Tinder-vinkki palstan naisettomille miehille
Olkaa hyvät:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008191183.html
"Kun mies siirtyi Tinderissä naapurimaihin, kuten Viroon ja Latviaan, jotain tapahtui.
– Johan alkoi osumia tulemaan, ja tykkäyksiä noin 500 kappaletta alle kolmessa päivässä. Suomessa sain yli vuodessa noin 50 tykkäystä.
Mies kertoo nyt treffailevansa Tinderin kautta tapaamaansa naista."
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa itänaisissa on vaan se vika, että odottavat täyttä ylläpitoa ja luksusta. Ei se pillu nyt ihan niin arvokas ole.
Palstamiesten mielestä tulee kuitenkin lukemani mukaan halvemmaksi kuin suomalainen työssäkäyvä nainen. Jollain logiikalla.
Ne on ne 18 vuotta kestävät elatusmaksut.
Teet sinä lapsen minkämaalaisen naisen kanssa tahansa niin olet vastuussa sen lapsen elatuksesta 18 vuotta. Lapsen elatuksesta. Jos tuot kovin köyhän vaimon joka ei pysty itseään elättämään eron jälkeen niin ehkä ex-vaimosikin elatuksesta.
Luuletko tuollaista paljoaa kiinnostavan? Kehitysmaissa lapset nakataan orpokotiin tai mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa itänaisissa on vaan se vika, että odottavat täyttä ylläpitoa ja luksusta. Ei se pillu nyt ihan niin arvokas ole.
Palstamiesten mielestä tulee kuitenkin lukemani mukaan halvemmaksi kuin suomalainen työssäkäyvä nainen. Jollain logiikalla.
Ne on ne 18 vuotta kestävät elatusmaksut.
Teet sinä lapsen minkämaalaisen naisen kanssa tahansa niin olet vastuussa sen lapsen elatuksesta 18 vuotta. Lapsen elatuksesta. Jos tuot kovin köyhän vaimon joka ei pysty itseään elättämään eron jälkeen niin ehkä ex-vaimosikin elatuksesta.
Luuletko tuollaista paljoaa kiinnostavan? Kehitysmaissa lapset nakataan orpokotiin tai mummolaan.
Jaa, no minusta premissi oli että nainen ”haetaan” tänne Suomeen ja silloin lapsikin on sitten Suomen kansalainen, jonka elatus ei ole halukysymys vaan lainmukainen velvollisuus. Kunnon miehille olisi tietysti kunniakysymyskin, mutta tämä menee varmasti tästä aihepiiristä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ne ulkomaidenkaan naiset haluavat kokematonta ja osa-aikatyössä olevaa keski-ikäistä miestä.
Seuraava vinkki siis.
Jos olisin naiseton mies niin kokeilisin, koska en kyllä keksi, mitä tuossa voisin hävitä.
Samalla tavalla siinä varmaan kävisi kuin suomalaistenkin naisten kanssa eli mukavia keskusteluja, ja ehkä tapaamisia, mutta lopulta yhteydenpito loppuu, koska en ole riittävän laadukas kumppaniksi.
Alan itse olla jo luovuttanut normaaleilla parisuhdemarkkinoilla. Yliopistokoulutus, keskiverto ulkonäkö, hyvä luonne ja 16-senttinen mela ei ilmeisesti riitä Suomessa pariutumiseen. Itänaisia en olekaan katsellut, mutta aasialainen vaimo voisi ollakin aika sexy. Semmoinen 150 cm taskuvenus, nam. Toistaiseksi olen kuitenkin vain käynyt säännöllisesti helpottamassa oloa hu0riss4.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalaiset naiset on hyviä. Rakastavat oikeita miehiä, ovat femiinejä ja kauniita, ahkeria ja kovia tekemään työtä, eivät halua olla elätettävänä, eikä heillä ole länsimaisen naisen identiteettikriisiä naisena olemisesta.
Ei Thaimaastakaan tuoda yhtään ketään ilman tuloja. Osa-aikatyöläinen pystyy lähettämään rahaa Puolaan, Bulgariaan ja Unkariin niinäkin kuukausina kun töitä on tiedossa vähäisesti. Toki tämä onnistuu aasialaisenkin kanssa, jos tätä ei haittaa kaukosuhde.
Ei Thaimaasta tarvitse ketään tuoda. Kyllä thaimaalainen nainen pääsee Suomeen ihan omatoimisesti. Eikä se lento maksa kuin muutaman satasen. Sen saa kasaan vaikka toimeentulotuella elävä, kun motiivi on kohdallaan. Kateelliset ja pahansuovat, ennakkoasenteelliset ihmiset näkevät näissä suhteissa aina jotain negatiivista ja väärää.
