Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-vinkki palstan naisettomille miehille

Vierailija
13.08.2021 |

Olkaa hyvät:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008191183.html

"Kun mies siirtyi Tinderissä naapurimaihin, kuten Viroon ja Latviaan, jotain tapahtui.

– Johan alkoi osumia tulemaan, ja tykkäyksiä noin 500 kappaletta alle kolmessa päivässä. Suomessa sain yli vuodessa noin 50 tykkäystä.

Mies kertoo nyt treffailevansa Tinderin kautta tapaamaansa naista."

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa on täynnä jalokiviä, jos vaan kielitaitoa ja vähän myös särmää löytyy. Fiksuja ja naisellisia naisia, joita Suomessa on minimaalisesti. Venäjällä asuessa itselle jäi matkaan melkoinen aarre.

Minun tuttavalle tuli jokusen vuoden päästä ero ja rahat meni.

Mun isä meni vanhoilla päivillään haksahtamaan huomattavasti nuorempaan Venäläisnaiseen. Itse haistoin heti palaneen käryä, mutta turha siinä oli mitään yrittää hänelle sanoa, kun toinen on ihan lumoutuneena ja miehethän tykkää juuri niistä "naisellisen" näköisistä naisista. No se nainen todella oli oikein kävelevä myyntiartikkeli.

Kyllä he pitkään yhdessä olivat, jotain 15 vuotta, sai lapsenkin. Se nainen tuhlasi isäni rahat, lainasi kymmeniä tuhansia maksamatta takaisin (ei mitään tietoa mihin ja kenelle ne rahat edes meni) ja lisäksi myi itseään muille miehille. Eli siis hoorasi.

Nykyään isäni seurustelee taas ihan tavallisen tylsän näköisen suomalaisnaisen kanssa, jolla on omat rahat. Tuli oppirahat maksettua. Meille ei jäänyt perintöä, Venakko putsasi kaiken. Myi joitakin isälle kuuluvia tavaroitakin erossa, kun mikään ei riitä.

Miesten kannattaa vähän miettiä, miksi juuri tietyistä maista on naiset niin kovin kiinnostuneita, jopa nuoret kaunottaret. Voitte te olla niiden kanssa, mutta älkää antako senttiäkään rahaa. Siinä sitten selviää onko se kiinnostus kuinka aitoa.

Faijalla on ollut kolme tuontia. 1. Venäläinen 2. Virolainen 3. Afrikkalainen. Veivätkö rahat? Veivät. Vasta nyt päässyt kuiville naisten aiheuttamista veloista. Lakatkaa valehtelemasta halvoista tuonneista! Tavalla taikka toisella vie miehensä rahat joko matkojen kautta tai suoraan.

Vierailija
162/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin ne ulkomaidenkaan naiset haluavat kokematonta ja osa-aikatyössä olevaa keski-ikäistä miestä.

Seuraava vinkki siis.

Jos olisin naiseton mies niin kokeilisin, koska en kyllä keksi, mitä tuossa voisin hävitä.

Samalla tavalla siinä varmaan kävisi kuin suomalaistenkin naisten kanssa eli mukavia keskusteluja, ja ehkä tapaamisia, mutta lopulta yhteydenpito loppuu, koska en ole riittävän laadukas kumppaniksi.

Ja mitä siinä siis häviäisit? Kai tälläkin hetkellä olisi mukavampi olla vaikka videopuhelussa jonkun kivan baltialaisen naisen kanssa sen sijaan että keskustelet tällä palstalla meidän varattujen mammojen kanssa?

Varmaan aikaani? En sinänsä ole mukavien ihmisten kanssa keskustelua vastaan, mutta onko siitä lopulta mitään ns. hyötyä, jos etsii parisuhdetta ja tietää, että sitä ei tuota kautta tule ikinä saamaan? Voisin vaikka lukea jonkun hyvän kirjan tuona aikana.

Ja voihan sitä välillä keskustella varattujen mammojenkin kanssa. Ei tässäkään ole mitään vikaa.

