Miksi mies tärisee suudellessa? (eritoten miehet, vastatkaa)
Otsikossakin kysymys. Eli uusi suhde, ja mies tärisi fyysisesti kauttaaltaan kuin haavanlehti kun veti minut itseään vasten ja suudeltiin. En muista että aiemmissa suhteissa ois koko mies noin tärissyt, käsien vapinaa ja kämmenten hikoilua olen kyllä huomannut kun on kovasti jännittänyt.
Tämä uusi kauttaaltaan tärisevä mies on jo nelikymppinen, ei siis mikään kokematon poikanen enää... Mistä mahtaa johtua moinen? Voiko tuollaisesta reaktiosta päätellä jotain miehen tunteista tai kiinnostuksesta mua kohtaan? Onko kellään omakohtaista kokemusta?
N30+
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 23:54"]
Tärisin joskus kun kiihotuin sanoista. Sitä ennen minulla oli nautinnollista koristelua vatsassa, joskus ikävuosina 21-22. Nykyään ei taida olla kumpaakaan noista.
-Mies 29v-
[/quote]Koristelua vatsassa? Olit niellyt joulupalloja?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:48"]
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:36"]Vähän menis halut! :/ Tulee sellanen hikinen runkkari mieleen... "saan naista, saan naista" -tärinöissä. [/quote] hyi älä viiti. Joku hikine runkkari mikä vaa suurimman osan elämästä haaveillu naisesta. Halut menis.
[/quote]
Tää on niin av:ta, niin av:ta! :D Mua syvästi huvittaa nämä ylläolevat etenkin, kun jos te näkisitte tämän miehen niin ois takuuvarmasti aivan eri ääni kellossa. Miettisitte päänne puhki, että minkä näköinen tai millainen mä olen, kun sellainen mies mun läsnäollessa tärisee ja miten hitossa mä saan sellaista siinä miehessä aikaan. Mutta jatkakaa toki, saanpahan hyvät naurut noiden teidän juttujen johdosta! :)
.ap
[/quote]
No itserakas ainakin olet.
[/quote]
Ja kah, kun itsestäni en ole puhunut mitään. En tiennytkään että on itserakkautta väittää, että mies jota tapailen on kaikkea muuta kuin hikinen runkkari joka ei muualta naista saa? Tiedän kyllä että av:n henki on sellainen, että dissataan kaikki, kaikkia ja kaikkea, mutta älä oikeasti viitsi provoilla siellä enää enempää. :)
-ap
[/quote]
"Miettisitte päänne puhki, että ...
[/quote]
Iltaa vaan sinne Porvooseen, kertaalleen vielä väännän tämän ratakiskosta ja sitten provoilijat provotkoon keskenään. :) En sanonut millainen olen, vaan totesin millaista menoa av:lla useimmiten on: Av-totuuksien mukaan peräkammarin pertsa takahikiltä ei saa naista kuin harvoin ja silloinkin vain säälistä, tavikset sopivat yhteen vain toisten tavisten kanssa, ja todella hyvännäköiset, mukavat ja menestyvät miehet kulkevat vain missien, mallien, tai fitness-kaunottarien seurassa. Ei ole kauaakaan, kun täällä keskusteltiin "epäsuhtaisisita" pareista.
Saatan olla tavis, kaunotar tai räkälän seinäruusu, sillä ei todellakaan ole tipan tippaa väliä. Vain sillä on tässä keskustelussa väliä, ettei tämä mies ole vähääkään sellainen, jolla voisi olla ongelmia löytää naista itselleen. Ystävättärenikin menivät kerrankin hiljaisiksi ja olivat pudottaa silmät päästään.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:14"]
En ole ikinä törmännyt moiseen enkä ole kuullutkaan. Taitaa jännittää pahemman puoleisesti. Estoisuutta? Se on sitten ikävää, siitä on vaikea vapauttaa miestä. Jos mies on estoinen, minä ainakin tunnen itseni rumaksi ja epähaluttavaksi. Ja yleensähän silloin miehellä on toinen nainen mielessä. Ei ole täysillä mukana.
[/quote]
Estoinen? Ei todellakaan. Onneksi. Mä en jaksa alkaa enää yhdenkään miehen korjaussarjaksi. Jos ois joku toinen nainen joko kuvioissa tai mielessä, niin se ois varmasti jo tullut puheeksi tähän mennessä, jos ei suoraan niin rivien välistä. Mulle käy liiankin usein niin, että ventovieraatkin miehet avautuvat (ikäänkuin tahtomattaan) asioista, joista eivät useinkaan paljoa puhu, eli saan esimerkiksi taksin tilattuani matkan aikana kuunnella ventovieraan taksikuskin avautumista rankasta avioerosta ja sen jälkeisestä ryyppyputkesta ja loputtomasta itkusta ja yksinäisyydestä. Lukemattomat ovat myös ne ensimmäiset treffit, kun mies on purkanut sydäntään siitä miten eksä petti tai jätti, tai lapsi sairastui, tai ystävä kuoli. Siispä jos ja kun mies ei kuukauden tutustumisen jälkeenkään ole puhunut kenestäkään tietystä eksästä, traumoista, mielenterveysongelmista tai vankilatuomioista, se on hyvä merkki.
Minua muuten ärsyttää tuo jos aloittaja hermostuu kommenteista ja alkaa itse heittelemään muita keskustelijoita dissaavia kommentteja. Se on ihan turhaa. Pitää kestää muitakin näkemyksiä kuin ikioma jos kerran tulee keskustelupalstalle.
[/quote]
Ei pidä ottaa niin vakavasti kaikkea, että heti kolisee ja alkaa ärsyttää. Dissasin av:ta yleensä av-totuuksineen, en muita keskustelijoita. Jos mä sanon, että mies kyllä saisi loveta sängynpäätyään minkä ehtisi jos niin haluaisi, niin se nyt on ikävä kyllä vaan otettava todesta, koska kukaan muu täällä ei tiedä millainen mies on kyseessä, eikä tähän mieheen kohdistuva aivan turha haukkuminen ja kyseenalaistaminen vie keskustelua yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:19"]
Ahdistustahan se on. Jännittää tai on neuroottinen. Seksuaalisen väkivallan uhreilla voi olla tuollaista lähisuhteissa tapahtuneen jälkeen, keho muistaa. Ehkä tätä miestä on jollakin tavalla rikottu. Voi olla myös neuroottista, hermostunutta reakointia, joka toivottavasti tasaantuu luottamuksen ja läheisyyden myötä. Tai voisi olla jonkinlainen muu syy.
[/quote]
Jos tämä mies ihan vain pelkästään jännittää niin hirveästi mun seurassa, niin voi herrajumala... En mä sentään mikään scarlettjohansson ole vaikka millaisten lasien läpi katsoisi. Harvinaisen täysjärkiseltä ja selväpäiseltä tämä mies vaikuttaa, menneisyyttä toki nelikymppisellä on niin paljon että varmasti on asioita joista en tiedä mitään, mutta tuskin siellä mitään niin synkkää on kuin lapsena koettu hyväksikäyttö tai väkivalta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:26"]
Kahvikuppineuroosi/sosiaalisten tilanteiden pelko/jännitys? Koita tehä sen olo vaan mahdollisimman rennoksi, älä mainitse välttämättä tärinästä, eiköhän se katoa:)
[/quote]
Ei se häiritse mua, todellakin ihan yhdentekevää vaikka leijuisi ilmassa ja tanssisi ripaskaa mua suudellessaan, siispä en koe, että siitä tarvitsisi keskustella. En varmasti sano mitään ellei mies itse ota asiaa puheeksi. Mies on hyvin sujuvasanainen ja itsevarma sosiaalisissa tilanteissa noin yleensä, tärisi siis vain mua suudellessaan.
Koska mies ei ole epävarman oloinen tai itsetunnoltaan hauras noin yleensä, niin en oikein tiedä pitäisikö mun jollain tavalla rohkaista miestä kehumalla häntä, vai antaako vain ajan kulua ja luottamuksen rakentua omalla painollaan..?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:38"]
Tai sit voi olla jotku viekkarit? Käyttääkö huumeita/alkoa runsaasti?
[/quote]
Ei todellakaan, huumeisiin ei meistä kumpikaan koske lainkaan, ja alkoholiakin otetaan vain juhlapäivinä ja silloinkin ilman humalahakuisuutta, jos otetaan ollenkaan silloinkaan. En ole koskaan vieroitusoireita kokenut enkä nähnyt toisellakaan, mutta käsitykseni mukaan ois aika erikoiset viekkarit jos ne ilmenisivät vain silloin, kun mies suutelee naista. Ollaan kuitenkin vietetty tuntikausia kerrallaan yhdessä ja muutoin pidetty yhteyttä puhelimitse, molemmat aina selvinpäin.
/*av ei näköjään osaa lainata samaan viestiin useampaa kirjoittajaa, sori sekavuus*/
Minua muuten ärsyttää tuo jos aloittaja hermostuu kommenteista ja alkaa itse heittelemään muita keskustelijoita dissaavia kommentteja. Se on ihan turhaa. Pitää kestää muitakin näkemyksiä kuin ikioma jos kerran tulee keskustelupalstalle.
[/quote]
Ei pidä ottaa niin vakavasti kaikkea, että heti kolisee ja alkaa ärsyttää. Dissasin av:ta yleensä av-totuuksineen, en muita keskustelijoita. Jos mä sanon, että mies kyllä saisi loveta sängynpäätyään minkä ehtisi jos niin haluaisi, niin se nyt on ikävä kyllä vaan otettava todesta, koska kukaan muu täällä ei tiedä millainen mies on kyseessä, eikä tähän mieheen kohdistuva aivan turha haukkuminen ja kyseenalaistaminen vie keskustelua yhtään mihinkään.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:19"]
Ahdistustahan se on. Jännittää tai on neuroottinen. Seksuaalisen väkivallan uhreilla voi olla tuollaista lähisuhteissa tapahtuneen jälkeen, keho muistaa. Ehkä tätä miestä on jollakin tavalla rikottu. Voi olla myös neuroottista, hermostunutta reakointia, joka toivottavasti tasaantuu luottamuksen ja läheisyyden myötä. Tai voisi olla jonkinlainen muu syy.
[/quote]
Jos tämä mies ihan vain pelkästään jännittää niin hirveästi mun seurassa, niin voi herrajumala... En mä sentään mikään scarlettjohansson ole vaikka millaisten lasien läpi katsoisi. Harvinaisen täysjärkiseltä ja selväpäiseltä tämä mies vaikuttaa, menneisyyttä toki nelikymppisellä on niin paljon että varmasti on asioita joista en tiedä mitään, mutta tuskin siellä mitään niin synkkää on kuin lapsena koettu hyväksikäyttö tai väkivalta.
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:26"]
Kahvikuppineuroosi/sosiaalisten tilanteiden pelko/jännitys? Koita tehä sen olo vaan mahdollisimman rennoksi, älä mainitse välttämättä tärinästä, eiköhän se katoa:)
[/quote]
Ei se häiritse mua, todellakin ihan yhdentekevää vaikka leijuisi ilmassa ja tanssisi ripaskaa mua suudellessaan, siispä en koe, että siitä tarvitsisi keskustella. En varmasti sano mitään ellei mies itse ota asiaa puheeksi. Mies on hyvin sujuvasanainen ja itsevarma sosiaalisissa tilanteissa noin yleensä, tärisi siis vain mua suudellessaan.
Koska mies ei ole epävarman oloinen tai itsetunnoltaan hauras noin yleensä, niin en oikein tiedä pitäisikö mun jollain tavalla rohkaista miestä kehumalla häntä, vai antaako vain ajan kulua ja luottamuksen rakentua omalla painollaan..?
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 18:38"]
[/quote]
Ei todellakaan, huumeisiin ei meistä kumpikaan koske lainkaan, ja alkoholiakin otetaan vain juhlapäivinä ja silloinkin ilman humalahakuisuutta, jos otetaan ollenkaan silloinkaan. En ole koskaan vieroitusoireita kokenut enkä nähnyt toisellakaan, mutta käsitykseni mukaan ois aika erikoiset viekkarit jos ne ilmenisivät vain silloin, kun mies suutelee naista. Ollaan kuitenkin vietetty tuntikausia kerrallaan yhdessä ja muutoin pidetty yhteyttä puhelimitse, molemmat aina selvinpäin.
Se pelkäsi että tempaiset sitä nyrkillä naamaan, kuten 15 edellistä tätiä joita se on yrittänyt suudella?
Vapisi pelosta kun haistoi hengityksesi.
Sä haluat kuulla meiltä, että olet niin tajunnanräjäyttävä, että pistät miehen kuin miehen tärisemään onnesta, kun se pääsee suutelemaan juuri SUA, eiks niin? Itse veikkaan kahvikuppineuroosia. Ja jos kerran on yhdentekevää, vaikka mies tanssisi ripaskaa sua suudellessaan, niin miksi sitten kyselet?
Ap, pitäisköhän sun keksiä nyt jotain muuta tekemistä kuin tämän miehen ihmeellisyyden hehkutus tänne. Kiva että olet onnellinen ihastuttavasta löydöstäsi ja kaikkea hyvää teille, mutta alkaa vaikuttaa oudolta tuo jankkaus hänen avuistaan. Ihan itse joudut päättämään mitä tuon kanssa teet, rohkaisetko ja kerrotko omista tunteistasi vai odotteletko että saat selvyyttä miehestä. Hyvää yötä!
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:22"]
Sä haluat kuulla meiltä, että olet niin tajunnanräjäyttävä, että pistät miehen kuin miehen tärisemään onnesta, kun se pääsee suutelemaan juuri SUA, eiks niin? Itse veikkaan kahvikuppineuroosia. Ja jos kerran on yhdentekevää, vaikka mies tanssisi ripaskaa sua suudellessaan, niin miksi sitten kyselet?
[/quote]
JOOOO! Just noinhan mä sanoin, voi miten sä arvasitkin, oi sä ymmärrät mua niiiin hyvin, nyt me ollaan ikuisesti parhaita ystäviä! :P
Ihan vakavasti puhuen jos näin ois niin totta helkkarissa muutkin miehet ois tärisseet jos mä niin tajunnanräjäyttävä olisin, että mies kuin mies tärisisi onnesta mun takia! :) Kuten jo kerroin, kysyn koska asia ihmetyttää, kun ei ole ennen kohdalle osunut tuollaista. Yhtä hyvin voisin kysyä vaikka, että "Näittekö kesällä ne kolme sateenkaarta samaan aikaan itätaivaalla? Mistä se voi johtua, että niitä oli kolme yhtä aikaa?". Ei siinä sen kummempaa ole.
-ap
[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 21:31"]
Ap, pitäisköhän sun keksiä nyt jotain muuta tekemistä kuin tämän miehen ihmeellisyyden hehkutus tänne. Kiva että olet onnellinen ihastuttavasta löydöstäsi ja kaikkea hyvää teille, mutta alkaa vaikuttaa oudolta tuo jankkaus hänen avuistaan. Ihan itse joudut päättämään mitä tuon kanssa teet, rohkaisetko ja kerrotko omista tunteistasi vai odotteletko että saat selvyyttä miehestä. Hyvää yötä!
[/quote]
Kiitos huolenpidosta. Ahhh-haa, kommentteihin ja kyselyihin vastaaminenko on outoa käytöstä keskustelupalstalla? No, outoutensa kullakin, omasta mielestäni on outoa kirjoittaa avausviesti ja jättää vastaamatta. Mitään ketjuahan ei ole kenenkään pakko klikata auki, saati kommentoida sitä, jos se ahdistaa. Miestä, hänen ihmeellisyyttään tai hänen avujaan en ole hehkuttanut, vain oikonut vääriä käsityksiä. Voit olla aivan huoleti, ihan itse mä omaa elämääni koskevat päätökseni teen, myös sen että kulutanko aikaani av:lla vai teenkö jotain muuta -- äläkä suotta huoli, en varmasti tule jälkikäteen vaivaamaan sinua kuulumisia kertomalla, sillä sellainen ei kuulu tapoihini.
Edelleen kiitos teille, jotka viitsivät postata asiallisia vastauksia aiemmin ketjussa! :)
-ap
Ei kun se juuri on häiritsevää, että jaksat vastata kolmeenkymmeneen samansisältöiseen viestiin samansisältöisellä puolustelevalla vastauksella. Ihan turhaan oiot "vääriä käsityksiä", kukaan täällä ei tunne sua eikä tätä sun miestä joten sun vakuutteluilla ei ole merkitystä. Vaikutat vain epävakaalta mytomaanilta. Eikä nuo kommentoijat, joille pitkällisesti vastailet, välitä siitä mistä syystä jonkun ap:n mies mahdollisesti tärisee. Suurin osa kommentoinut kieli poskella jotain mitä nyt tulee mieleen, enimmäkseen ihan hauskasti. Keskustelijat vaan heittelee ehdotuksia miksi kuvitteellinen ihminen saattaa jonain hetkenä täristä, meille sun mies on siis kuvitteellinen jos et tajunnut. Ei me oikeesti tiedetä mikä sillä on. Ihan ihanaa jos on tosi ihastunut ja säkin oot siihen, mutta mistä me tiedetään.
Eikä tämä ketju etene sillä että vastailet provoille. Oli pieni mahdollisuus alussa että tää olisi voinut jatkua mielenkiintoisena ja aiheessa pysyvänä ketjuna, mutta sitten lankesit hysteeriseltä vaikuttavaan selittelyyn. Oot varmaan vaan niin rakastunut ettet ajattele mitään muuta. Jos haluat keskustelua niin älä täytä ite koko ketjua. Otat liian vakavasti noi hupiheitot, relax eli mene nukkumaan, muuten selität täällä vielä 10 sivun verran miten tää mies kyllä on sitä ja tätä ja se on vaan pakko uskoa. Vaikka kai mäkin oon yhtä outo kun sulle vastailen, kun voisin yhtä hyvin olla lukematta tätä ketjua. Menen itsekin siis nukkumaan. Tee kuitenkin uus ketju sitten kun selviää onko mies suhun myös ihastunut!