Eipä se Ylellä ollut työtön saanut tuotua thainaistaan Suomeen. Selitä, miksei? Ainakin ite kertoi Ylellä pyörineessä ohjelmasarjassa ettei pysty rahatilanteen takia tuomaan naistaan Suomeen.
Oikeesti. Muodostatko mielipiteesi asioista yhden tapauksen perusteella? Minä taas tunnen minimieläkkeellä olevan miehen, jolla on kuubalainen vaimo. Ja kuten todettu, ei sitä naista tarvitse "tuoda Suomeen", kyllä hän voi tulla aivan itsekin, jos saa viisumin, aluksi vaikka turistiviisumin. Eikä ihmisen tarvitse olla rikas matkustaakseen Thaimaahan. Hyvin pienituloinenkin voi säästää reissurahat, jos osaa elää säästeliäästi.
Miksei jokaikinen työtön ole jo hakenut Kuubasta/Thaimaasta naista? Loppuisi ainainen valitus.
Taidat tietää itsekin. (Spessun maailmassa kaikki on mahdollista)
Etkö tätäkään tajunnut? Tietenkin sen takia, että thaimaalaiset ja kuubalaisetkin naiset etsivät mieluista kumppania varallisuudesta riippumatta myös ulkomailta. Yhtä lailla työttömän täytyy siinä missä työssä käyvänkin kelvata ihmisenä ulkomaalaiselle naiselle. Tarvitaan rakkautta, kemiaa ja yhteenkuuluvuutta, asioita joista et näytä ymmärtävän mitään, kun luulet pariutumisen olevan jotain postimyyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ohjelmoitu siten, että jos matkustaa niin näkyy uudessa paikassa kaikille naisille ja jos on paikoillaan niin todella harvalle. Itsekkin helsingin matkoilla saan matcheja todella kuumilta naisilta , jotka tavatessa pettyy maalaisjunttiin , mutta kotikaupungissa 0 matchiä.
Miten saat kuumilta helsinkiläisiltä naisilta matcheja kun ei heihin itsekkään törmää Tinderissä? Vaikka olen laittanut etäisyydet kansainvälisiksi ja näen nämä 500km päässä olevat naiset niin heistä ei kukaan ole ollut kuumempi kuin lähiseudun naisista. Lähinnä ihmetyttää ja yleensä etoo järkyttävän rumiksi tatuoidut, toinen on miks pitää olla kuva jossa seisotaan käsillä? Kolmas naisen salikuvat ovat takuuvarma seksi tappaja, ajatus lihaksikkaasta naisesta on kyllä etovaa.
Vierailija kirjoitti:
Alan itse olla jo luovuttanut normaaleilla parisuhdemarkkinoilla. Yliopistokoulutus, keskiverto ulkonäkö, hyvä luonne ja 16-senttinen mela ei ilmeisesti riitä Suomessa pariutumiseen. Itänaisia en olekaan katsellut, mutta aasialainen vaimo voisi ollakin aika sexy. Semmoinen 150 cm taskuvenus, nam. Toistaiseksi olen kuitenkin vain käynyt säännöllisesti helpottamassa oloa hu0riss4.
M35
Thaifriendly. Ette sit pelästy suoraa kysymystä atm:stä (tilinkatteesta)
Kyselyt johtuvat puhtaasti vedättäjistä mitkä liittyvät sivustoille tappakseen aikaa. Myöskään tyhjätaskut ei nappaa, niitäkin on nähty jo tarpeeksi. Kunhan täytät minimivaatimukset, olet hyvää vauhtia matkalla kohti avioliiton auvoista satamaa.
Aasiassa arvostetaan rehellisyyttä, ystävällisyyttä ja kunnianhimoa. Perheensä eteen työskentelevä mies nähdään todellisena saaliina ja suvun lemmikkinä.
Vierailija kirjoitti:
M35
Pistä vaikka äitisi lukemaan tuo yo. viestisi ja kertomaan millaiset fiilikset hänelle sinusta tuli. Ehkä se selventää pariutumisvsikeuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
M35
Näinkin lyhyt kuvaus itsestäsi ja minä näen jo ihan selkeästi miksi ketään naista ei kiinnosta parisuhde kanssasi :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaalaiset naiset on hyviä. Rakastavat oikeita miehiä, ovat femiinejä ja kauniita, ahkeria ja kovia tekemään työtä, eivät halua olla elätettävänä, eikä heillä ole länsimaisen naisen identiteettikriisiä naisena olemisesta.
Ei Thaimaastakaan tuoda yhtään ketään ilman tuloja. Osa-aikatyöläinen pystyy lähettämään rahaa Puolaan, Bulgariaan ja Unkariin niinäkin kuukausina kun töitä on tiedossa vähäisesti. Toki tämä onnistuu aasialaisenkin kanssa, jos tätä ei haittaa kaukosuhde.
Ei Thaimaasta tarvitse ketään tuoda. Kyllä thaimaalainen nainen pääsee Suomeen ihan omatoimisesti. Eikä se lento maksa kuin muutaman satasen. Sen saa kasaan vaikka toimeentulotuella elävä, kun motiivi on kohdallaan. Kateelliset ja pahansuovat, ennakkoasenteelliset ihmiset näkevät näissä suhteissa aina jotain negatiivista ja väärää.
Eipä se Ylellä ollut työtön saanut tuotua thainaistaan Suomeen. Selitä, miksei? Ainakin ite kertoi Ylellä pyörineessä ohjelmasarjassa ettei pysty rahatilanteen takia tuomaan naistaan Suomeen.
Oikeesti. Muodostatko mielipiteesi asioista yhden tapauksen perusteella? Minä taas tunnen minimieläkkeellä olevan miehen, jolla on kuubalainen vaimo. Ja kuten todettu, ei sitä naista tarvitse "tuoda Suomeen", kyllä hän voi tulla aivan itsekin, jos saa viisumin, aluksi vaikka turistiviisumin. Eikä ihmisen tarvitse olla rikas matkustaakseen Thaimaahan. Hyvin pienituloinenkin voi säästää reissurahat, jos osaa elää säästeliäästi.
Miksei jokaikinen työtön ole jo hakenut Kuubasta/Thaimaasta naista? Loppuisi ainainen valitus.
Taidat tietää itsekin. (Spessun maailmassa kaikki on mahdollista)Etkö tätäkään tajunnut? Tietenkin sen takia, että thaimaalaiset ja kuubalaisetkin naiset etsivät mieluista kumppania varallisuudesta riippumatta myös ulkomailta. Yhtä lailla työttömän täytyy siinä missä työssä käyvänkin kelvata ihmisenä ulkomaalaiselle naiselle. Tarvitaan rakkautta, kemiaa ja yhteenkuuluvuutta, asioita joista et näytä ymmärtävän mitään, kun luulet pariutumisen olevan jotain postimyyntiä.
Eli valtaosa miehistä on paskoja? Muutoinhan tänne jonotettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
M35
No mene tinderiin... Itse saan sieltä amiksenakin joka päivä matchin ja uuden keskustelukumppanin vaikkei ole kuvaakaan. Viime yökin meni aamuun asti yhden matchin kanssa jutellessa ja aamulla jo ennen ysiä toivotti huomenia. Eihän tuo nyt kovin vaikeaa ole naista löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap ei oikeasti halua antaa vinkkejä palstan dinkkumiehiöle, että miten saa ihanan kaunottaren entisistä itäblokin maista, vaan haluaa jälleen kerran vain haukkua suomalaisia naisia ja naisia ylipäätään.
Minusta on niin surullista, kun toivoin että joku omisi antanut näille onnettomille, syrjäytyneille miehille konkreettisia vinkkejä naisen löytämiseen, mutta ei.
Olen pettynyt.
Voitaisko me naiset keksiä näille vinkkejä? Ainakin taitaa olla niin, että useimmiten suomimies solmii avioliiton thaimaalaisen tai venäläisen naisen kanssa. Sieltä kannattanee aloittaa. Yhdysvallat taisi olla seuraava, joten koulutetummat ja varakkaammat voisivat suunnata sen maan deittaajiin. Luulen että odotukset on siellä suunnalla vähän korkeammat. Saa jatkaa vinkkien antamista! Ja pabostakaa profiilikuviin, otattakaa vaikka ammattilaisella.
Profiilikuvat!! Niiden virolais tms kaunottarien metsästykseen ei kannata käyttää suttusia vessaselfieitä.
Eikä kuvaa jossa miehellä on iso risuparta, arskalasit ja lippis. Sekä näinä aikoina vielä maskikin.
Vessaselfiet on jotain uskomatonta.
Myös ne kaljatölkkikuvat/ biletyskuvat kannattaa jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää nämä thaimaalaiset naiset joilla vieressä kulkee lihava,vanha ukko, tai jos on nuorempi mies, niin päässä vikaa.