Ok. Pääasia ettet ole katkera naisille yksinäisyydestäsi, jos kerran kivojen sinkkunaisten kanssa jutteleminen on ajantuhlausta toisin kuin meidän mammojen kanssa vänkääminen. Jos itse olisin sinkkumies niin tietäisin kyllä, kumman mieluummin valitsisin :-D

Ehkä tässä on ongelmani, en tule ymmärretyksi? Kyllä mä tykkään keskustella mukavien ihmisten kanssa - sinkkujen ja varattujen. Mun kohdalla ei ole väliä kumman kanssa keskustelen, koska parisuhteen osalta tulos on aina ollut sama: nollatulos. Ei se siis sinällään ole ajantuhlausta, koska keskustelu on mukavaa, mutta jos ajan arvoa mitataan lopputuloksella niin turhiahan ne mun keskustelut ovat kaikki olleet, koska niistä ei ikinä ole lopputulosta seurannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan itse olla jo luovuttanut normaaleilla parisuhdemarkkinoilla. Yliopistokoulutus, keskiverto ulkonäkö, hyvä luonne ja 16-senttinen mela ei ilmeisesti riitä Suomessa pariutumiseen. Itänaisia en olekaan katsellut, mutta aasialainen vaimo voisi ollakin aika sexy. Semmoinen 150 cm taskuvenus, nam. Toistaiseksi olen kuitenkin vain käynyt säännöllisesti helpottamassa oloa hu0riss4.

M35

Näinkin lyhyt kuvaus itsestäsi ja minä näen jo ihan selkeästi miksi ketään naista ei kiinnosta parisuhde kanssasi :D :D :D

No voi anteeksi, että kerroin asiani miesten kielellä ja loukkasin mammoja. Kai se on sanomattakin selvää, etten puhu tuohon tyyliin livenä naisten kanssa.

M35

Pettäminen ja juopottelu on iso no, no. Koskee myös maksullisissa käyntiä. Seurustelu sekä avioliitto nähdään pyhänä asiana. Tällä matkalla tulet kasvamaan mieheksi, mikäli päädyt yhteen aasialaisen kanssa. Ellei näy käy löydyt kadulta.

En juopottele, ja käyn maksullisissa koska paineet pitää johonkin purkaa, mutta en jaksa enää näitä deittimarkkinoita. Jos minulla olisi nainen, tuskin kävisin enää ammattilaisella ainakaan kovin usein. En voi luvata, että en ikinä kävisi, saahan sieltä nyt sellaisia kokemuksia että tavallisessa parisuhteessa samanlaista ei yleensä pääse kokemaan. Mutta kai minä nyt olen tarpeeksi fiksu olemaan kertomatta niistä reissuista. Ihan turhaan moralisoitte asiaa, suurin osa ammattilaisten asiakkaista on ukkomiehiä.

M35

Älä ota aasialaista naista. Kiinnijäätyäsi voit löytää kurkun päältä veitsen enkä yhtään liioittele. Maksulliset katsotaan salarakkaiksi.

Minkä vuoksi haluat juuri aasialaisen? Viihdyt maksullisten parissa johon toivot ymmärrystä mitä ei näiltä heru.

En välttämättä halua juuri aasialaista, mutta onhan ne nyt kuumia. Pienikokoisia, hoikkia ja siroja, hiukan eri maata kuin suominaiset. Olisi todella kiihottavaa päästä painamaan sellaista 45 kilon keijukaista.

M35

Tästäkin huolimatta haluaisit jatkaa maksullisissa käymistä? Silläkin uhalla ettet tiedä kuinka toinen reagoi.

Tuon veitsijutun keksit omasta päästäsi, joten kyllä, haluaisin.

Ehkä kyse on osittain tottumuksesta. Kun on oppinut siihen, että rahalla saa hyvää ja monipuolista seksiä kauniilta ja muodokkailta tytöiltä, olisi hiukan vaikea luopua sellaisesta arjen luksuksesta. Mukavaa, kun saa valita aina sen näköisen tytön, jollaista tekee mieli.

M35

Vierailija
164/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan itse olla jo luovuttanut normaaleilla parisuhdemarkkinoilla. Yliopistokoulutus, keskiverto ulkonäkö, hyvä luonne ja 16-senttinen mela ei ilmeisesti riitä Suomessa pariutumiseen. Itänaisia en olekaan katsellut, mutta aasialainen vaimo voisi ollakin aika sexy. Semmoinen 150 cm taskuvenus, nam. Toistaiseksi olen kuitenkin vain käynyt säännöllisesti helpottamassa oloa hu0riss4.

M35

Näinkin lyhyt kuvaus itsestäsi ja minä näen jo ihan selkeästi miksi ketään naista ei kiinnosta parisuhde kanssasi :D :D :D

No voi anteeksi, että kerroin asiani miesten kielellä ja loukkasin mammoja. Kai se on sanomattakin selvää, etten puhu tuohon tyyliin livenä naisten kanssa.

M35

Pettäminen ja juopottelu on iso no, no. Koskee myös maksullisissa käyntiä. Seurustelu sekä avioliitto nähdään pyhänä asiana. Tällä matkalla tulet kasvamaan mieheksi, mikäli päädyt yhteen aasialaisen kanssa. Ellei näy käy löydyt kadulta.

