V*tuttaa tämä seksittömyys parisuhteessa! Onko tämä uusi normi miesten puolelta? Yhdessä 13v...
Seksiä viimeksi kesäkuun alussa. Sitä edellinen kerta ehkä tammikuussa. Sitä edellinen ehkä puol v aikasemmin.
Miestä ei voisi vähempää kiinnostaa seksi, koska se on niin hirveän vaivaalloista?? Runkkaaminen maistuu, se on helppoa.
Olen 31v, ja olen tehnyt päätöksen, että jos ei seksielämä kohene niin en halua mieheni kanssa lapsia. Aikarajaksi olen antanut 32v, eli ensi vuonna voi tulla suuriakin päätöksiä. Olen myös kihloja odotellut, mutta eipä kuulu. Tähänkin olen antanut itselleni aikarajaksi 32v.
Onko täällä muita samassa veneessä olijoita tai heitä jotka ovat olleet tässä samassa veneessä? Onko mitään toivoa? En ole asiasta miehelleni mitään puhunut jottei kokisi OLEVANSA PAINOSTETTU. Tietää kyllä aikarajani.
V*tuttaa silti ajatus, että sen jälkeen minulla on oikeasti kiire löytää semmonen mies, jonka kanssa perustaa perhe.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Minä olen se, joka haluaisi oikeasti kinkyä ja kunnon kyytiä. Miestä ahdistaa se, jos käyn ns. kimppuun. Olen ehdottanut muutakin, mut ei vaan jaksa tai kiinnosta.
ap.
Sama. Minä olen kinky ja ehdottanut erilaisia vaihteluita, mies, joka on haluton, ei halua mitään erikoistakaan, eikä ole suostunut minun toiveisiini. Oikeastaan outoa, että en etsi seksiä muualta, mutta muuten meillä menee ihan ok ja minulla on huono itsetunto, en luota siihen, että muutkaan miehet haluaisivat kanssani kinkyä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä ole mahdollista, kun palstalla on tuhansia kertoja todettu absoluuttiseksi faktaksi, että vika on aina siinä, joka ei saa haluamaansa määrää seksiä! Siis kun tämä on palstan mukaan poikkeukseton fakta! Haluttomassa osapuolessa ei koskaan ole mitään vikaa, tämä on fakta!
Juu palstafakta varmasti. Oikeassa elämässä olen monesti kysynyt, että mitä voisin tehdä, että haluaisi taas seksiä minun kanssani. En ole saanut oikein mitään vastausta. Tyyliin ei sinussa ole mitään vikaa, en tiedä miksi en halua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaan niin passiivisia sängyssä, että ei sitä aina jaksa lahnaa panna. Olisihan se ihan kiva harrastaa useamminkin, jos itse voisi välillä levätä selällään ja nainen ratsastaisi.
Ei muuten auttanut. Kuvailin täällä joskus makkarielämäämme (kun sitä oli) ja anona miehet sanoi, että ylipalvelen. Ei siis juurikaan jaksanut muuta kuin maata selällään ja sekin hengästytti, erektio pysyi huonosti. Mies oli lihava, minä en. Sitten erotessa laihdutti kai näyttääkseen etänä paremmalta.
Miten nykyaikana seksin määrä liityy lapsien tekemiseen ja mitä tekemistä hyvällä seksillä on lastentekoon. Yleensä naisilta loppuu mielenkiinto seksiin hääkakun ja lapsen saamisen jälkeen. Jos olet tosissasi, nai siltä mieheltä aivot pelolle ja kosi itse sitä miestä. Joku perusturva avio tai lasten saanti ei kuulu nyky normi suhteeseen. Miehet jotka eivät halua seksiä taitaa olla todella pieni vähemmistö naisiin verrattuna?
Vierailija kirjoitti:
Itse en pystyisi elämään seksittömässä suhteessa. Mies nyt yli 50v ja tässä vuosikymmenien aikana seksiä on edelleen ollut lähes viikoittain, lomilla enemmän. Ei ihan samalla tahdilla kuitenkaan kun nuorena, mutta sopivasti.
Mies tosin on hoikka ja kuntoilee. Vähän iän huomaa, mutta ei ole onneksi haluton. Itselläni varmaan näin 50v:na kohta vaihdevuodet vielä edessä, toivottavasti ne eivät vie omia haluja. Jotenkin nuo fyysiset muutokset ja niiden vaikutus seksiin mietityttää. Mutta tähän ikään jo lienee normaalia, mutta ei pitäisi joutua todellakaan miettimään 30v:na vielä.
Teillä 50+ on moni asia eri tavoin. Nelikymppiset ja sitä nuoremmat miehet ovat alkaneet käyttää nettip*rnoa jo lapsena, eksäni myös. Myös pelaamassa roikkuminen on ollut jo aito vaihtoehto viettää vapaa-aikaa. Suhde vastakkaiseen sukupuoleen, työelämään ja vähän kaikkeen on erilainen.
Ihmisten olisi syytä tajuta, että seksihalut ovat tosi yksilöllisiä. Jotkut haluavat paljon ja toiset ovat tyytyväisiä vaikka kokonaan ilman. Eihän kumpikaan ole väärin tai epänormaalia, vaan ihmiset ovat vain tässäkin niin erilaisia!
Parinvalinnassa pitäisi tajuta ottaa se erilaisuus huomioon. Jos itse ei kestä kärvistellä ilman seksiä, niin ei ole mitään järkeä perustaa perhettä sellaisen kanssa, joka ei kaipaa seksiä lainkaan tai jolle ihan hyvin riittää muutama kerta vuodessa. Tiettyyn rajaan asti pystyy kai tässäkin tekemään kompromisseja, mutta jos koko suhde on yhtä vonkaamista ja torjumista, niin ei sellaisella kannata elämäänsä pilata. Silloin on päätynyt väärään ihmiseen.
Ovatko teidän haluttomat miehet ylipainoisia etc vai timmejä? Aina sanotaan, että auttaisi, jos miehet laihduttaisivat, mutta minun haluton mieheni on ihan normaalipainoinen ja harrastaa liikuntaa. Ehkä tämä koko asia on vielä ikävämpi siksi, että kun katson miestä, ajattelen, että onpas tuossa todella poikkeuksellisen komea mies. Se tekee seksittömän liiton jotenkin vaikeammaksi ja hävettävämmäksikin. Ulkona kaikki katsovat, että onpa tuolla naisella kuuma, superkomea mies, eivätkä he tiedä, ettei se mies halua minua lainkaan. Tiedän siis varmuudella, että monet naiset katsovat miestäni himoiten. Älyttömän noloa, että vaikka olen sen miehen vaimoksi asti päässyt, en saa seksiä häneltä. Alussa kyllä päivittäin, mutta nykyään ei enää käytännössä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten nykyaikana seksin määrä liityy lapsien tekemiseen ja mitä tekemistä hyvällä seksillä on lastentekoon. Yleensä naisilta loppuu mielenkiinto seksiin hääkakun ja lapsen saamisen jälkeen. Jos olet tosissasi, nai siltä mieheltä aivot pelolle ja kosi itse sitä miestä. Joku perusturva avio tai lasten saanti ei kuulu nyky normi suhteeseen. Miehet jotka eivät halua seksiä taitaa olla todella pieni vähemmistö naisiin verrattuna?
Haluttomia miehiä on nykyään ihan yhtä paljon kuin haluttomia naisia. Miesten haluttomuus on lisääntynyt huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa. Minä olen se, joka haluaisi oikeasti kinkyä ja kunnon kyytiä. Miestä ahdistaa se, jos käyn ns. kimppuun. Olen ehdottanut muutakin, mut ei vaan jaksa tai kiinnosta.
ap.
Sama. Minä olen kinky ja ehdottanut erilaisia vaihteluita, mies, joka on haluton, ei halua mitään erikoistakaan, eikä ole suostunut minun toiveisiini. Oikeastaan outoa, että en etsi seksiä muualta, mutta muuten meillä menee ihan ok ja minulla on huono itsetunto, en luota siihen, että muutkaan miehet haluaisivat kanssani kinkyä seksiä.
On se nyt että kinkyt naiset päätyvät seksittömiin suhteisiin ja minä en löydä kinkyä naista jonka kanssa aloittaa suhde :( Ex-vaimo oli kyllä ihanan kinky. Sen suhteen tappoi sitten ihan muut asiat kun seksin puute
Omalla kohdalla edellisessä suhteessa oli se että seksin harrastaminen oli oikeasti työlästä. Toinen ei ollut aloitteellinen, eikä kommunikointi oikein pelannut, ja kaikki tehtiin naista ajatellen. Koko homma oli oikeasti suoritus, mihin meni vähintään 30 minuuttia jonka jälkeen vain toinen oli tyydyttynyt. Eli voisin sanoa että yleensä kun toista ei enää nappaa seksi, niin seksielämä ei ole molempia tyydyttävää (tässä kohtaa ei myöskään aina kannata uskoa puolison sanaan, on aika korkea kynnys sanoa toiselle suoraan että seksi sinun kanssa ei miellytä, vaikka asioita saisi korjattua jos kommunikointi pelaa.
Teillä en tiedä mikä on pielessä, mutta kertomasi perusteella ukossa jotain vikaa. Testot alhaalla, työstressiä, masennusta tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vaan niin passiivisia sängyssä, että ei sitä aina jaksa lahnaa panna. Olisihan se ihan kiva harrastaa useamminkin, jos itse voisi välillä levätä selällään ja nainen ratsastaisi.
Ei muuten auttanut. Kuvailin täällä joskus makkarielämäämme (kun sitä oli) ja anona miehet sanoi, että ylipalvelen. Ei siis juurikaan jaksanut muuta kuin maata selällään ja sekin hengästytti, erektio pysyi huonosti. Mies oli lihava, minä en. Sitten erotessa laihdutti kai näyttääkseen etänä paremmalta.
No joo, eihän ne lihavat tosissaan huonokuntoisena kauheasti jaksa, että ymmärtäähän tuon, jos on haluton.
Vaikuttaa trollilta toi ap
Ei pahalla.
Ei se tuosta paremmaksi muutu. Jos mies haluaisi kihloihin ja naimisiin niin olisi jo kosinut. Miksi tuhlaat vuoden elämästäsi tuollaiseen suhteeseen kun voisit lähteä heti ja päästä oikeasti elämässä haluamaasi suuntaan. Ihan turha lykätä sitä väistämätöntä eroa vuodella.
0,006 prosenttia pareista on sellaisia, joissa nainen haluaisi enemmän seksiä. Tästä kumminkin puhutaan enemmän.
99,994 prosentin asia ei ketään kiinnosta, koska se on niiiiin tavallista, että mies on halukkaampi osapuoli.
Minä voin tarjoutua harrastamaan monipuolista ja kumpaakin tyydyttävää seksiä vaikka joka päivä. Olen terve ja normaalikroppainen sekä normaalin näköinen mies.
Vaikka tuollaisen ilmoituksen laittaisin mihin tinderiin tai kinderiin, niin vastauksia tulisi varmasti puhdas 0. Vaikka nainen olisi yksinäinen ja puutteessa, niin ei se nyt hyvänen aika tarkoita, että keskivertomies kelpaisi.
Se on miehen elämä aika julmaa. Jos et ole sellainen miesmalli ulkonäöltä, tai suomen rikkaimpien joukossa, niin melko toivotonta on naista enää aikusiällä (>30v) löytää.
Mistä mies tietää nuo aikarajasi jos ette ole puhuneet asiasta? Jos hän nyt kosisi sinua niin suostuisitko?
Onko paljon ylipainoa?
Käytkö usein suihkussa?
Hauska jos mies aloittaisi samasta aiheesta keskustelun naisista, se poistetaisiin välittömästi?
Vierailija kirjoitti:
Hauska jos mies aloittaisi samasta aiheesta keskustelun naisista, se poistetaisiin välittömästi?
Hei, kokeillaan miten käy.
Jep, eli liian rasittavaa harrastaa seksiä, jos pitää tehdä muuta kuin maata selällään. Ap kaipasi kylläkin halukasta miestä, joka ottaisi hänet intohimoisesti.
Ihmisillä tässä varmaan sitten niin erilaisia mieltymyksiä. Jos molemmat yhtä passiivisia, niin mitään ei tapahdu. Vaihtakaa sellaiseen, jonka kanssa seksi innostaa.