Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö..keskustelunne esim. chigaco-iidasta saa mut voimaan pahoin:(

Vierailija
03.09.2014 |

Koska ihan oikeesti, jos te jostakin ihmisestä, jota ette itse edes tunne, puhutte noin halveeraavaan sävyyn, ruoditte ulkonäön, niissä ihan kivoissakin kuvissa näytetään "vitun valaalta ja kivat noi kulmakarvat", niin se saa musta itsestäni, kauniista, mutta vielä melko heikkoitsetuntoisesta 18v naisenalusta, tuntumaan henkisesti pahalta. Siltä että ehkä monet monet ihmiset kaduillakin esim. mun ohi kulkiessa ajattelevat että hyi mitkä hiukset ja iu mikä naama..

Ja kun tää sama toistuu joka paikassa. Jopa mun äiti on jo pitkään puhunut mulle sävyyn "tuo vanha kurttu akka" (puhutaan siis esim.40v naisesta) ja muutenkin äitini myös tuntuu kertovan niitä ihmisten "pahoja" puolia mulle, ikäänkuin vitsinä/heittona, mutta musta se kuulostaa aivan paskanpuhumiselle.

Kaveripiirit. Koulussa uudet opiskelija tulleet alemmalle vuosikurssille, välittömästi alkaa se ruotiminen. Hyi mitkä vaatteet. Toi muija näyttää ihan miehelle. Toi tyttö on oksettava. Istu siinä sitten itse hiljaa miettien, että ajatteleekohan noi salaa samanlailla mustakin.

Huh. sain avauduttua. Tää asia oikeesti huolestuttaa mua, kuinka sairas tästä maailmasta on tullut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi, en ymmärrä miksi teksti tuli pötkössä? Jaoin sen kirjoittaessani neljään osaan

Vierailija
2/2 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä, siis chicago*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi