Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen treffeillä ja mies epäili mun olevan alaikäinen

Vierailija
02.09.2014 |

Olen siis 24 ja mies oli tutun tuttu. Pari viikkoa takaperin oltiin samoissa bileissä ja siellä vaihdettiin numeroita ja pari viikkoa tekstailtiin. Mies on tekstailun yhdessä nähnyt varmaan kymmenisen kuvaa minusta eli tiesi kyllä miltä näytän, vaikka ei olisi muistanut bileistä. Nyt sitten eilillä treffeillä mies kysyi aika nolona että saako nähdä paperit kun näytin kuulemma niin nuorelta :/ Treffit meni mun mielestä kuitenkin ihan ok, ei mulla ainakaan mitään isompia kipinöitä syttyny, mut hyvältä tyypiltä se vaikutti. Eikä se vaikuttanut mitenkään oudolta sen jälkeen kun totes et oon oikeesti sen 24. Jotenkin jäi nyt vaan sellanen vähän huono fiilis ja halusin vaan jakaa tän, kiitti hei!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Oletko jotenkin hankala ihminen, kun teet tuosta noin ison ongelman. Olisithan voinut jättää henkilöllisyystodistuksen näyttämättä, jos se niin vaikeaa oli. Itse jouduin nuorempana näyttämään papereita siellä sun täällä, mutta en siitä vaivaantunut. Tiesin itsekin näyttäväni ikäistäni nuoremmalta. Jollekin voi olla tärkeää, ettei kumppanin ikä poikkea omastaan liikaa. Esim. jos suunnittelee vakavampaa suhdetta, ei välttämättä hae teini-ikäistä. Unohda!

Vierailija
22/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 19:49"]

Se ei muistanut sun nimeä ja halus tarkistaa sen tekosyyllä :D

[/quote]

Eiköhän se mun nimen tienny ja muistanu ku kaks vk tekstailtu melkein joka päivä ja kutsui mua nimeltä ennen kun kysy niitä

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:42"]

Tuntuisi kyllä epämiellyttävältä jos mies ei voi luottaa sanaani ja vaatii ihan nähdä papereita etten ole alaikäinen. En jatkaisi tapailua.

[/quote]

Kokeilepa kuule olla miehenä. Kyllä fiksu mies varmistaa jos on olemassa epäilys. Sen verran on baitteja liikkeellä. Mies kun ei selviä siitä olankohautuksella jos sakkolihaa lykkii. Se on hiukan eri asia kuin teille tytyille. 

Vierailija
24/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:08"]

Ap: Oletko jotenkin hankala ihminen, kun teet tuosta noin ison ongelman. Olisithan voinut jättää henkilöllisyystodistuksen näyttämättä, jos se niin vaikeaa oli. Itse jouduin nuorempana näyttämään papereita siellä sun täällä, mutta en siitä vaivaantunut. Tiesin itsekin näyttäväni ikäistäni nuoremmalta. Jollekin voi olla tärkeää, ettei kumppanin ikä poikkea omastaan liikaa. Esim. jos suunnittelee vakavampaa suhdetta, ei välttämättä hae teini-ikäistä. Unohda!

[/quote]

En koe olevani kovin hankala ihminen, olen sosiaalinen, viihdyn ihmisten seurassa ja on paljon hyvin kavereita. Musta ois lähinnä outoa jos en ois näyttänyt kun toinen pyytää, eiks se ois enemmän sitä mitä hankalat ihmiset tekis? Kyllä mä kaupassa ja baarissa kaivan ihan oma-alotteisesti ne paperit esiin ennen kuin kysyvät. En itsekkää hae kovin paljoa vanhempaa tai nuorempaa miestä. Jotenkin vain tuli sellainen olo ettei tuo mies luota muhun, mulla on vakkariduuni ja oon asunut yksin ulkomailla 3 vuotta. Tuntuu vaan hassulta kun mies kysyi, eihän kukaan alaikäinen ole tehnyt noita.

AP

Vierailija
25/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 13:42"]

Tuntuisi kyllä epämiellyttävältä jos mies ei voi luottaa sanaani ja vaatii ihan nähdä papereita etten ole alaikäinen. En jatkaisi tapailua.

[/quote]

En tiiä susta, mutta mulla ei oo tapana harrastaa seksiä ensitreffeillä. Ja ite oisin onkinut ton iän tietooni jotain muuta kautta, en kysymällä papereita. Musta se on vähän "tökeröä"

AP

Kokeilepa kuule olla miehenä. Kyllä fiksu mies varmistaa jos on olemassa epäilys. Sen verran on baitteja liikkeellä. Mies kun ei selviä siitä olankohautuksella jos sakkolihaa lykkii. Se on hiukan eri asia kuin teille tytyille. 

[/quote]

Vierailija
26/26 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis sellanen olo ettei se luota muhun :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä