä keskustelu, mutta myös huolestuttavaa.

Anonyymina levitetään ties mitä kauhutarinoita kumminkaimoista tai miten muka teholla/sairaalassa jo nyt rokotettuja lapsia.

Tuolla "kriittisten" fb-ssäkin käsketään olemaan käyttämättä maskia ja menemästä testeihin.. Siis kyllä, siellä käsketään olla käymättä testeissä. Ja niin montaa suoraa valetta levitetään, että järkyttää.

Kehoittaisin kyllä kaikkia olemaan erittäin skeptinen kaikkeen tietoon mitä Somessa leviää.

Itse olen rokotettu, enkä toivo kenenkään - rokotettujen/rokottamattomien, kärsivän tai sairastuvan mihinkään.

Kaikenlainen (molemminpuolinen valehtelu/kiihkoilu pitäisi lopettaa).

Vierailija
813/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistumalla rokotetutkimukseen voi saada pfizerin rokotteen jo 6kk-4v lapselle. Kuka aikoo osallistua? Haku on päällä nyt.

Vierailija
815/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoidon tarve on kasvussa. Se nousee suhteessa tartuntoihin. Rokottamattomia on edelleen pari miljoonaa. Siitä tulee mojovat tehohoitoluvut, nyt kun tartunnat kasvavat tätä tahtia.

Miten niin kasvussa? Vähemmän koko ajan sakkia sairaalassa. Delta hiipuu. Seuraava mutaatio voi tietysti olla jo nurkan takana. Sitten harkitsen rokotetta jos näyttää pahalta, että perusterveetkin (ja normaalipainoiset) sankoin joukoin joutuvat teholle.

Vierailija
816/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa!!

Onko toi tosi toi hoitajan viesti Marinille? Miks tollasta saa julkasta sairaanhoitaja ja pelotella.

potkut sietää saada jos ei tosi juttu

Eipä löydy tuota nimeä julkiterhikistä..

Joku voisi selittää miksi, jos kerta totta ja sh.

Vierailija
817/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kasvussa? Vähemmän koko ajan sakkia sairaalassa. Delta hiipuu. Seuraava mutaatio voi tietysti olla jo nurkan takana. Sitten harkitsen rokotetta jos näyttää pahalta, että perusterveetkin (ja normaalipainoiset) sankoin joukoin joutuvat teholle.

Gamma on jo Amerikassa ja teho-osastot ovat ruuhkautuneet. Rokote ei myöskään ala vaikuttamaan heti kun se on otettu.

Vierailija
818/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tehtäväni vanhempana ei ole suojella koko Suomen kansaa rokottomalla lapseni koronaa vastaan. Minun tehtäväni vanhempana on ajatella pelkästään lapseni terveyttä ja etua. Ja koska koronaan ei ole yhtään lasta Suomessa kuollut, eikä lähipiirissäni koronan sairastaneet lapset ole saaneet itse taudista kovinkaan vakavia  oireita, näen tässä valossa rokotteen riskit suurempana kuin itse taudin. Siis lasten kohdalla. Voihan se jonkin mielestä olla itsekästä ajattelua, mutta minun tehtäväni ei edelleenkään ole ajatella koko kansan terveyttä. Ainoastaan lapseni. Ja siinä vaiheessa kun tulee joku äärimmäisen vaarallinen ja tappava zelta-muunnos, voin harkita lapseni rokottamista uudelleen.

Vierailija
819/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte vastuulliset aikuiset sysata paatoksen lapsen harteille. Eihan 12 eika 15 vuotias voi tietaa omaa parastaan kun ei sita tieda moni aikuinenkaan. Eika noin pienilla ole viela tarvittavaa kykya etsia ja kasitella tietoa.

Valtamediassa on jarkyttava sensuuri paalla.

Kaikki negatiivinen piiloitetaan ja pelkastaan pelotellaan ja vedotaan tunteisiin.

Eniten minua pelottaa se etta joku piikittaa lastani kysymatta lupaa. Edes lapselta.

Kuinka voitte olla noin ignorantteja sita faktaa kohtaan, etta se on geeniterapia jota ei ole koskaan kokeilu aikaisemmin ja viela kokeiluvaiheessa.

Mita ne hyvinvoivat miljoonat merkkaa jos se toinen miljoona sivuoireineen on vaiennettu?

Vierailija
820/900 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti kertoa, joka ei halua rokottaa lapsiaan tai ei ota itse rokotetta, miten tämä koronapandemia pitäisi hoitaa.

Nyt Suomeen on leviämässä uusi koronavariatti Gamma joka on paljon vaarallisempi ja tarttuvampi kuin aikaisemmat delta-, eng.virukset jne. myös lapsille ja vaikka lapset selviäisivät, niin jokatapauksessa tartuttavat sitä aikuisiin.

Mitä itse tekisitte viranomaisena ja päättäjänä?

Ihan konkreettisia ideoita, jotta päästään normaaliin tilaan. Tämä ei voi kuitenkaan jatkua loputtomiin ja pitää yhteiskuntaa suljettuna, sillä Suomesta loppuu niin valtiolta kuin yksityiseltä, kun työtyömyys ja lomautusluvut ovat korkeat.

Jostakin syystä, kukaan rokotevastainen ei ole tuonut kommentissaan mitään vaihtoehtoa rokotteelle, miten korona saadaan kuriin ja terv.hoito pääsisi hoitamaan ei-kiireellisiä potilaitaan ja lomautetut ihmiset pääsisi töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän