Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen treffeillä ja mies epäili mun olevan alaikäinen

Vierailija
02.09.2014 |

Olen siis 24 ja mies oli tutun tuttu. Pari viikkoa takaperin oltiin samoissa bileissä ja siellä vaihdettiin numeroita ja pari viikkoa tekstailtiin. Mies on tekstailun yhdessä nähnyt varmaan kymmenisen kuvaa minusta eli tiesi kyllä miltä näytän, vaikka ei olisi muistanut bileistä. Nyt sitten eilillä treffeillä mies kysyi aika nolona että saako nähdä paperit kun näytin kuulemma niin nuorelta :/ Treffit meni mun mielestä kuitenkin ihan ok, ei mulla ainakaan mitään isompia kipinöitä syttyny, mut hyvältä tyypiltä se vaikutti. Eikä se vaikuttanut mitenkään oudolta sen jälkeen kun totes et oon oikeesti sen 24. Jotenkin jäi nyt vaan sellanen vähän huono fiilis ja halusin vaan jakaa tän, kiitti hei!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huono fiilis, fiksuhan se mies on, kun varmistaa. Harmittaako sua näyttää nuorelta? Kohta se kääntyy tyytyväisyydeksii. Tämmöinen kolmekymppinen täti-ihminen on ihan täpinöissään, jos jossain kysytään paperit. 

Vierailija
2/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toisaalta fiksua varmistaa, mut jotenkin vaa nyt on sellanen olo. Lähinnä mua kai ärsyttää se että mies ei voinut vaan uskoa. Kuitenkin siel bileissäki on yhteisiä kavereita ja tuttuja niin ois varmaan voinu tarvittaes niiltäkin kysyä ja näytän kyllä saman ikäiseltä kuvissa ja luonnossa. Enkä siis mielestäni näytä alaikäiseltä, oon joo toki pienen näkönen, koska oon siro ja hoikka, mutta oon kuitenkin 170 pitkä. Se tosin luuli et oisin ollu vähän päälle 160 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi kyllä epämiellyttävältä jos mies ei voi luottaa sanaani ja vaatii ihan nähdä papereita etten ole alaikäinen. En jatkaisi tapailua.

Vierailija
4/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo menis kyllä mullakin vähän fiilikset, miks se ei voinut kysyä vaikka joltain treffien jälkeen?

Vierailija
5/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:40"]

Onhan se toisaalta fiksua varmistaa, mut jotenkin vaa nyt on sellanen olo. Lähinnä mua kai ärsyttää se että mies ei voinut vaan uskoa. Kuitenkin siel bileissäki on yhteisiä kavereita ja tuttuja niin ois varmaan voinu tarvittaes niiltäkin kysyä ja näytän kyllä saman ikäiseltä kuvissa ja luonnossa. Enkä siis mielestäni näytä alaikäiseltä, oon joo toki pienen näkönen, koska oon siro ja hoikka, mutta oon kuitenkin 170 pitkä. Se tosin luuli et oisin ollu vähän päälle 160 cm

[/quote]

Tämä on siis ap

Vierailija
6/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jengia haukutaan niin paljon pedareiksi että ihan vitun turha itkeä siitä jos joku haluaa tarkistaa iän 

on se kumma kun mikään ei kelpaa... 

t. mies  

Vierailija
7/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kumminkin ottaa huomioon, että miehet voi joutua pahoihin ongelmiin suhteista alaikäisiin, ja sellaisia alaikäisiä oikeasti riittää, jotka valehtelevat ikänsä. Täälläkin syytetään sellaisista tapauksista miestä, joka ei varmistanut, mutta sitten toisaalta jos mies haluaa varmistaa niin suututaan. 

Vierailija
8/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksustihan tuo mies toimi, kun idiootteja on niin paljon - papeteiden kysely ekoilla treffeillä sais olla yleisempää.

Idiooteilla tarkoitan myös teinejä, joilla on tunku aikuisen miehen perään.