En juopottele, ja käyn maksullisissa koska paineet pitää johonkin purkaa, mutta en jaksa enää näitä deittimarkkinoita. Jos minulla olisi nainen, tuskin kävisin enää ammattilaisella ainakaan kovin usein. En voi luvata, että en ikinä kävisi, saahan sieltä nyt sellaisia kokemuksia että tavallisessa parisuhteessa samanlaista ei yleensä pääse kokemaan. Mutta kai minä nyt olen tarpeeksi fiksu olemaan kertomatta niistä reissuista. Ihan turhaan moralisoitte asiaa, suurin osa ammattilaisten asiakkaista on ukkomiehiä.

M35

Älä ota aasialaista naista. Kiinnijäätyäsi voit löytää kurkun päältä veitsen enkä yhtään liioittele. Maksulliset katsotaan salarakkaiksi.

Minkä vuoksi haluat juuri aasialaisen? Viihdyt maksullisten parissa johon toivot ymmärrystä mitä ei näiltä heru.

En välttämättä halua juuri aasialaista, mutta onhan ne nyt kuumia. Pienikokoisia, hoikkia ja siroja, hiukan eri maata kuin suominaiset. Olisi todella kiihottavaa päästä painamaan sellaista 45 kilon keijukaista.

M35

Tästäkin huolimatta haluaisit jatkaa maksullisissa käymistä? Silläkin uhalla ettet tiedä kuinka toinen reagoi.

Ehkä kyse on osittain tottumuksesta. Kun on oppinut siihen, että rahalla saa hyvää ja monipuolista seksiä kauniilta ja muodokkailta tytöiltä, olisi hiukan vaikea luopua sellaisesta arjen luksuksesta. Mukavaa, kun saa valita aina sen näköisen tytön, jollaista tekee mieli.

M35

Samin ex oli thaikku. Netistä löytyy lisää uutisia. Olet typerä. Otat tietoisesti perinteisestä maasta naisen jonka kanssa yrität pelata venäläistä rulettia. Jäät ennemmin tai myöhemmin kiinni. Turha tulla sanomaan ettei varoiteltu.

Vierailija
165/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itä-Eurooppa on täynnä jalokiviä, jos vaan kielitaitoa ja vähän myös särmää löytyy. Fiksuja ja naisellisia naisia, joita Suomessa on minimaalisesti. Venäjällä asuessa itselle jäi matkaan melkoinen aarre.

Mun isä meni vanhoilla päivillään haksahtamaan huomattavasti nuorempaan Venäläisnaiseen. Itse haistoin heti palaneen käryä, mutta turha siinä oli mitään yrittää hänelle sanoa, kun toinen on ihan lumoutuneena ja miehethän tykkää juuri niistä "naisellisen" näköisistä naisista. No se nainen todella oli oikein kävelevä myyntiartikkeli.

Kyllä he pitkään yhdessä olivat, jotain 15 vuotta, sai lapsenkin. Se nainen tuhlasi isäni rahat, lainasi kymmeniä tuhansia maksamatta takaisin (ei mitään tietoa mihin ja kenelle ne rahat edes meni) ja lisäksi myi itseään muille miehille. Eli siis hoorasi.

Nykyään isäni seurustelee taas ihan tavallisen tylsän näköisen suomalaisnaisen kanssa, jolla on omat rahat. Tuli oppirahat maksettua. Meille ei jäänyt perintöä, Venakko putsasi kaiken. Myi joitakin isälle kuuluvia tavaroitakin erossa, kun mikään ei riitä.

Miesten kannattaa vähän miettiä, miksi juuri tietyistä maista on naiset niin kovin kiinnostuneita, jopa nuoret kaunottaret. Voitte te olla niiden kanssa, mutta älkää antako senttiäkään rahaa. Siinä sitten selviää onko se kiinnostus kuinka aitoa.

Faijalla on ollut kolme tuontia. 1. Venäläinen 2. Virolainen 3. Afrikkalainen. Veivätkö rahat? Veivät. Vasta nyt päässyt kuiville naisten aiheuttamista veloista. Lakatkaa valehtelemasta halvoista tuonneista! Tavalla taikka toisella vie miehensä rahat joko matkojen kautta tai suoraan.

Minunkin isäni haksahti. Naisen oli jo tuonut Suomeen toinen mies ja ero tullut. Ei mikään myyntiartikkeli vaan tanakka täti jolla lapsia kahdelle eri miehelle.

Isä sitten maksanut sen nenäleikkausta ja muuta turhaan. Nyt on veloissa kun ennen omisti useamman kiinteistön. Koittaa lainata meiltä lapsiltaan että pääsee vaimoprostituoidun viemään sukulaisten luo Thaimaaseen.

Erota ei pysty kun toinen kiristää heidän yhteisellä lapsella kuulemma.

En ymmärrä miten tyhmä aikuinen mies pystyy olemaan.

Vierailija
166/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa aina kulissit. Valitettavasti köyhemmän naiset ei pysty valitsemaan.

Yhtä tyhmiä miehetkin on. Jättävät perehtymättä kyseisen maan kulttuuriin ja säikähtävät tulisempaa naista. Näähän tekee pyytämättä kaiken kunnes mies jonain päivänä töpeksii.

Vierailija
167/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut koska ne rumat isimahaiset setämiehet häipyy sieltä tinderistä?

Oon täs odotellut, et alkais näkymät paraneen 😱

Vierailija
168/172 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin isäni haksahti. Naisen oli jo tuonut Suomeen toinen mies ja ero tullut. Ei mikään myyntiartikkeli vaan tanakka täti jolla lapsia kahdelle eri miehelle.

Isä sitten maksanut sen nenäleikkausta ja muuta turhaan. Nyt on veloissa kun ennen omisti useamman kiinteistön. Koittaa lainata meiltä lapsiltaan että pääsee vaimoprostituoidun viemään sukulaisten luo Thaimaaseen.

Meidänkin faija maksoi kiltisti milloin matkat, vakuutukset, rokotukset ja viisumit. Kerran akka joutu sairaalaan, senkin maksoi. Palasi takasin Afrikkaan. Oppi vasta tämän Afrikka experiencen jälkeen pysymään Suomen kamaralla. Uusin kotimainen löytö ei pyydä mitään.

Vierailija
169/172 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin faija maksoi kiltisti milloin matkat, vakuutukset, rokotukset ja viisumit. Kerran akka joutu sairaalaan, senkin maksoi. Palasi takasin Afrikkaan. Oppi vasta tämän Afrikka experiencen jälkeen pysymään Suomen kamaralla. Uusin kotimainen löytö ei pyydä mitään.

Eikö noilla etelämaalaisilla ole mitään moraalia?

170/172 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilpittömiä vinkkejä:

Panosta kuviin, itselaukaisimella tai kaverin ottamilla kuvilla annat paremman vaikutelman kuin suttuisilla vessanpeili selfieillä. Kuva missä teet jotakin itsellesi mielekästä puuhaa kertoo sinusta enemmän, kuin 4 samanlaista selfietä kasvoistasi. Huomioi että olet kuvassa yksin, eikä kaverilauman kanssa, josta ei voi erottaa kuka olet. Jätä alkoholiannokset ja röökit pois kuvista, laita huoliteltu ja rento look. Vältä näyttämästä helottavaklyyvariselta pultsarilta. Noilla saanee paremmin mätsejä. Edellä mainittuja ei mairittelevia kuvia on yllättävän paljon. Älä ota kuvaa jossa osoitat asella, antaa todella väkivaltaisen ja häiriintyneen kuvan. Toinen nainen kuvassa, vaikka olisi sisko herättää aina skeptisyyttä. Toivon noista olevan hyötyä kuvien suhteen. :)

Kerro jotkain itsestäsi, mutta tiiviisti, tekstitön profiili, mutta myös liian pitkä esittely on kaksi ei toimivaa ääripäätä.

Kun laitat viestin ole kohtelias. Voit ottaa malliesimerkkiä siitä miten ei kannata viestitellä instagramin "viestejä miehiltä" profiilista. Toimimalla päinvastoin kuin he, et karkota naisia. Ole herrasmies. Vaikka onkin "tasa-arvon aika", herrasmiehet saavat aina arvon antoa. Tarjoa treffeillä, pihiä jopa jäätelön hinnasta nurisevaa deittiä ei katsele toista kertaa.

Kaikki nämä tarkoitettu joviaaleiksi neuvoiksi joista toivon olevan apua.

Vierailija
171/172 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

M35

M35

M35

Sinusta tulee se kuva, että olet täysin tunnekylmä ihminen. Parempi että pysyt poikamiehenä ja jatkat seksin ostamista.

Vierailija
172/172 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pystyis kyllä venäläistä naista... Ei vaan pystyis ihan sama miltä näyttäis. Näköjään moni kohdannut talousvaikeuksia tuontinaisten kanssa. Itse kun olen naiivina ajatellut, että tuontinaiset eivät käy minulle, koska en halua parisuhteeseen sellaista valta-asemaa, minkä rahalla voi saada. Ja puhuminen on tärkeää. Vaikka puhun hyvää englantia en silti ole täysin oma itseni toisella kielellä.