Olet katkera. Tuolla luonteella et löydä miestä. Itseä ei erikoisemmin kiinnosta aasialaiset naiset, mutta heidän plussaksi täytyy sanoa leikkisyys - kaikkea ei oteta niin vakavasti.
mies53v
Huokaus...kun näitä on todella paljon. Muistaakseni YLEllä oli jopa dokumentti näistä vanhemmista miehistä jotka olivat tontteja ostaneet ja taloja rakennuttaneet näille montakymmentä vuotta nuoremmille naisille, jotka olivat sitten nämä ukkelit jättäneet, kun talot ja tontit oli maksettu.
kuules nyt. Jos aikuista ihmistä kusetetaan, hän on ansainnut sen. Sille me emme voi mitään. Sama pätee yh:n jolla on kermanvärinen muksu. Vaikeaa tulee olemaan. Itseppä vastaa tekemisistään. Niin danny kuin helmikin.
mies53v
Mitä tämä teksti tarkoittaa? Kermanvärinen muksu? Valkoinen? En ymmärrä pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
No mene tinderiin... Itse saan sieltä amiksenakin joka päivä matchin ja uuden keskustelukumppanin vaikkei ole kuvaakaan. Viime yökin meni aamuun asti yhden matchin kanssa jutellessa ja aamulla jo ennen ysiä toivotti huomenia. Eihän tuo nyt kovin vaikeaa ole naista löytää.
Neuvot miestä millä ei tunnu ottavan onkeensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Näinkin lyhyt kuvaus itsestäsi ja minä näen jo ihan selkeästi miksi ketään naista ei kiinnosta parisuhde kanssasi :D :D :D
Sama juttu. En metsäisiä Tinderissä enkä livenä. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat tietää itsekin. (Spessun maailmassa kaikki on mahdollista)Etkö tätäkään tajunnut? Tietenkin sen takia, että thaimaalaiset ja kuubalaisetkin naiset etsivät mieluista kumppania varallisuudesta riippumatta myös ulkomailta. Yhtä lailla työttömän täytyy siinä missä työssä käyvänkin kelvata ihmisenä ulkomaalaiselle naiselle. Tarvitaan rakkautta, kemiaa ja yhteenkuuluvuutta, asioita joista et näytä ymmärtävän mitään, kun luulet pariutumisen olevan jotain postimyyntiä.
Samaan aikaan maailmalla on joukko tikittäviä aikapommeja, joidenka suurimpana ongelmana on naisettomuus. Ottaako Kuuba ja Thaimaa vastaa syrjäytyneitä miehiä? Jos ottaa niin noihan voidaan lähettää kyseisiin maihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tinderissä olen ollut, matcheja on tullut ja treffeillä olen käynyt. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista sopivaa naista, jonka kanssa olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta syvempään suhteeseen. Tätä samaa jatkunut jo vuosia. Parikymppisenä olin 5 vuotta vakavammassa suhteessa, sen kariuduttua ei ole vakituista naista löytynyt.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Thaifriendly. Ette sit pelästy suoraa kysymystä atm:stä (tilinkatteesta)
Kyselyt johtuvat puhtaasti vedättäjistä mitkä liittyvät sivustoille tappakseen aikaa. Myöskään tyhjätaskut ei nappaa, niitäkin on nähty jo tarpeeksi. Kunhan täytät minimivaatimukset, olet hyvää vauhtia matkalla kohti avioliiton auvoista satamaa.
Aasiassa arvostetaan rehellisyyttä, ystävällisyyttä ja kunnianhimoa. Perheensä eteen työskentelevä mies nähdään todellisena saaliina ja suvun lemmikkinä.
Kiitos vinkistä! Tuohon sivustoon täytyykin tutustua paremmin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tinderissä olen ollut, matcheja on tullut ja treffeillä olen käynyt. Ei vaan ole tullut vastaan sellaista sopivaa naista, jonka kanssa olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta syvempään suhteeseen. Tätä samaa jatkunut jo vuosia. Parikymppisenä olin 5 vuotta vakavammassa suhteessa, sen kariuduttua ei ole vakituista naista löytynyt.
M35
Sanoit olevasi kiinnostunut aasialaisesta naisesta. Sivusto on tiettyyn pisteeseen asti ilmainen lähinnä maksua pyydetään tietyistä ekstra jutuista. Sen sijaan että jankkaat täällä voisit jutella seuraa vailla olevien kanssa. Thaimaassa tiedetään tuo saitti ja senpä takia tulet saamaan paljon viestejä. Kertomasi perusteella vaikutat potentiaaliselta kumppanilta. Mikset kokeilisi?
kuules nyt. Jos aikuista ihmistä kusetetaan, hän on ansainnut sen. Sille me emme voi mitään. Sama pätee yh:n jolla on kermanvärinen muksu. Vaikeaa tulee olemaan. Itseppä vastaa tekemisistään. Niin danny kuin helmikin.
mies53v