Vierailija
9/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:44"]

jengia haukutaan niin paljon pedareiksi että ihan vitun turha itkeä siitä jos joku haluaa tarkistaa iän 

on se kumma kun mikään ei kelpaa... 

t. mies  

[/quote]

Ymmärrän asian miehen kannalta, mutta mielestäni asian olisi voinut hoitaa ns. hienovaraisemmin. Meillä on siis useampia yhteisiä tuttuja ja sen sisko tietää mut että luulis että ois voinut vaikka siltä kysyä. Ja olin siis aiemmin sanonut olevani 24, alaikäiset tuskin väittää olevansa yli 20v

AP

Vierailija
10/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein parikymppiset on todella nuoren näköisiä, itseltänikin kysyttiin papereita vielä kolmekymppisenäkin (tällöin ei vielä ollut tätä 30v-juttua).

Mielestäni ihan fiksua mieheltä varmistaa asia, ei ne 16v pimatsut tietenkään myönnä olevansa alaikäisiä, joten parempi varmistaa kunnolla.

Vierailija
11/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:48"]

fiksustihan tuo mies toimi, kun idiootteja on niin paljon - papeteiden kysely ekoilla treffeillä sais olla yleisempää. Idiooteilla tarkoitan myös teinejä, joilla on tunku aikuisen miehen perään.

[/quote]

Ootko myös sitä mieltä että kaikilta ketkä näyttää olevansa alle 30v pitäis kysyä treffeiltä paperit?

Vierailija
12/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sille on joskus sattunut niin, että nuori tyttö on valehdellut ikänsä. Halusi nyt ottaa varman päälle, ettei joudu vaikeuksiin tms.

Vierailija
13/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 14:00"]

Jos sille on joskus sattunut niin, että nuori tyttö on valehdellut ikänsä. Halusi nyt ottaa varman päälle, ettei joudu vaikeuksiin tms.

[/quote]

En usko että on käynyt, on ollu käytännössä koko aikuisikänsä parisuhteessa saman naisen kanssa, nyt ollu 4kk sinkkuna ja ei ainakaan kännipuheidensa mukaan ole harrastanut seksiä kertaakaan tänä aikana.

AP

Vierailija
14/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nyt vaan unohtiaisit ton ja jatkaisit niinku mitään ei ois tapahtunut?

Vierailija
15/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:40"]oon joo toki pienen näkönen, koska oon siro ja hoikka, mutta oon kuitenkin 170 pitkä. Se tosin luuli et oisin ollu vähän päälle 160 cm

[/quote]

Pidetäänkö 170-senttisiä pieninä, vaikka olisi kuinka laiheliini?

Ei vaikuta tarinasi mukaan kovin fiksulta mieheltä.

Vierailija
16/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt tommonen valitus.Ensiksi valitetaan että mies on alaikäisten kanssa ja sitten valitetaan ettei ole oikein jos iän tarkistaa.Nykyään naiset näyttää ihan kakaroilta vielä kolmikymppisinäkin,ainakin kasvoistaa.Kysyispä tälläiseltä puolivuosisataiselta mammalta vielä joku papereita....

Vierailija
17/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja nuo akat.

Obelix

Vierailija
18/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä,olin eräässä työpaikkakuntoutuksessa kymmenisen vuotta sitten.Kuntoutuskeskuksessa toimi myös kehitysvammaisten ammattiopisto.Viikonloppuna treffasin lähialueen ravintolassa erään miehen.Hän kun kuuli,missä olen kuntoutuksessa,kysyi suoraan:ethän ole holhouksenalainen? Kyllä ensiksi tyrmistyin,ajattelin että mitä helv...Mutta samalla tajusin ettei häntiennyt k.o.laitoksen pitävänsisällään monenkaltaista toimintaa.Selvitin sen hänelle ja iltamme jatkui ihan hyvin.Ynnärsin häntä,mihin sotkuun olisi voinut itsensä pistää.Ei kai se holhouksenalaisuuskaan aina näy päälle päin.

Vierailija
19/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli lähinnä positiivinen mielikuva miehestä. Vaikka se jostain syystä ei 16-vuotta täyttäneen kohdalla laitonta olekkaan, moraalilla varustettu ihminen ei halua sekaantua teineihin. Voi olla että, olet puheidesi perusteella vaikuttanut jotenkin lapsenomaiselta ja sitten vielä näyttänyt nuorelta. Kiitettävää toimintaa, että teki niinkuin teki.

Vierailija
20/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muistanut sun nimeä ja halus tarkistaa sen tekosyyllä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi