Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies tärisee suudellessa? (eritoten miehet, vastatkaa)

Vierailija
02.09.2014 |

Otsikossakin kysymys. Eli uusi suhde, ja mies tärisi fyysisesti kauttaaltaan kuin haavanlehti kun veti minut itseään vasten ja suudeltiin. En muista että aiemmissa suhteissa ois koko mies noin tärissyt, käsien vapinaa ja kämmenten hikoilua olen kyllä huomannut kun on kovasti jännittänyt.

Tämä uusi kauttaaltaan tärisevä mies on jo nelikymppinen, ei siis mikään kokematon poikanen enää... Mistä mahtaa johtua moinen? Voiko tuollaisesta reaktiosta päätellä jotain miehen tunteista tai kiinnostuksesta mua kohtaan? Onko kellään omakohtaista kokemusta?

N30+

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mistäpäin tämä mies on? Kuulostaa jotenkin tutulta..

Vierailija
42/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se tuo Vaan? Fiktiiviset hahmot nyt tärisevät ja vaikka sun mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tällaisen tapauksen kaukaa 80-luvulta, ollessamme nuoria, viattomia parikymppisiä. Suhde oli alussa, en muista olimmeko suudelleet aiemmin, se saattoi kyllä olla ensimmäinen kerta, vaikka olimme jo tunteneet ja kaveeranneet sitä ennen useita kuukausia. Kaveri oli saattamassa minua ja todellakin tärisi kauttaaltaan suudellessa. Jäi sitten sinne porraskaiteelle seisoksimaan ja sanoi, että mene sinä vain, hän haluaa katsella kun menen ylös ja lähtee sitten. Ihmettelin ja taisin vähän epäilläkin, että aikooko mennä saman tien jonkun toisen luo vai mikä maksaa. Vasta vuosikymmeniä myöhemmin tapauksen muistuessa mieleen tajusin yhtäkkiä, että hänellä oli erektio ja piti jäädä odottelemaan sen laskettumista. Hidas sytytys mulla...

Vierailija
44/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ottaisin tuollaisen miehen reaktion ihan postitiivisena! Siis mikään, ei mikään, ole ihanampaa kuin se, että mies haluaa minua, ja että se tuntuu miehestä taivaalliselta ja tärkeältä minun suuteleminen, ja keskinäinen kanssakäyminen. Olisin otettu. Tuohan saisi minut vain kiihkoon, ja lemmenhuumaan, ja haluaisin saada miehen ihan järjiltään himosta, kaipauksesta ja lopulta kaiken kattavasta täyttymyksestä (ja sama minulle, kiiitos :)

Vierailija
45/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:36"]

Vähän menis halut! :/

Tulee sellanen hikinen runkkari mieleen... "saan naista, saan naista" -tärinöissä.

[/quote]

Ei huolta, se mies on hyvin, hyvin kaukana hikisestä peräkammarin runkkarista, joka ei naista saa vaikka tahtois. Mulla ei käynyt mielessä eikä mielen vieressäkään mitään negatiivista, oli itsellänikin halut niin tapissa, että aivan sama mulle vaikka mies ois leijaillut ilmassa ja tanssinut ripaskaa samaan aikaan kun suuteli mua.

-ap

Vierailija
46/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:51"]

Oliko se tuo Vaan? Fiktiiviset hahmot nyt tärisevät ja vaikka sun mitä.

[/quote]

Sori, en lainannut wikiä, en tajua mistä tuo wikiselitykset oikein tuli. :D

-ap

Vierailija
47/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan sinkkumies, vai varattu? Jännitystä siihen liittyen?

Vierailija
48/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:38"]

jos se on vaikka ihastunut suhun niin pahasti?

[/quote]

No toivottavasti! Ois niin lottovoittajafiilis kyllä mulla että ette uskokaan...

-ap

Vierailija
49/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne vaan joskus tärisee tollalailla. Niin kokemattomat kuin kokeneetkin miehet. Jokunen on osunut kohdalle menneisyydessä. Minä oon tykännyt! N48      Lycka till!

Vierailija
50/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:42"]

Vähän sekotettuna jännitystä/kiihotusta/innostusta/tunnetta, niin kyllä siinä jo alkaa sheikkaamaan. Pitäisin ennemminkin positiivisena kuin neg piirteenä. Ei sillä kylmä ollut? Tai luvattomilla teillä? Sellainenkin "jännitys" voisi hytisyttää...

-Mies

[/quote]

Ei ollut kylmä, oltiin lämpimissä sisätiloissa miehen kotona, eikä ollut myöskään luvattomilla teillä tämä yksilö.

Parempi ois miehen sheikata muustakin kuin vain kiimasta, koska itse olen täysin hullaantunut tähän mieheen, järkikultani lensi ulos ikkunasta jo ensimmäisillä treffeillä ja on ollut kadoksissa siitä lähtien. Jotenkin tuntuu, että ei tätä miestä nyt enää tuossa iässä pelkästään himot noin tärisyttäis varsinkin kun hän ei todellakaan ole sellainen jonka ois vaikea saada naista, mutta toisaalta kun en ole mies, niin mistäpä mä sitä tietäisin.

-ap

Vierailija
51/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:41"]

Se on sitä rinnassa leimuavaa lemmen tulta. Meinaa viedä jalat alta =)

[/quote]

Kunpa oliskin, nimittäin hän vei multa jalat alta ja järjen päästä jo ensimmäisillä treffeillä ihan pelkällä olemassaolollaan ja katseillaan. Enpä uskonut että mulle enää kävis niin, vaan kävipä kumminkin.

-ap

Vierailija
52/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:49"]

Ap, mistäpäin tämä mies on? Kuulostaa jotenkin tutulta..

[/quote]

En halua kertoa paikkakuntaa, mutta jos kerrot omasta kokemuksestasi jotain tuntomerkkejä (hiusten väri, ammatti, joku harrastus tms) niin voin sanoa täsmääkö ne. Tuskinpa vaan kuitenkaan, on niitä täriseviä Suomessa varmasti muitakin.

-ap

Vierailija
53/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleltaa?

Vierailija
54/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:44"]

Ehkä sen niskat on jumissa ja suuteluasento on väärä...? Mikä pituusero teillä on? Tai istuitteko suudellessanne? Voihan asento olla ollut väärä ja lihakset jännittyneet ja aiheuttaneet tärinän.

[/quote]

Asento oli oikein hyvä ja pituusero meillä on erittäin sopiva.

-ap

Vierailija
55/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:46"]

Kännykkä oli värinällä taskussa enkä ilennyt vastata.

T: Se Mies

[/quote]

Voi kun te ootte vitsikkäitä! :D Kyseinen mies ei nyt ois av:llä vaikka miten päin tätä maailmaa vääntäisi, ja mä tiedän missä se kännykkä silloin oikeasti oli. :)

-ap

Vierailija
56/75 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on aids, se aiheuttaa alkuvaiheessa vilunvärinöitä.

Vierailija
57/75 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 07:31"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 02:32"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 22:36"]Vähän menis halut! :/ Tulee sellanen hikinen runkkari mieleen... "saan naista, saan naista" -tärinöissä. [/quote] hyi älä viiti. Joku hikine runkkari mikä vaa suurimman osan elämästä haaveillu naisesta. Halut menis.

[/quote]

Tää on niin av:ta, niin av:ta! :D Mua syvästi huvittaa nämä ylläolevat etenkin, kun jos te näkisitte tämän miehen niin ois takuuvarmasti aivan eri ääni kellossa. Miettisitte päänne puhki, että minkä näköinen tai millainen mä olen, kun sellainen mies mun läsnäollessa tärisee ja miten hitossa mä saan sellaista siinä miehessä aikaan. Mutta jatkakaa toki, saanpahan hyvät naurut noiden teidän juttujen johdosta! :)

.ap

[/quote]

No itserakas ainakin olet.

[/quote]

Ja kah, kun itsestäni en ole puhunut mitään. En tiennytkään että on itserakkautta väittää, että mies jota tapailen on kaikkea muuta kuin hikinen runkkari joka ei muualta naista saa? Tiedän kyllä että av:n henki on sellainen, että dissataan kaikki, kaikkia ja kaikkea, mutta älä oikeasti viitsi provoilla siellä enää enempää. :)

-ap

[/quote]

"Miettisitte päänne puhki, että minkä näköinen tai millainen mä olen, kun sellainen mies mun läsnäollessa tärisee ja miten hitossa mä saan sellaista siinä miehessä aikaan."

Vierailija
58/75 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä törmännyt moiseen enkä ole kuullutkaan. Taitaa jännittää pahemman puoleisesti. Estoisuutta? Se on sitten ikävää, siitä on vaikea vapauttaa miestä. Jos mies on estoinen, minä ainakin tunnen itseni rumaksi ja epähaluttavaksi. Ja yleensähän silloin miehellä on toinen nainen mielessä. Ei ole täysillä mukana.

Minua muuten ärsyttää tuo jos aloittaja hermostuu kommenteista ja alkaa itse heittelemään muita keskustelijoita dissaavia kommentteja. Se on ihan turhaa. Pitää kestää muitakin näkemyksiä kuin ikioma jos kerran tulee keskustelupalstalle.

Vierailija
59/75 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistustahan se on. Jännittää tai on neuroottinen. Seksuaalisen väkivallan uhreilla voi olla tuollaista lähisuhteissa tapahtuneen jälkeen, keho muistaa. Ehkä tätä miestä on jollakin tavalla rikottu. Voi olla myös neuroottista, hermostunutta reakointia, joka toivottavasti tasaantuu luottamuksen ja läheisyyden myötä. Tai voisi olla jonkinlainen muu syy.

Vierailija
60/75 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvikuppineuroosi/sosiaalisten tilanteiden pelko/jännitys? Koita tehä sen olo vaan mahdollisimman rennoksi, älä mainitse välttämättä tärinästä, eiköhän se katoa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän